Drożej czyli lepiej!

Data: 2017-12-19 06:28:02
Autor: Opozycja Totalna
Drożej czyli lepiej!
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22793083,paliwo-juz-drozeje-na-swieta-a-w-przyszlym-tygodniu-moga-nas.html#BoxBizLink

"W ostatnim tygodniu ceny paliw zaczęły iść w górę - lekko, ale są to pierwsze podwyżki po czterech tygodniach spadków. Według analityków, w przyszłym tygodniu możliwe są kolejne wzrosty cen."

Każdy wzrost ceny benzyny skutkuje wzrostem innych cen. Ceny na inne towary pozostają. Dojna zmiana.

CL

Data: 2017-12-18 23:57:03
Autor: Zenek Kapelinder
Drożej czyli lepiej!
Od nowego roku prad tanieje. Niewiele ale jednak tanieje.

Data: 2017-12-20 06:29:14
Autor: stevep
Drożej czyli lepiej!
Od nowego roku prad tanieje. Niewiele ale jednak tanieje.

A parowozy też?

--
stevep

Data: 2017-12-20 08:05:57
Autor: z
Drożej czyli lepiej!
W dniu 2017-12-20 o 06:29, stevep pisze:
A parowozy też?

Co mają parowozy do prądu i benzyny?

Wytłumacz

Data: 2017-12-20 15:42:16
Autor: stevep
DroĹźej czyli lepiej!
W dniu .12.2017 o 08:05 z <z@z.pl> pisze:

W dniu 2017-12-20 o 06:29, stevep pisze:
A parowozy też?

Co mają parowozy do prądu i benzyny?

Wytłumacz

Pójdz dziecie, ja cię uczyć każe, poczytaj trochę dziubasku o PRL-u.
--
stevep

Data: 2017-12-20 15:45:41
Autor: A. Filip
Drożej czyli lepiej! ["Za PiS benzyna będzie po 6 PLN!"]
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
[...]

A nie mogłeś po prostu napisać że wytłumaczenie cię przerasta?
Żeby się zorientować o co ci chodzi trzeba by wiedzieć które konkretnie
trochę czytać.

Data: 2017-12-21 07:01:21
Autor: stevep
W dniu 2017-12-20 o 15:45, A. Filip pisze:
[...]

To ja jestem winien żeś nielot?

--
stevep

Data: 2017-12-21 10:57:18
Autor: Presidente de San Escobar
Drożej czyli lepiej!
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> Co mają parowozy do prądu i benzyny?
>
> Wytłumacz

Pójdz dziecie, ja cię uczyć każe, poczytaj trochę dziubasku o PRL-u.

Przecież oni uwielbiają tamten/ten ustrój.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-21 11:40:06
Autor: z
Drożej czyli lepiej!
W dniu 2017-12-20 o 15:42, stevep pisze:
Pójdz dziecie, ja cię uczyć każe, poczytaj trochę dziubasku o PRL-u.

Przypowieścią o parowozach to tu nie zabłysłeś. Wszak znasz to tylko z opowieści. Matołku

Odnieś to dzisiejszych realiów i rzekomego wzrostu cen najlepiej jeszcze na przestrzeni czasu.

Przerasta?

Data: 2017-12-21 11:43:05
Autor: z
Drożej czyli lepiej!
PS. właśnie podpisałem nową umowę na prąd z PGE. Będę miał taniej :-)

Data: 2017-12-22 06:09:13
Autor: stevep
Drożej czyli lepiej!
W dniu 2017-12-21 o 11:40, z pisze:
[...]

Pierdolisz Guciu, ja to przeżyłem, a ty tego nie znasz nawet z opowieści.

--
stevep

Data: 2017-12-25 22:11:37
Autor: z
Drożej czyli lepiej!
W dniu 2017-12-22 o 06:09, stevep pisze:
a to przeżyłem, a ty tego nie znasz nawet z opowieści.

