Drozapol

Data: 2010-03-15 12:53:45
Autor: Norman
Drozapol
Witam grupowiczów,

Przyznam sie, ze dluzszy czas nie obserwowalem gieldy ale mam jeszcze troche kiedys kupionego Drozapolu i dzisiejszy ruch troche mnie zaskoczyl. Orientuje sie ktos skad ta zabawa?

Pozdr.
J.

Data: 2010-03-15 14:39:13
Autor: mwojc
Drozapol

Przyznam sie, ze dluzszy czas nie obserwowalem gieldy ale mam jeszcze  troche kiedys kupionego Drozapolu i dzisiejszy ruch troche mnie  zaskoczyl. Orientuje sie ktos skad ta zabawa?

NajwyraĹşniej rynek uznał, Ĺźe spółka jest niedowartościowana. Ponadto  wykres wygląda całkiem nieĹşle. Kto wie czy nie szykuje się większa hossa  na DPL...

Pzdr.
--
Marek

Data: 2010-03-15 12:30:12
Autor: Mick
Drozapol
On 15 Mar, 14:39, mwojc <mw...@jakisserwer.pl> wrote:
> Przyznam sie, ze dluzszy czas nie obserwowalem gieldy ale mam jeszcze
> troche kiedys kupionego Drozapolu i dzisiejszy ruch troche mnie
> zaskoczyl. Orientuje sie ktos skad ta zabawa?

Najwyraźniej rynek uznał, że spółka jest niedowartościowana. Ponadto
wykres wygląda całkiem nieźle. Kto wie czy nie szykuje się większa hossa
na DPL...

Pzdr.
--
Marek

Trupy wstają więc zbliża się korekta ... ot co

Data: 2010-03-15 12:31:02
Autor: Mick
Drozapol
> [...]

Najwyraźniej rynek uznał, że spółka jest niedowartościowana. Ponadto
wykres wygląda całkiem nieźle. Kto wie czy nie szykuje się większa hossa

Trupy wstają więc zbliża sie korekta .... ot co

Data: 2010-03-15 21:27:58
Autor: mwojc
Drozapol
Trupy wstają więc zbliża sie korekta .... ot co

Tymczasem można zarobić...

Pzdr,
--
Marek