Drogówka

Data: 2013-02-01 23:07:48
Autor: frank drebin
Drogówka
Byłem, widziałem i oceniam na 9/10.
Smarzowski nie zawiódł ale trochę zmienił konwencję filmu. Najpierw jest zajebiście patologiczno-wesoło (tak z 1/4 filmu) a potem to już sensacja prawie bez uśmiechu. Mocny film i jeżeli to co pokazuje w filmie (część wesoła) choć w małym stopniu tak wygląda naprawdę to jest to prawdziwa patologia.
Polecam, a tym co nie znają filmów Smarzowskiego nadmieniam, że nie jest to komedia.

Zastanawiałem się czy iść na to do kina ale przeważyło to, że to film ulubionego reżysera (może ma jakąś pajdę od biletów) i fakt, że na "Różę" czekałem kilka m-cy zanim pokazała się w sieci.

Data: 2013-02-02 08:10:39
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:keheqc$c4l$1mx1.internetia.pl...

Zastanawiałem się czy iść na to do kina ale przeważyło to, że to film ulubionego reżysera (może ma jakąś pajdę od biletów) i fakt, że na "Różę" czekałem kilka m-cy zanim pokazała się w sieci.

Nieno rzenóła, kraść filmy ulubionego rerzysera....

Data: 2013-02-02 12:07:40
Autor: frank drebin
Drogówka
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:510cbbf3$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

sory, ja głupi nie wiedział, że ścionganie na urzytek własny to kradzenie

Data: 2013-02-02 14:41:21
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:keisgk$9rt$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty se tlumacz jak chcesz to swoje kradznie (bo czym jest korzystanie z cudzej pracy nie placac za nia?), ale ta metoda wcale nie zwiekszasz szans by ulubiony rezyser, rezyserowal dalej.

Data: 2013-02-02 16:03:47
Autor: frank drebin
Drogówka
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:510d1785$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

kto nigdy nie ściągał filmów ulubionych reżyserów/aktorów niech pierwszy rzuci kamieniem.
..

Data: 2013-02-02 17:49:17
Autor: frank drebin
Drogówka
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:510d2db5$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ale w ogóle nie ściągałeś czy tylko nie ściągałeś filmów ulubionych reżyserów/aktorów?

Data: 2013-02-02 17:52:15
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:kejgh6$fq4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pytanie i rozmowa byly o ulubionych!!!!

I tak Cie zagne - bo w ogole. Bedziesz teraz mial o kim wnukom opowiadac.

Data: 2013-02-02 17:55:05
Autor: frank drebin
Drogówka
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:510d4443$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
[...]

przyznaj się że nie umisz ;)

Data: 2013-02-02 17:58:05
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:kejgs1$h16$1mx1.internetia.pl...
[...]

Uff, myslalem, ze teraz bedziesz drazyl, czy w latach 80 nie obejrzalem zadnego zachodniego wideło z 8 kopii na VHSie.

Data: 2013-02-02 18:04:37
Autor: frank drebin
Drogówka
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:510d45a2$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no, jak oglądałeś z ósmej kopii to szacun. Zawsze w trzeciej mogotały kolory, czwarta była czarno-biała a piąta już bez ostrości.

Data: 2013-02-02 19:50:28
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:kejhdu$iu3$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na predatorze, Arnold mial taki sam kamuflarz jak predator.

Data: 2013-02-02 22:04:02
Autor: Marcin N
Drogówka
W dniu 2013-02-02 17:52, Ghost pisze:

ale w ogóle nie ściągałeś czy tylko nie ściągałeś filmów ulubionych
reżyserów/aktorów?

Pytanie i rozmowa byly o ulubionych!!!!
I tak Cie zagne - bo w ogole. Bedziesz teraz mial o kim wnukom opowiadac.

Ale jak tu nie ściągać, skoro od pomysłu "obejrzałbym coś" do posiadania tego cosia na dysku mija mniej niż 10 minut.

--
MN

Data: 2013-02-02 22:19:44
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kejuvn$cad$1news.task.gda.pl...
[...]

czeba tfardym byc

....i dosc tego, bo mnie w koncu przekonacie

Data: 2013-02-03 10:15:31
Autor: megrims
Drogówka
W dniu 2013-02-02 22:04, Marcin N pisze:
[...]

dawaj torenta

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-03 12:06:09
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Drogówka

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:kel9rb$ojj$2news.task.gda.pl...

dawaj torenta
próbowałeś tu?

kat.ph

--
Bartek
niebieska 9'99

Data: 2013-02-04 12:48:41
Autor: TheDevineMe
DrogĂłwka
On 02/02/2013 15:03, frank drebin wrote:

kto nigdy nie ściągał filmów ulubionych reżyserów/aktorów niech pierwszy
rzuci kamieniem.

