Drop Test: SGS3 vs iP5

Data: 2012-09-22 12:33:44
Autor: atm
Drop Test: SGS3 vs iP5
Data: 2012-09-22 08:37:47
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3k46a$qnv$1node1.news.atman.pl...
Jestem pod wraznieniem:
http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY

Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

Data: 2012-09-22 18:39:13
Autor: atm
Drop Test: SGS3 vs iP5
On 2012-09-22 15:37, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3k46a$qnv$1node1.news.atman.pl...
Jestem pod wraznieniem:
http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY

Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

Tu chyba takich nie ma.
Poza tym ciezko byc fanboyem gdy Samsung wydal taka paskudna trojke, dodatkowo ladujac tam ekran z najprawdopodobniej jakichs magazynowych pozostalosci TV. Przy takich zapedach co do wielkosci ekranu mozna sie spodziewac, ze czworka bedzie wygladac mniej wiecej tak: http://tinyurl.com/cqwhchh

Data: 2012-09-22 11:52:38
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3kpjl$g9s$1node1.news.atman.pl...
On 2012-09-22 15:37, Pszemol wrote:
[...]

Jasne ze sa - tylko ukrywaja sie pod etykieta "iphone haters" :-)

[...]

Duze kieszenie musza miec... i dlugie kciuki skoro daja rade pisac
po takim duzym ekranie jedna reka. Wlasnie iP 5 zachowal swoja
funkcjonalnosc przez to, ze nie poszerzyl ekranu - wciaz daje sie
go w pelni obsluzyc kciukiem jednej reki.

Data: 2012-09-22 19:02:33
Autor: atm
Drop Test: SGS3 vs iP5

[...]

Niestety do mnie nie przemawia sposob w jaki Apple powiekszyl ekran.
Nie mam wiekszych problemow z obsluga jedna reka ekranu 4.3" w SGS2.
Wolalbym mniejszy ekran glownie ze wzgledu na wielkosc samego urzadzenia.
Apple natomiast pozostawil tak samo waska klawiature jak wczesniej
co nie wplynie na poprawe bezblednego pisania. Oczywiscie dla osob z malymi palcami nie bedzie to problemem, dla pozostalych jednak bedzie to nadal spora niedogodnosc.

Data: 2012-09-22 13:17:28
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3kqvd$uvj$1node2.news.atman.pl...
[...]

SGSII jest jeszcze do zniesienia, ale w SGSIII juz musze niewygodnie
naciagac palucha - a reke mam raczej duza i na pianinie wycwiczona.

Data: 2012-09-23 12:59:31
Autor: Chris
Drop Test: SGS3 vs iP5
W dniu 2012-09-22 20:17, Pszemol pisze:
[...]

Nie mam SGSIII ale nie raz miałem w rękach i o dziwo mi pasuje, bałem się że będzie za duży ale jednak nie. Z drugiej strony to chyba max jeśli chodzi o wielkość ekranu bo już większego >5" sobie nie wyobrażam.

Mimo pierwszej niechęci jednak zdecydował bym się na niego i chyba zmienię jak spadną ceny bo nie jestem z tych co muszą mieć najnowszy model, obecny Desire HD ciągle dobrze służy.

Co do IP5 trwałość faktycznie zachwyca, co do reszty to już było, dalej jest ładny z wierzchu, napakowany techniką, ekran bardzo dobry ale system mi nie pasuje ze względu na brak osobowości, wszyscy mają to samo. A to co mi się najbardziej podoba w chyba każdym IP to dotyk ekranu jest super czuły.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ™ na forum.

Data: 2012-09-23 09:21:54
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"Chris" <spam@spam.de> wrote in message news:k3mq2i$nm1$1news.task.gda.pl...
Nie mam SGSIII ale nie raz miałem w rękach i o dziwo mi pasuje, bałem się że będzie za duży ale jednak nie. Z drugiej strony to chyba max jeśli
chodzi o wielkość ekranu bo już większego >5" sobie nie wyobrażam.

Ciekawe czy dłużej jak byś popracował to też by Ci pasował...

Mimo pierwszej niechęci jednak zdecydował bym się na niego i chyba zmienię jak spadną ceny bo nie jestem z tych co muszą mieć najnowszy model, obecny Desire HD ciągle dobrze służy.

Jasne ĹĽe tak.

[...]

