Drogówka

Data: 2013-02-04 21:37:09
Autor: marvin
Drogówka
Uzytkownik "frank drebin" napisal...

Byłem, widziałem i oceniam na 9/10.
Smarzowski nie zawiódł ale trochę zmienił konwencję filmu. Najpierw jest
zajebiście patologiczno-wesoło (tak z 1/4 filmu) a potem to już sensacja
prawie bez uśmiechu. Mocny film i jeżeli to co pokazuje w filmie (część
wesoła) choć w małym stopniu tak wygląda naprawdę to jest to prawdziwa
patologia.

To ja dodam ze jak dla mnie aktorsko z gornej polki pokazali sie Topa i
Jakubik (choc to pewnie nic nadzwyczajnego jak na te nazwiska).

Drogówka