Sciagal a potem kupowal DVD jezeli film byl tego wart a to dlatego ze
wczesnie zbyt wiele razy placil za film ktory nie wart byl zlamanego
patyka (ze o groszach juz nie wspomne). Tak wiec IMO artysci jak
najbardziej zasluguja na wsparcie finansowe, ale proporcjonalnie do
jakosci danego "dziela". Jezeli ktos wyprodukuje kupe to powinien w
zamian kupe otrzymac.

Problem tkwi w trailerach, ktore najbardziej smierdzaca kupe potrafia
przeobrazic w epokowe dzielo ;-)

--

........................DHSL..........................
....All men are tempted. There is no man that lives...

Data: 2013-02-04 15:02:12
Autor: frank drebin
DrogĂłwka
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:J6OPs.8090$VG1.601fx06.fr7...
[...]

nie tylko, trailer może też być mylący co do gatunku.
Dobrym przykładem jest właśnie "Drogówka". Pierwszy trailer, ludzie nie znający twórczości Smarzowskiego, mogli odebrać jako zwiastun komedii. A potem sypią jedynkami w ocenach.

Data: 2013-02-04 13:25:11
Autor: Seoman
Drogówka
Użytkownik "frank drebin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kejabb$q0o$1@mx1.internetia.pl...
kto nigdy nie ściągał filmów ulubionych reżyserów/aktorów niech pierwszy rzuci kamieniem.

Nie tyle chodzi o fakt ściągania, co o fakt racjonalizowania sobie własnych postępków. Jak ludź ukradnie komuś z sadu jabłko, to woli wytłumaczyć, że przypadkiem podniósł, bo potrzebował, a zresztą samo urosło, a jabłonka dalej stoi, więc to głupota nazwać to kradzieżą, bo to zresztą deszczyk wykarmił, a deszczyk jest wspólny. A czasem trzeba po prostu zjeść, zamknąć buzię i w duchu nazwać rzeczy tym, czym są.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2013-02-04 14:07:00
Autor: Marcin N
Drogówka
W dniu 2013-02-04 13:25, Seoman pisze:

[...]

W życiu nie słyszałem, żeby ktoś tak gadał o jabłku.

--
MN

Data: 2013-02-04 14:58:53
Autor: frank drebin
Drogówka
Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:keo9be$297$1usenet.news.interia.pl...
[...]

ale w czym problem skoro legalnie mogę sciągać filmy i muzykę (bez oprogramowania), pod warunkiem że nie rozpowszechniam ani nie czerpię z tego korzyści? Czyli jaki chuj, skoro ściągając nie kradnę a rozpowszechniając kradnę?
Ja akurat rozpowszechniam, wychodząc z założenia że jak ja skorzystałem to niech inni też skorzystają. Nie zasłaniam się i nie widzę powodu.

Inaczej ma się sprawa z ulubioną muzyką, którą kupuję wychodząc z założenia że trzeba wspierać ulubionych artystów coby nagrywali kolejne płyty. Tego samego nauczyłem moje dzieciaki.

Z filmami mam akurat inaczej ale raczej z powodów technologicznych. Kupowałem kiedyś sporo filmów na dvd, mam jeszcze z kilkadziesiąt tytułów w kolekcji ale w dzisiejszych czasach jakość dvd wydaje mi się za słaba, blureja nie widzę sensu kupować i wymieniać filmografię.
Kupiłem sobie prostego hd playerka i na razie legalnie ściągam filmy z netu.
I tak oto sukcesywnie powiększam "stratę Kazika".

Data: 2013-02-04 20:28:15
Autor: R.e.m.e.K
DrogĂłwka
Dnia Sat, 2 Feb 2013 12:07:40 +0100, frank drebin napisał(a):

Nieno rzenóła, kraść filmy ulubionego rerzysera....

sory, ja głupi nie wiedział, że ścionganie na urzytek własny to kradzenie

Z ciekawosci pytam: ten film na torrentach jest w jakiej wersji skoro
dopiero premiera?? Kamera w kinie?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-02-04 22:23:06
Autor: frank drebin
DrogĂłwka
Użytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał w wiadomości news:kep249$ckt$1news.task.gda.pl...
[...]

a dlaczego mnie pytasz?

Data: 2013-02-02 16:18:08
Autor: Skylla
Drogówka
W dniu 2013-02-01 23:07, frank drebin pisze:
[...]