Hmm... gdybym był złośliwy to napisałbym abyś nie nadrabiał
telefonem swoich braków osobowości :-) Ale nie napiszę tak ;-)

Swoją drogą ja nie potrzebuję aby mój telefon miał jakąś unikalną
dla mnie osobowość - osobowość jaką już ma, czyli osobowość Apple,
mi bardzo odpowiada. Płynne i intuicyjne UI które właśnie nie ma
zbyt wiele tych rzadko uĹĽywanych "zakamarkĂłw" mi bardzo odpowiada.
Nie lubię gdy programiści dodają jakieś cechy do programu na zasadzie
"bo mogę to dodać" a nie na zasadzie "bo userzy potrzebują abym to dodał".

A to co mi się najbardziej podoba w chyba każdym IP to dotyk ekranu jest super czuły.

Dokładnie tak - i ta czułość daje dobrą precyzję pracy bo nie musisz
rozpłaszczać opuszki palca na duży placek aby ekran zareagował
tylko muskasz lekko czubkiem palca: styk kuli z powierzchniÄ… jest
przecieĹĽ punktem...

Data: 2012-09-23 16:50:49
Autor: atm
Drop Test: SGS3 vs iP5

A to co mi siÄ™ najbardziej podoba w chyba kaĹĽdym IP to dotyk ekranu
jest super czuły.

[...]

A sa obecnie rynku takie? Pomijam tablety noname z Biedronki.
SGS2, Defy czy N8 maja taka sama czulosc jak lezacy przede mna iPad 2.
Co wiecej, wymienione telefony maja naklejona folie i nadal czulosc
warstwy dodatkowej jest taka sama jak iPada.

Data: 2012-09-23 10:18:56
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3n7ka$772$1node2.news.atman.pl...
[...]

Moje doświadczenie z telefonami z androidem kolegów z pracy
uczy mnie, że ich ekrany są mniej czułe na dotyk i trzeba jednak
ten palec nieco przygnieść do szkła, a wtedy placek jest większy
niĹĽ punkt i telefon nie bardzo "wie" czy dotykam tÄ… literkÄ™ czy innÄ…
przy edycji tekstu.

Data: 2012-09-23 17:34:39
Autor: Chris
Drop Test: SGS3 vs iP5
W dniu 2012-09-23 16:21, Pszemol pisze:
[...]

Sądzę że tak bo u mnie rozmowy to 10% a internet 90% więc większy ekran robi różnicę.

Co do IP5 trwałość faktycznie zachwyca, co do reszty to już było,
dalej jest Ĺ‚adny z wierzchu, napakowany technikÄ…, ekran bardzo dobry
[...]

Może powiem to tak lubię ładny wygląd dla tego mam HTC z Sense a nie Samsunga :) a IPhone daje mi jedynie kolorowe ikonki i nic więcej.

[...]

KaĹĽdy lubi co innego :)

[...]

Amen :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ™ na forum.

Data: 2012-09-24 14:41:41
Autor: ToMasz
Drop Test: SGS3 vs iP5
W dniu 22.09.2012 18:52, Pszemol pisze:

[...]

przepraszam że tak to ujmę ale G... prawda. Pojemnościowe ekrany dotykowe wdarły się (z ich wadami) na rynek, przedewszyskim dzieki ich "wielodotykowi" Było to dawno temu, a na reklamach sieci Biedronka czytamy "...dotyk pięciopunktowy" jakby więcej niż 2 miało znaczenie.
Żeby z 2 punktów dotyku skorzystać, trzeba temu poświęcić 2 ręce! (pomijam przypadki kiedy telefon kładziemy pomiędzy monitorem PC a kalwiaturą PC - i pokazujemy że "dasie".
jakbym chciał obsługiwać _jedną_ ręką telefon i nie szczególnie wykorzystywał rozmiar ekranu to bym wybrał kolejny telefon z klawiaturą pod ekranem. Uwierz mi że tak jest łatwiej obsługiwać telefon. TELEFON, nie rodzaj palmtopa. Bo wtedy już rozmiar ekranu, (bardziej niż piksele) ma kolosalne znaczenie.
Nawiązując do tego co napisałeś. Zgadzam się ze kciukiem obsłużysz telefon, napiszesz od biedy smsa, wyświetlisz coś na ekranie. Koniec. Resztę też da się zrobić, ale kastrujesz to urządzenie.
Napewno się czegoś przyczepisz, więc aby być precyzyjnym:
W pionie, gdy klawiaturka jest wyświetlana na dolnej częsci ekranu, sięgniesz kciukiem do "Q" na 5 calach napewno, moze nawet na większym ekranie. do lewego górnego rogu na 3 calach - maks. Tak więc w tym względzie pozostawienie małego ekranu jest niecelowe. JAk telefon obrócisz "ladnscape" to problem z kciukami zaczyna się pojawiać przy 7 calach. PRzy przeglądaniu stron www, filmach, grach, fotografiach - każdy mm przekątnej ma znaczenie.
ToMasz

