Drogówka-ukraińcy na naszych drogach

Data: 2020-01-26 19:09:13
Autor: Janusz
Drogówka-ukraińcy na naszych drogach
Wrocław, drobna stłuczka na skrzyżowaniu, ukrainiec wymusił pierwszeństwo,
patrol sprawda dokumenty okazuje się że ma fałszywe prawo jazdy, jechał pozyczonym autem, dzwoni po własciciela, który też ma fałszywe prawko :)
podobno zapłacił za nie 300$, policja obu odwiozła na komisariat :)
https://www.sadistic.pl/glupi-i-glupszy-wersja-ukrainska-vt509439.htm

--
Janusz

Data: 2020-01-26 20:48:31
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-01-26 o 19:09, Janusz pisze:

[...]

Dlaczego zatrzymali/chcieli zatrzymać dowód rejestracyjny?
Jakaś szykana dla obcokrajowców.

A co do podróbek, to nasi rodacy też takie kupują.
https://dokumencik.eu/index.php/sklep/14/prawo-jazdy
I też głównie do wyjazdów zagranicznych.
Na wyspach nawet przechodziły kontrole. Ale tam też matoły
pracują, najczęściej wystawiają mandaty naszym rodakom na
nazwisko:PRAWO i imię:JAZDY. I potem takie fajne pisma
przychodzą do naszej policji o ustalenie sprawcy i ściągnięcie
należności.

Pozdrawiam

Data: 2020-01-26 21:15:27
Autor: Shrek
W dniu 26.01.2020 o 20:48, RadoslawF pisze:

[...]

Kiedyś widziałem kwit z parkingu na nazwisko Osobowy;)

--
Shrek

Data: 2020-01-28 16:12:38
Autor: Janusz
W dniu 2020-01-26 o 20:48, RadoslawF pisze:
[...]

Potłuczona lampa, nie wiem czy koło nie blokowane przez wygięty zderzak/nadkole.
Ale w końcu nie zatrzymali bo kazali dzwonić po drugiego kierowcę.

A co do podróbek, to nasi rodacy też takie kupują.
https://dokumencik.eu/index.php/sklep/14/prawo-jazdy
I też głównie do wyjazdów zagranicznych.
No cóż, jak się chce mieć kłopoty to droga wolna.

[...]

Za to nasi mają lampy UV i wyłapują bez problemu takich gagatków.

--
Janusz

Data: 2020-01-28 16:25:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-01-28 o 16:12, Janusz pisze:

[...]

Auta mieli nie zatrzymywać, dowód już tak.

[...]

Może te ich są gorszej jakości, nie podejżewam żeby policja WB
takich lampek nie miała.

Pozdrawiam

Data: 2020-01-31 12:30:01
Autor: Poldek
W dniu 2020-01-28 o 16:25, RadoslawF pisze:

Może te ich są gorszej jakości, nie podejżewam żeby policja WB
takich lampek nie miała.

Nie mają broni, to dlaczego mieliby mieć lampki. Bobby jest od tłumaczenia turystom jak dojść na dworzec.

Data: 2020-01-31 15:24:23
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-01-31 o 12:30, Poldek pisze:

Może te ich są gorszej jakości, nie podejżewam żeby policja WB
takich lampek nie miała.

Nie mają broni, to dlaczego mieliby mieć lampki. Bobby jest od tłumaczenia turystom jak dojść na dworzec.

Bobbies nie sprawdza pojazdów ani PJ, robi to policja bez tych
kasków do których wolno się zsikać ciężarnej kobiecie.
I te patrole mają wszystko łącznie z bronią.
Pojedź i daj się skontrolować ichniej drogówce, zatrzymują
każdego kto na ich oczach popełni wykroczenie a bywa że
i za dziwne zachowanie.

Pozdrawiam

Data: 2020-07-22 06:15:34
Autor: ddddddddddddd
W dniu 31.01.2020 o 14:24, RadoslawF pisze:
Pojedź i daj się skontrolować ichniej drogówce, zatrzymują
każdego kto na ich oczach popełni wykroczenie a bywa że
i za dziwne zachowanie.

od tego jest policja - ma wyeliminować z drogi niebezpieczne osobniki, a nie czaić się w krzakach bo nowe ograniczenie postawili.
I nie - za +10mil na autostradzie nie zatrzymują i dużo częściej stosują pouczenia (bo światła czy znaku każdy może nie zauważyć, nie mówiąc już o tym, że jeździsz na czuja bo często nie wiesz który pas wybrać i skręcasz ze złego pasa- w Polsce nie do pomyślenia, bo zaraz by ktoś polował na takim skrzyżowaniu...)

Lukasz

Data: 2020-07-21 15:22:25
Autor: u 2
W dniu wtorek, 28 stycznia 2020 16:31:08 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]

> No cóż, jak się chce mieć kłopoty to droga wolna.

Może te ich są gorszej jakości, nie podejżewam żeby policja WB

palant z ciebie

palanta nie pozdrawiam:))))))))))))))

Drogówka-ukraińcy na naszych drogach