Drogowe cwaniactwo w korkach

Data: 2011-10-11 23:27:12
Autor: Michał
Drogowe cwaniactwo w korkach
to <to@xyz.abc> napisał(a):
Dzięki korkowym cwaniakom, ktĂłrzy nieraz ryzykują mandat jadąc poboczem  czy obszarem wyłączonym z ruchu, stoimy w tych korkach krĂłcej. Dlaczego? Bo cwaniak dojedzie szybciej, więc przez mniejszy okres czasu będzie zajmował miejsce na ulicy.

Może warto byłoby ufundować jakiś mały Pomnik Korkowego Cwaniaka?

mam pomysł:

trawnikiem, pasem, rowem i co tam jeszcze jest można omijać tylko tych co celowo blokują lewy pas.

Data: 2011-10-14 17:59:11
Autor: JacekG.
Drogowe cwaniactwo w korkach
Właśnie przyjechałem do domeczku i mam takie spostrzeżenia.
Po drodze codzienny korek. Piątek, czyli większy ruch niż normalnie = korek dłuższy.
Z czterech pasów + wygodne pobocze, robią się dwa pasy środkowe.
Część kierowców jedzie wygodnie asfaltowym poboczem i skręca w prawo, ryzykują, ale nie wydłużają kolejki. Są niestety barany co jadą poboczem i skręcają w lewo hamując ruch jednego pasa i bęc, pobocze zablokowane osobówka ma cały lewy bok przejechany, chciał w lewo i nadział się na ciężarowy, temu nie zależało i nie ustąpił, w dodatku tamten jechał poboczem.
Skrajnym lewym pasem, tym który według znaków kończy się, dalej mkną samochody, spokój.
Trochę się zdrzemnąłem, pasażer gaz przyciskał, szkolę go na kierowcę. A tu nagle warkot silników, widzę zderzak auta które mnie poprzedza, coś się ruszyło. Dwa pasy jadą całkiem szybko, rozglądam się czyżbym przespał koniec zwężenie?
Nie !!
To nareszcie skończył się lewy pas i te brany które nim jechały przestały blokować ruch.
I to tyle na ten temat.

Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2011-10-17 11:16:42
Autor: Jarek Andrzejewski
Drogowe cwaniactwo w korkach
On Fri, 14 Oct 2011 17:59:11 +0200, "JacekG." <sluchaj@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

oto jak w praktyce cwaniacy wykorzystują lukę przed wolno ruszającymi
:-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski