Drogie taksowki

Data: 2010-05-03 11:17:51
Autor: to
Drogie taksowki
J.F. wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/
Wiadomosci/1,80273,7833460,Pasazer_powinien_wiedziec__ze_jedzie_droga_taksowka.html

Z tego artykułu nie bardzo wiadomo, co dokładnie robił taksówkarz ani o co dokładnie go oskarżają, więc to właściwie takie dziennikarskie pitu-
pitu.

--
cokolwiek

Data: 2010-05-03 14:45:44
Autor: M1SLQ
Drogie taksowki
Z tego artykułu nie bardzo wiadomo, co dokładnie robił taksówkarz

Zapytałem o to podopiecznego z zespołem Downa, zacytował mi fragment:
"Edward Z. od pasażerów - Polaków, jak i cudzoziemców - żądał kilkunastokrotnie wyższych kwot niż by wynikało to z taryfy. "

Pozdrawiam

Data: 2010-05-03 14:53:42
Autor: J.F.
Drogie taksowki
On 3 May 2010 13:17:51 +0200,  to wrote:
J.F. wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/
Wiadomosci/1,80273,7833460,Pasazer_powinien_wiedziec__ze_jedzie_droga_taksowka.html

Z tego artyku³u nie bardzo wiadomo, co dok³adnie robi³ taksówkarz ani o co dok³adnie go oskar¿aj±, wiêc to w³a¶ciwie takie dziennikarskie pitu-
pitu.

No niestety - dziennikarze. Jeszcze im sie chyba nie zdarzylo czegos
dokladnie opisac.

Mysle ze zrobil dokladnie to o czym byla mowa - "u mnie jest 50 zl za
ruszenie i 20zl/km - cennik wisi na oknie".

Bardziej istotne co prokuratura na to - czy dopiero przesluchuje w
charakterze podejrzanego, czy juz oskarzyla i zlozyla sprawe w sadzie.
I czy sady cywilne juz orzekly ze naleznosc sie nie nalezy, co stalo
sie podstawa dla prokuratora, czy czekaja na wyrok sadu karnego.

Tak czy inaczej - gosc przez pare lat bedzie mial stresa. A
pasazerowie sie rozzuchwala. I moze nawet policja sie dowie ze w
takiej sytuacji nalezy pytac pasazera czy uwaza ze jest oszukany i
chce zlozyc doniesienie o przestepstwie.

No coz, poczekamy zobaczymy co sady w koncu na to.
Albo amerykanskim zwyczajem - taksowkarz sie przyzna, zaplaci mala
grzywne, i sprawy nie bedzie, dla dobra publicznego :-)

J.

Data: 2010-05-04 13:16:39
Autor: J.F.
Drogie taksowki
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał
Z tego artykułu nie bardzo wiadomo, co dokładnie robił taksówkarz ani o co dokładnie go oskarżają,
Problemy z czytaniem ze zrozumienie?

W przypadku dziennikarzy to przede wszystkim problem z pisaniem ze zrozumieniem :-)

J.

Data: 2010-05-06 01:04:01
Autor: to
Drogie taksowki
Krzysztof 45 wrote:

Z tego artykułu nie bardzo wiadomo, co dokładnie robił taksówkarz ani o
co dokładnie go oskarżają,
Problemy z czytaniem ze zrozumienie?

Wierzysz we wszystko co przeczytasz w portalu? Gdybyś poświęcił choć chwilę refleksji nad przeczytanym tekstem to zapewne doszedłbyś do wniosku, ze albo ten taksówkarz był kompletnym głupkiem albo pismak jednak coś pomylił lub o czymś istotnym nie napisał.

--
cokolwiek

Drogie taksowki