"Drogówka Polityczna" już nie tylko na antysemitów? HAŃBA!

Data: 2020-11-01 19:43:30
Autor: A. Filip
"Drogówka Polityczna" już nie tylko na antysemitów? HAŃBA!
https://tvn24.pl/najnowsze/pruszkow-jechali-na-protest-zatrzymala-ich-policja-4738921
Jechali na protest do Warszawy, na autostradzie zatrzymała ich policja. "Skuli nas i przewieźli do komendy"
; 1 listopada 2020, 16:44

[...] Do pierwszej kontroli miało dojść jeszcze w Wielkopolsce. Kolejna
miała mieć miejsce pod Łowiczem, a trzecia w okolicach Pruszkowa. -
Za pierwszym razem zostaliśmy spisani, za drugim razem zostaliśmy
spisani, nasze auto zostało skontrolowane, a treść banerów
zweryfikowana. Za trzecim razem drogówka wezwała posiłki, które
dokonały interwencji. Wyciągnęli nas z auta, skuli nas za plecami i w
taki sposób przewieźli do komendy w Pruszkowie - opowiada
Rozmysłowicz. [...]

AFAIR Antysemitę jadące na protest do Auschwitz drogówka kontrolowała 6
razy ale bez końcowego zatrzymania.

--
A. Filip

Data: 2020-11-02 12:43:08
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+2oz7u0ugtf-kb10@wp.eu...
https://tvn24.pl/najnowsze/pruszkow-jechali-na-protest-zatrzymala-ich-policja-4738921
[...]
AFAIR Antysemitę jadące na protest do Auschwitz drogówka kontrolowała 6
razy ale bez końcowego zatrzymania.

Ale co to za Inicjatywa Pracownicza i skad drogowka wie, ze ma ich zatrzymac ?

J.

Data: 2020-11-02 11:36:16
Autor: alojzy.nieborak
"Drogówka Polityczna" juş nie tylko na antysem itów? HAŃBA!
użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>razy ale bez końcowego zatrzymania.

Ale co to za Inicjatywa Pracownicza i skad drogowka wie, ze ma ich zatrzymac ?

Zwykle wyglądają trochę dziwnie. Elgiebety mężczyźni wyglądają
jak pół dupy zza krzaka, kobiety zaś są obcięte na krótko, albo mają różnobarwne włosy. No i zwykle coś knują, tak że łatwo poznać:)

Data: 2020-11-02 13:13:37
Autor: A. Filip
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Ja nie wiem ale obrona policji po linii że 3 lub 6 kontroli to
"czysty przypadek" wymagałaby bardzo ufnego Wysokiego Sądu IMHO :-)

IMHO Policja chyba będzie szla na "przemilczenie" sprawy co ma sens
(prawny ale nie wizerunkowy) jeśli pozwy "aż po Strasburg/ETPC" za te
zatrzymania są "bardzo mało prawdopodobne".

--
A. Filip

Data: 2020-11-02 15:27:35
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+c78tc0rcwf-kb21@wp.eu...
[...]

Z nowego nadania :-)

Poza tym - moze z transparentem na samochodzie jechali ?

IMHO Policja chyba będzie szla na "przemilczenie" sprawy co ma sens
(prawny ale nie wizerunkowy) jeśli pozwy "aż po Strasburg/ETPC" za te
zatrzymania są "bardzo mało prawdopodobne".

prawny moze ma, ale druga strona moze jatrzyc :-P

Tylko jak czytam
"- Mieliśmy informację, że tym samochodem mogą poruszać się osoby, których celem będzie zakłócanie protestu w Warszawie. Nasze działania miały na celu wyłącznie zapewnienie bezpieczeństwa - mówi "Wyborczej" komisarz Karolina Kańka, rzeczniczka policji w Pruszkowie."
Chyba, ze pani rzecznik klamie ...

to sie zastanawiam kogo ta IP popiera. I kogo policja popiera :-)

A druga sprawa - to jak dobrze maja zinwigilowane srodowisko ... kiedy im IP podpadlo i co kontroluja  ?

J.

Data: 2020-11-02 15:40:59
Autor: A. Filip
[...]

Można podejść od ogona: jeśli pani rzecznik mówi *całą* prawdę to w
połączeniu z aż trzema kontrolami "może sugerować niekompetencje"
policjantów przeprowadzających dwie pierwsze kontrole.
Taka samokrytyka ["cudzokrytyka" innych jednostek policji ;-) ]

A wersji cynicznej: pani rzecznik w praktyce publicznie wystękała
instrukcje obsługi napuszczania policji na przeciwników politycznych
w długiej trasie.

--
A. Filip

Data: 2020-11-02 15:46:32
Autor: Shrek
"Drogówka Polityczna" już nie tylko n a antysemitĂłw? HAŃBA!
W dniu 02.11.2020 o 15:40, A. Filip pisze:

[...]

Rzecznik kłamie z zasady - taka jego praca - tylko ładniej to nazywa.

A wersji cynicznej: pani rzecznik w praktyce publicznie wystękała
instrukcje obsługi napuszczania policji na przeciwników politycznych
w długiej trasie.

Chyba tylko robert mógłby mieć tu wątpliwości;)

--
Shrek

Data: 2020-11-02 23:39:40
Autor: Marcin Debowski
On 2020-11-02, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

To się nazywa instynkt, ważna cecha wielu słúżb operacyjnych. "Wysoki Sądzie, trudno mi podać konkretny powód zatrzymania, ale coś w tym wszystkim wydało mi się podejrzane". A skoro aż tyle patroli ich zatrzymało, to znaczy dobrze policjantów szkola.

--
Marcin

Data: 2020-11-03 00:45:17
Autor: A. Filip
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> pisze:
On 2020-11-02, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

Kariera w kabarecie stoi przed tobą otworem IMHO :-)

--
A. Filip