Data: 2012-09-24 19:57:24
Autor: Grzegorz Jablonski
Drop Test: SGS3 vs iP5
On 09/24/2012 02:41 PM, ToMasz wrote:
[...]

kalwiaturÄ… PC - i pokazujemy ĹĽe "dasie".

"Dasię" kciukiem i palcem wskazującym, bez kładzenia gdziekolwiek.

Data: 2012-09-22 18:48:18
Autor: J.F.
Drop Test: SGS3 vs iP5
Dnia Sat, 22 Sep 2012 08:37:47 -0500, Pszemol napisał(a):
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3k46a$qnv$1node1.news.atman.pl...
Jestem pod wraznieniem:
http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY

Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

Youtube cos placi autorom ogladanych filmow ?

Bo co to chyba droga metoda zaistnienia w sieci ... czy na odwrot - tani
sposob na promocje strony ?

J.

Data: 2012-09-22 11:50:58
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1nte295hutc32$.1162ckdihy357.dlg40tude.net...
[...]

Płaci.

Bo co to chyba droga metoda zaistnienia w sieci ... czy na odwrot
- tani sposob na promocje strony ?

Generalnie jedno i drugie...
Poza tym - iP 5 nie uległ zniszczeniu - tu kasy nie stracił.
Natomiast SGIII to chyba już tylko do kosza po tym te¶cie...

Data: 2012-09-22 19:56:01
Autor: DoQ
Drop Test: SGS3 vs iP5
W dniu 22-09-2012 18:50, Pszemol pisze:
Poza tym - iP 5 nie uległ zniszczeniu - tu kasy nie stracił.

Otóż to, wygl±dał jak nówka prosto z salonu!

--
Pozdr.

Data: 2012-09-22 13:18:36
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:k3kuc5$tb3$1mx1.internetia.pl...
W dniu 22-09-2012 18:50, Pszemol pisze:
Poza tym - iP 5 nie uległ zniszczeniu - tu kasy nie stracił.

Otóż to, wygl±dał jak nówka prosto z salonu!

Miał narożniki nieco odrapane - nie przeszkadza to chyba nikomu
w użytkowaniu telefonu? Porównaj sobie jak wygl±dał Samsung
po takich samych upadkach: dwa kolejne upadki i roztrzaskane
przednie szkło, aparat do kosztownego remontu lub do kosza.

Data: 2012-09-22 20:28:16
Autor: DoQ
Drop Test: SGS3 vs iP5
W dniu 22-09-2012 20:18, Pszemol pisze:
[...]

Ile kosztuje doprowadzenie do pierwotnego stanu IP5 a ile tego S3?

--
Pozdr.

Data: 2012-09-22 13:35:22
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:k3l08k$72k$1mx1.internetia.pl...
[...]

A po co chcesz doprowadzać do pierwotnego stanu iP5?
Rysy na obudowie nie przeszkadzaj± w użytkowaniu go.
Kosmetyka. A więc kosztować będzie 0, słownie zero...

Co do S3 to nie dasz rady go używać po te¶cie: ekran i touchscreen
jest roztrzaskany dwa razy po każdym upadku osobno. Ile kosztuje?
Z pewno¶ci± dużo... Musisz wymienić gorilla glass i kto wie co jeszcze.
Może LCD też popękało - nie widać za dobrze na filmie ale jest masakra.

Data: 2012-09-22 20:47:47
Autor: DoQ
Drop Test: SGS3 vs iP5
W dniu 22-09-2012 20:35, Pszemol pisze:
A po co chcesz doprowadzać do pierwotnego stanu iP5?
Rysy na obudowie nie przeszkadzaj± w użytkowaniu go.
Kosmetyka. A więc kosztować będzie 0, słownie zero...