Dziecko drogie. Nie pisz więcej bo wstyd będzie przed dziećmi jak Ci się uda kiedyś jakieś spłodzić ;-)

Data: 2017-12-26 08:03:54
Autor: stevep
DroĹźej czyli lepiej!
W dniu .12.2017 o 22:11 z <z@z.pl> pisze:

W dniu 2017-12-22 o 06:09, stevep pisze:
a to przeżyłem, a ty tego nie znasz nawet z opowieści.

Dziecko drogie. Nie pisz więcej bo wstyd będzie przed dziećmi jak Ci się  uda kiedyś jakieś spłodzić ;-)

Dobrze debilu.

--
stevep

Data: 2017-12-20 09:26:34
Autor: Presidente de San Escobar
Drożej czyli lepiej!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Od nowego roku prad tanieje. Niewiele ale jednak tanieje.

O dodatkowej opłacie węglowej bolszewiku nie słyszałeś ? :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-19 03:26:18
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Drożej czyli lepiej!
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
Według analityków, w przyszłym tygodniu możliwe są kolejne wzrosty cen."

Naturalnie, będzie drożej... albo taniej:)
Klawe życie ma taki analityk, prawie jak baca.

Co tam klepali za Donka?
http://bi.gazeta.pl/im/cc/69/11/z18258892Q.jpg

2015
To był rewelacyjny rok dla kierowców (tvn24)
dla benzyny bezołowiowej 95 - 4,58
oleju napędowego - 4,57 zł/l   2017r
Drożej czyli lepiej! (pajdak)
za benzynę bezołowiową 95 trzeba płacić 4,68
 za olej napędowy 4,57 zł

I takie pytanie do pajdaka, czemu 0 i 10gr różnicy między 2015 i 2017r. dają aż tak różne tytuły twoich tematów? Czemu raz jest katastrofa, a innym razem
rewelacyjny rok dla kierowców? Kogo chcesz zrobić w chuja?

Data: 2017-12-19 03:33:19
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Drożej czyli lepiej!
Co tam klepali za Donka?
http://bi.gazeta.pl/im/cc/69/11/z18258892Q.jpg

Wyższa cena 4,90 w 2015 = To był rewelacyjny rok dla kierowców

a tera kiedy jest 4,6 cały czas ujadasz? Toć to nius dla Pieprzykoskiego:)

Podobno kakao staniało i ołów podrożał.

Data: 2017-12-19 18:11:49
Autor: Presidente de San Escobar
Drożej czyli lepiej!
Irytujacy Irygator vel Karbonylek <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
napisał(-a):

Wyższa cena 4,90 w 2015 = To był rewelacyjny rok dla kierowców

https://d-pt.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/e6/f5/54b9560020fca_o,size,1068x623,q,71,h,699a15.jpg

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-19 12:40:06
Autor: Opozycja Totalna
Drożej czyli lepiej!

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
Według analityków, w
przyszłym tygodniu możliwe są kolejne wzrosty cen."

Naturalnie, będzie drożej... albo taniej:)
Klawe życie ma taki analityk, prawie jak baca.

Czego nie rozumiesz? Udaj się do najblizszego sklepu i popatrz na ceny.

CL

Data: 2017-12-19 04:58:38
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Drożej czyli lepiej!
użytkownik Opozycja Totalna napisał:

Czego nie rozumiesz?

Była po 4,98 (2015)i to wg. tefauenów:
cyt.
To był rewelacyjny rok dla kierowców

Tera je po 4,6 i ujadasz:)

Nie rozumiem kogo chcesz przekonać.

Data: 2017-12-19 08:14:31
Autor: Zenek Kapelinder
Drożej czyli lepiej!
zakapuj go jak to masz w zwyczaju.

Data: 2017-12-19 21:17:48
Autor: Presidente de San Escobar
Drożej czyli lepiej!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

zakapuj go jak to masz w zwyczaju.