Nasza rzeczywistość jest dostatecznie chamska i wulgarna, aby się upajać jej jeszcze przerysowanym obrazem. Dziękuje, ale nie zamierzam oglądać.
S.

Data: 2013-02-02 17:11:42
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:kejanm$o7$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Skad wiesz, ze przerysowanym, oraz jak wyobrazasz sobie sensowny film nakrecony na poziomie tempa i nasycenia emocjami, zycia codziennego?

Prosze. Obejrze. Chetnie.

Data: 2013-02-02 17:54:03
Autor: frank drebin
Drogówka
[...]

ale kierujesz się uprzedzeniem do reżysera (nie lubisz jego filmów) czy może trailer ci się nie spodoba albo scenariusz?
Ja zawsze uważam, że żeby mieć jakieś zdanie na temat filmu to trzeba film obejrzeć i dlatego czasem nawet sięgam po znane horrory (ale slasherów czy gore nie ruszam).

Data: 2013-02-02 19:27:17
Autor: Maciek
Drogówka
Dnia Sat, 02 Feb 2013 16:18:08 +0100, Skylla napisał(a):

Nasza rzeczywistość jest dostatecznie chamska i wulgarna, aby się upajać jej jeszcze przerysowanym obrazem.

Filmy Smarzowiskiego raczej nie sa do upajania sie nimi. Ja je np. bardzo
ciezko znosze, ale uwazam za kawal swietnego kina.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-02-04 21:37:09
Autor: marvin
Drogówka
Uzytkownik "frank drebin" napisal...

[...]

To ja dodam ze jak dla mnie aktorsko z gornej polki pokazali sie Topa i
Jakubik (choc to pewnie nic nadzwyczajnego jak na te nazwiska).

Data: 2013-02-20 03:50:45
Autor: megrims
Drogówka
[...]

Zwiastun sugerował film typu Kac Wawa, a to normalny dobry kryminał.
Jak na polskie kino to bardzo mi się podobał. 9/10

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-20 10:47:44
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:kg1dlu$ecs$1news.task.gda.pl...
[...]

Pod warunkiem, ze nie zna sie nazwiska rezysera.

Data: 2013-02-20 20:50:07
Autor: frank drebin
Drogówka
[...]
sporo osób pewnie daje niskie oceny filmowi, bo wybierając się na film liczyli na komedię.
Jedni poszli bo to film Smarzowskiego, inni poszli bo to komedia o psiarni.
Ale mimo wszystko film trzyma ocenę 7,9/10

Jak na polskie kino to bardzo mi się podobał. 9/10

to teraz pora na inne filmy Smarzewskiego.
- "Dom zły" - rewelacja, dla niektórych trochę zagmatwane bo sporo bardzo ważnych rzeczy dzieje się na drugim planie co nie każdy zauważy przy pierwszym oglądaniu (w tym ja)
- "Róża" - bardzo dobry film
- "Wesele" - rewelacja, sporo śmiesznych scen ale to taki śmiech przez łzy

"Małżowiny" niestety nie znam.

Data: 2013-02-20 22:51:56
Autor: Marcin N
Drogówka
W dniu 2013-02-20 20:50, frank drebin pisze:

- "Dom zły" - rewelacja, dla niektórych trochę zagmatwane bo sporo
bardzo ważnych rzeczy dzieje się na drugim planie co nie każdy zauważy
przy pierwszym oglądaniu (w tym ja)

Zaintrygowałeś mnie. Podaj kilka z tych rzeczy. Ciekawe, czego nie zauważyłem.

--
MN

Data: 2013-02-20 22:57:30
Autor: Ghost
Drogówka

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kg3ghl$p4h$2news.task.gda.pl...
[...]

Bardzo czesto masz cos na pierwszym planie (dotyczy glownie wizji), a z tylu/boku masz rownolegla scene, ktora tez cos konkretnego wnosi. Trzeba miec wrecz podzielna uwage.

Data: 2013-02-20 23:14:20
Autor: frank drebin
Drogówka
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:512546cd$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
[...]

o to mie się właśnie rozchodziło.
Odpowiadam Marcinowi N:

chodziło mi o te kilka minut, kiedy postanowiono że Mróz (Topa) zginie a także po jego śmierci, której nie widzimy.
Ja, mimo że fabuła była zrozumiała, dopiero podczas drugiego oglądania zauważyłem kto i kiedy szukał papierów Mroza i kiedy go zabito. A scena, kiedy Jakubik zaczął się domyślać że żywy z tego nie wyjdzie to majstersztyk.

Drogówka