Bo nie lubię sprzętu, który wygl±da jak wygrzebany ze ¶mietnika?
No więc, jakie będ± koszty?

--
Pozdr.

Data: 2012-09-22 20:20:16
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:k3l1d7$ctg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wci±ż zerowe - przetrzesz papierem ¶ciernym 0000
i potem pomalujesz czarn± farbk± i będzie jak nowy.

Data: 2012-09-22 18:49:50
Autor: atm
Drop Test: SGS3 vs iP5
On 2012-09-22 18:48, J.F. wrote:
[...]

Teraz juz chyba jedno i drugie.

Data: 2012-09-22 18:51:17
Autor: atm
Drop Test: SGS3 vs iP5
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

telefony zas trafia na portal aukcyjny z opisem: "telefon nosi normalne slady uzytkowania" ;]

Data: 2012-09-22 22:32:17
Autor: kuba
Drop Test: SGS3 vs iP5
On Sat, 22 Sep 2012 08:37:47 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
> Jestem pod wraznieniem:
> http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY

Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

Raczej z glupcami nie wdaja sie w dyskusje? Test z dupy wyjety, chyba ze szczesliwy traf jak który upadnie ma by miarodajny.
Jako moj notek ju cztery razy zaliczy glebe i nic mu nie jest. Mam sie tym brandzlowac? Bo wedug mnie to tylko kwestia szczescia. Ale gupki ktorzy w kolejce trzy dni stoj za telefonem raczej tego nie ogarna :)

Data: 2012-09-22 20:21:17
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"kuba" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.4388231067114344521news.task.gda.pl...
[...]

Gupki?
Gdyby Samsung byl taki dobry to nie peklby dwa razy pod rzad.

Data: 2012-09-23 09:30:28
Autor: a...mx
Drop Test: SGS3 vs iP5
Pszemol wrote:

[...]

By tam uznać "dwa razy pod rz±d" to trzeba by dwa razy spróbować nierozbitym telefonem rzucić. Do tego by to uznać za prawdziwy test to musieli by conajmniej kilkadziesi±t prób przeprowadzić na ¶wieżych obiektach.

Ciekawe czemu nie robi± tych czarnych plastików z masy w kolorze czarnym (tylko chyba napylaj± warstwę zewnętrzn±) - zarysowanie w ip5 nie było by w ogóle rzucaj±ce się w oczy.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-09-23 10:13:23
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
<a...mx@gazeta.pl> wrote in message news:k3mdql$sfj$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Pszemol wrote:

[...]

Mimo wszystko przykre to dla użytkownika SGS3 że popękał
przy pierwszym większym upadku... a telefon konkurencji nie.

Ciekawe czemu nie robi± tych czarnych plastików z masy w kolorze czarnym
(tylko chyba napylaj± warstwę zewnętrzn±) - zarysowanie w ip5 nie było by
w ogóle rzucaj±ce się w oczy.

Widzę że bystry jeste¶... To jest anodyzowane aluminium a nie plastik!
Jak kto¶ wytworzy czarne aluminium to my¶lę że Apple go użyje zamiast
pokrywać typowy ALU stop utwardzaj±c± powłok± barwionych tlenków :-)
Na razie nie wymy¶lono aluminium które byłoby czarne w ¶rodku
więc powszechn± praktyk± jest robienie rzeczy z aluminium dla lekko¶ci
i anodyzowanie powierzchni dla nadania jej twardo¶ci większej niż stal
oraz umożliwienie barwienia na różne kolory bo farba się lepiej chwyta
tlenków niż metalicznej warstwy czystego aluminium.

Data: 2012-09-23 20:05:12
Autor: Krystek
Drop Test: SGS3 vs iP5

http://www.youtube.com/watch?v=S21KZdLq63c ;)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-09-23 14:54:40
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:k3nj0o$944$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak widać - problem jest stary jak Wielka Rzesza ;-)

Data: 2012-09-24 19:54:29
Autor: a...mx
Drop Test: SGS3 vs iP5
Pszemol wrote:

Widzę że bystry jeste¶... To jest anodyzowane aluminium a nie plastik!

Oupf.

No to kicha. Będzie nam "błyskało".