Do kogo piszesz zenusiu kapusiu?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-20 06:31:02
Autor: stevep
Drożej czyli lepiej!
zakapuj go jak to masz w zwyczaju.

Kapusi wśród sympatyków PiS-u całe mrowie.

--
stevep

Data: 2017-12-19 16:42:50
Autor: \"Opozycja Totalna\"
Drożej czyli lepiej!

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c8150d6-f34b-45a9-acd2-b2d11014e01cgooglegroups.com...
użytkownik Opozycja Totalna napisał:

Czego nie rozumiesz?

Była po 4,98 (2015)i to wg. tefauenów:
cyt.
To był rewelacyjny rok dla kierowców

A ceny wzrosły i juz takie pozostały....

Tera je po 4,6 i ujadasz:)

Kundlu, przestań kłapać paszczą tak jak ci Nowogrodzka każe.

Nie rozumiem kogo chcesz przekonać.

Patrz temat. Jak wciąz nie rozumiesz to zapytaj zenusia.

CL

Data: 2017-12-19 18:11:04
Autor: Presidente de San Escobar
Drożej czyli lepiej!
napisał(-a):

Była po 4,98 (2015)i to wg. tefauenów:
cyt.

W styczniu 2015 była poniżej 4zł.
Fotka na dowód
https://d-pt.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/e6/f5/54b9560020fca_o,size,1068x623,q,71,h,699a15.jpg

A potem były wybory :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-20 04:28:49
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Drożej czyli lepiej!
W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 17:00:05 UTC+1 użytkownik "Opozycja Totalna" napisał:
Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c8150d6-f34b-45a9-acd2-b2d11014e01cgooglegroups.com...
> [...]

Jak w 2015 była po 4,98 i tefaueny pisali:
http://tvn24bis.pl/surowce,78/to-byl-dobry-rok-dla-kierowcow-jakie-ceny-paliw-w-2015,502475.html

Tera je 30gr taniej.  4,6 mniej niż 4,98
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22793083,paliwo-juz-drozeje-na-swieta-a-w-przyszlym-tygodniu-moga-nas.html#BoxBizLink

A ceny wzrosły i juz takie pozostały....

4,6 to mniej niż 4,98 w 2015r:)

Pięknie się wijesz:)

 przestań kłapać paszczą tak jak ci Nowogrodzka każe.

Daję tylko linki z 2015r i porównuje z tym co pastujesz teraz.

Patrz temat. Jak wciąz nie rozumiesz to zapytaj zenusia.

Pytam Ciebie, jak 4,6 z twojego linka z r. 2017 może być większe
niż 4,98 z linka tefauenowego:)

Jeżeli 4,98zł dawało wspaniały rok, teraz powinni pisać o roku rewelacyjnym:)
Czemu więc kwiczysz?

Data: 2017-12-20 04:35:00
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Drożej czyli lepiej!
Pajdaczku, czyżby twój nick był synonimem głupoty totalnej?

Pastuj leiej cenę masła czy jajek, wtedy być może przy twojej solidnej
argumentacji Ci przyklasnę, ale do k..wy nędzy pastując cenę benzyny
robisz tylko z siebie głąba:)

Nu i w żydoskich mediach dla polaków za czasów peło, jak coś było
niekorzystne dla Donka, wtedy żydoskie media zawsze dodawały
na końcu magiczne słowo "ale":)

Np. mamy duże bezrobocie "ALE" na tle unii u nas jest rewelacja:)
Mamy benzyne po 4,98, "ale" oni majo jeszcze większą, o np. tu:
 http://bi.gazeta.pl/im/cc/69/11/z18258892Q.jpg

I kiedy taki pajdak czy pieprzykoski zajrzał do GWna, wtedy se pomyślał, ale w tym Donkowie mamy zajebiście:)

Data: 2017-12-21 07:02:22
Autor: stevep
Drożej czyli lepiej!
W dniu 2017-12-20 o 13:35, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
[...]

Knajacki styl.

