Drogowka zatrzymuje

Data: 2015-03-10 17:26:20
Autor: J.F.
Drogowka zatrzymuje
Policja w akcji

http://www.wykop.pl/link/2433329/drogowka-nieudolnie-zatrzymuje-pojazd-ciezarowy/

A swoja droga ... znajomosc angielskiego nie jest obowiazkowa, polskiego tez nie, maja napisy w innych jezykach ?

J.

Data: 2015-03-10 16:59:48
Autor: Budzik
Drogowka zatrzymuje

[...]

Niezłe wynalazki.
Wyprzedzanie na ciągłej linii...
Ciekawe dlaczego zatrzymali ich na łuku a nie na prostym odcinku...?
Oni nie mają koguta w tych isigniach?

Data: 2015-03-10 18:19:12
Autor: m
Drogowka zatrzymuje
W dniu 10.03.2015 o 17:59, Budzik pisze:
Użytkownik J.F.jfox_xnospamx@poczta.onet.pl  ...

> [...]
Niezłe wynalazki.
Wyprzedzanie na ciągłej linii...
Ciekawe dlaczego zatrzymali ich na łuku a nie na prostym odcinku...?

No właśnie, jakiś nieoznakowany samochód, bez koguta, skąd mam wiedzieć że to policja a nie przebierańcy?

W sumie przebierańcy też sobie mogą koguta sprawić, ale mimo wszystko to tak jakby na ulicy policjant zamiast być w mundurze, był w przebraniu ochroniarza z małą plakietką "policja".

p. m.

Data: 2015-03-10 18:48:48
Autor: Budzik
Drogowka zatrzymuje
Użytkownik m mvoicem@gmail.com ...

> [...]

to tak jakby na ulicy policjant zamiast być w mundurze, był w
przebraniu ochroniarza z małą plakietką "policja".

No i dodatkowo łamie przepisy.
Ktos juz to wysłał aby ukarac kierowce za wyprzedzanie w miejscu gdzie jest to zabronione?

Data: 2015-03-10 17:53:10
Autor: Tom N
Drogowka zatrzymuje
J.F. w <news:54ff1b37$0$2194$65785112news.neostrada.pl>:

Policja w akcji

http://www.wykop.pl/link/2433329/drogowka-nieudolnie-zatrzymuje-pojazd-ciezarowy/

Powinien ich zamieść, a nie przekraczać podwójną ciągłą :D

A swoja droga ... znajomosc angielskiego nie jest obowiazkowa, polskiego tez nie, maja napisy w innych jezykach ?

Tak, nie znasz polskiego to widać ;P

--
'Tom N'

Data: 2015-03-10 20:25:21
Autor: Pszemol
Drogowka zatrzymuje
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:54ff1b37$0$2194$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziwne... To według jakiego prawa tak ma wyglądać zatrzymanie?

Data: 2015-03-11 11:12:24
Autor: yabba
Drogowka zatrzymuje
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:mdo5ga$8m2$1dont-email.me...
[...]

Według tzw. prawa powielaczowego.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-03-11 13:12:34
Autor: J.F.
Drogowka zatrzymuje
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
[...]

Amerykanskiego.
No co - westernow nie ogladales ? :-)

Ale tak formalnie ... czy to zatrzymanie, skoro "Follow me" ?

J.

Data: 2015-03-22 13:28:44
Autor: Pszemol
Drogowka zatrzymuje
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5500313d$0$2180$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, tam wygląda to zupełnie inaczej - radiowóz w policyjnych barwach i pełnym "okoguceniu" z właczonymi tymi kogutami prowadzi za Tobą i masz obowiązek wtedy zjechać na pobocze.
A nie żeby nieoznakowany pojazd ze światełkiem z bazarku na którym każdy sobie może POLICJA napisać miał autorytet wystarczający do zatrzymania... Sorry, ale ja bym się nie zatrzymał.

Data: 2015-03-23 03:27:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Drogowka zatrzymuje
-- - A nie żeby nieoznakowany pojazd ze światełkiem z bazarku na którym każdy sobie może POLICJA napisać miał autorytet wystarczający do zatrzymania... tak samo jest w Niemczech, nieoznakowane auto i "Bitte folgen"

-- -Sorry, ale ja bym się nie zatrzymał.

oczywiscie :-)

P.

Data: 2015-03-23 14:47:20
Autor: J.F.
Drogowka zatrzymuje
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:men1jr$pv0$1@dont-email.me...
[...]

Na westernach ?

[...]

No coz, juz taki czas byl, ze nawet oznakowany radiowoz wzbudzal uzasadnione watpliwosci.
Jak cie mafia chce okrasc, to radiowoz nie jest problemem :-)
Z drugiej strony mamy troche nieoznakowanych wozow policyjnych, ktore zatrzymuja czesto, i to tez jest normalne.

Natomiast ...  na autostradzie, czy w miejscu na filmie - chodzi o to, zeby wlasnie sie nie zatrzymac.
Policja prowadzi do najblizszego parkingu.
I jak ma to zrobic ?

J.

Data: 2015-03-10 20:51:32
Autor: Czesław Wiśniak
Drogowka zatrzymuje
[...]

Dlatego bardziej sie boje takich idiotow niz jazdy Holowczyca (mimo, ze drazni mnie jego celebrytyzm)
Polska policja powinna miec zakaz scigania kogolwiek za wykroczenia. Niech robia zdjecia i mierza ale stacjonarnie.
Wszyscy pamietaja akcje pod Zambrowem ?:
https://www.youtube.com/watch?v=dUOFrRIJJ6E

Drogowka zatrzymuje