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-09-23 10:32:27
Autor: atm
Drop Test: SGS3 vs iP5
On 2012-09-23 09:30, a...mx@gazeta.pl wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Pamietam ile "pozytywnych" emocji dostarczyl swego czasu drop test SGS2 vs iP4. W tamtym zestawieniu juz po pierwszym upadku iP pokryl sie sliczna pajaczyna. Jakos nie slychac bylo wtedy glosow, ze to przypadek, nienaukowe podejscie itd.
Tutaj byly 4 rzuty - iP5 z kazdego wychodzil obronna reka. Przypadek? W jakims stopniu tak, choc inne testy wygladaja podobnie:
http://www.youtube.com/watch?v=pMvE0lkunBg od 2:30
Gosc musial przylozyc iP5 o ziemie, zeby go w koncu uszkodzic.
Wyglada na to, ze tym razem Apple wzial sobie do serca niedorobke wytrzymalosciowa w iP4. Dzieki temu, ze telefon jest sporo lzejszy, ramka jest (chyba) aluminiowa - w znacznym stopniu pochlania energie uderzenia a sam ekran wydaje sie byc osadzony w tworzywie a nie przylegac bezposrednio do metalu, zrezygnowano ze szkla w tylnej czesci, iP5 stal sie o wiele bardziej wytrzymaly niz poprzedni model.
Trzeba jednak pamietac, ze nie jest to telefon dla budowlancow
i jak kazdy inny w pewnych okolicznosciach ulegnie uszkodzeniu podczas pierwszego upadku: http://www.youtube.com/watch?v=dV-40aXX9GI

Data: 2012-09-23 10:16:37
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3mher$i1o$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bo tam była nagonka na iP4... a tu fanboje Samsunga zamilkli wymownie.

[...]

W iP4 szkło ekranu również nie dotyka bezpo¶rednio ramki z nierdzewki
a jest osadzone w plastikowej ramce. Wiem, bo upadku z rowera na ulice
mój iP 4 ma wła¶nie zagnieciony róg z nierdzewki i wytłoczony fragment
tej cienkiej plastikowej ramki między szkłem ekranu a metalow± ramk±.
Szkło jednak w moim przypadku nie pękło mimo sporej prędko¶ci upadku.

Trzeba jednak pamietac, ze nie jest to telefon dla budowlancow
i jak kazdy inny w pewnych okolicznosciach ulegnie uszkodzeniu podczas pierwszego upadku: http://www.youtube.com/watch?v=dV-40aXX9GI

Jak widać jest i tak lepszy od Samsungowego "flagship" modelu :-)

Data: 2012-09-23 17:27:59
Autor: atm
Drop Test: SGS3 vs iP5

[...]

;]]]]
Dobry Pszemol jestes, iP lepszy i juz!!!
Pomimo, ze nowy iP jest fajnym urzadzeniem mialbym chyba spory problem
zeby przyzwyczaic sie do iOS. Dalem szanse temu systemowi na iPadzie, otworzylem sie na promieniowanie amazingowe i... spotkalo mnie spore rozczarowanie. Zarowno ograniczeniami sprzetowo-systemowymi jak
i typowa niestabilnoscia systemu.

Data: 2012-09-23 14:53:00
Autor: Pszemol
Drop Test: SGS3 vs iP5
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3n9q0$v9q$1node1.news.atman.pl...
[...]

Oceniamy tutaj akurat tylko jeden aspekt:
upadek telefonu z małej wysoko¶ci (biodro, ucho) na kamień.

[...]

Nie wypowiem się, bo iPada nie używam.
Powiem jednak że od tableta raczej wymagałbym większej pecetowato¶ci
niż od telefonu... Nawet te z androidem mi nie odpowiadaj± - poczekam na
Windows 8 na którym to tablecie będę mógł odpalić programy pecetowe.

Data: 2012-09-24 10:50:57
Autor: Wojciech Sura
Drop Test: SGS3 vs iP5
W dniu 22.09.2012 o 15:37 Pszemol <Pszemol@polbox.com> pisze:

"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k3k46a$qnv$1node1.news.atman.pl....
Jestem pod wraznieniem:
http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY

Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

Ach, jak powszechnie wiadomo, telefony komórkowe służ± głównie do rzucania  z dużych wysoko¶ci.

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_401075&feature=iv&src_vid=fLreo24WYeQ&v=_S8sxpK4_iA

(5 pewnie w trakcie testowania ;))

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-09-22 14:24:23