--
stevep

Data: 2017-12-21 02:54:32
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Drożej czyli lepiej!
użytkownik stevep napisał:

Knajacki styl.

Inny do ciebie nie dociera.

A matematyki nie oszukasz.
4,98 2015r rewelacyjny rok
4,6  2017  katasztrofa, kurwa koniec świata.

No a później się dziwią, że nikt GWna kupować nie chce i lud śpiewa na
ulicach: "w górę krzesła..."
https://youtu.be/JFuMR4RsaHk

Data: 2017-12-21 15:18:44
Autor: Presidente de San Escobar
Drożej czyli lepiej!
napisał(-a):

[...]

A czytałeś bałwanku, że w 2015 benzyna była po 3,99? :DDDDDDDDDDDDDDD

To sobie czytaj :DDDDDDDDDDD

Data: 2017-12-21 16:46:19
Autor: stevep
DroĹźej czyli lepiej!
W dniu .12.2017 o 11:54 Irytujacy Irygator vel Karbonylek  <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

[...]

Hmmm, knajak pozostanie zawsze knajakiem i żadne wykręty tu nie pomogą.

--
stevep

Data: 2017-12-21 08:06:20
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Drożej czyli lepiej!
użytkownik stevep napisał:

Hmmm, knajak pozostanie zawsze knajakiem i żadne wykręty tu nie pomogą.

4.98>4,6  matematyka Panie. Tu nie ma co dumać.

Data: 2017-12-22 14:38:03
Autor: stevep
DroĹźej czyli lepiej!
W dniu .12.2017 o 17:06 Irytujacy Irygator vel Karbonylek  <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

Hmmm, knajak pozostanie zawsze knajakiem i żadne wykręty tu nie pomogą.

4.98>4,6  matematyka Panie. Tu nie ma co dumać.

Co ty bredzisz, przecież do trzech nie poyrafisz liczyć.

--
stevep

Data: 2017-12-21 11:28:37
Autor: Lord Donald
Drożej czyli lepiej!
napisał(-a):

[...]

Takich cen za PO to nie było nigdy. A teraz kwiczą bo drogo.

Data: 2017-12-21 15:19:24
Autor: Presidente de San Escobar
Drożej czyli lepiej!
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

W dniu 19.12.2017 o 18:11, Presidente de San Escobar pisze:
> Irytujacy Irygator vel Karbonylek <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
> Takich cen za PO to nie było nigdy. A teraz kwiczą bo drogo.

Ty Trefny Doldowy Zenku zabierasz głos ale jak milczysz to przynajmniej nie
kłamiesz :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd
ZOSTAJESZ ZAORANY:

Data: 2017-12-19 07:59:06
Autor: z
Drożej czyli lepiej!
Ty! Totalny! Ty żałosny jesteś. Wiesz co to sezonowość?
Mam nadzieję że bezrobociu w zimie też nie przepuścisz ;-)

Data: 2017-12-19 11:07:06
Autor: Presidente de San Escobar
Drożej czyli lepiej!
z <z@z.pl> napisał(-a):

Ty! Totalny! Ty żałosny jesteś. Wiesz co to sezonowość?
Mam nadzieję że bezrobociu w zimie też nie przepuścisz ;-)

Sezonowość paliw polega na tym że drożeją w wakacje głąbie :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-19 11:40:15
Autor: Opozycja Totalna
Drożej czyli lepiej!

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a38b8bc$0$641$65785112news.neostrada.pl...
Ty! Totalny! Ty żałosny jesteś. Wiesz co to sezonowość?
Mam nadzieję że bezrobociu w zimie też nie przepuścisz ;-)

Te, ostatnia litera alfabetu. Potrafisz czytać ze zrozumieniem?

CL

Data: 2017-12-19 15:12:22
Autor: z
Drożej czyli lepiej!
Nie brnij dalej bo sma nie rozumiesz co podlinkowałeś. Hint związek przyczynowoskutkowy :-)

Drożej czyli lepiej!