Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011

Data: 2010-12-29 04:55:03
Autor: S│awo
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Od nowego roku podro┐ej▒ kursy i egzaminy na prawo jazdy kat. A - ze
wzglŕdu na wprowadzenie 23% VAT-u (do tej pory by│o 0%). Ale ┐eby by│o
ciekawiej - VAT dla kategorii B,C,D,E pozostaje 0%...

Črˇd│o: http://omko.pl/artykul/90/prawo-jazdy-ceny-ostro-w-gore

Data: 2010-12-29 14:46:29
Autor: blur
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
?U┐ytkownik "S│awo"  napisa│ w wiadomoÂci grup dyskusyjnych:83171d93-58d3-4669-bc6b-f8fc87b4e629@m37g2000vbn.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To jest nierˇwne traktowanie, to tak jakby samochˇd osobowy nie mˇg│ s│u┐yŠ do innych celˇw ni┐ zarobkowe a motocykl do innych ni┐ rozrywkowe.

Data: 2010-12-29 13:45:48
Autor: AZ
On 2010-12-29, blur <blur0@poczta.onet.pl> wrote:

To jest nierówne traktowanie, to tak jakby samochód osobowy nie mógł służyć do innych celów niż zarobkowe a motocykl do innych niż rozrywkowe.
Baaa... ja sobie moge zrobic nawet C+E i jezdzic rozrywkowo ciezarowka z
naczepa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-29 14:57:37
Autor: WOJO
Dro┼╝sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Baaa... ja sobie moge zrobic nawet C+E i jezdzic rozrywkowo ciezarowka z
naczepa.
Ale bez KW to tylko na pusto i w celu zrobienia przegl─ůdu :)
Tylko w tym chorym kraju płacę za kurs, zdaję egzamin (znowu płacę), by potem....znowu płacić za KW :)
A jak ju┼╝ b─Öd─Ö mia┼é troch─Ö plastiku za  ~10000 to wreszcie b─Öd─Ö m├│g┼é wspomaga─ç pa┼ästewko akcyz─ů, vatem i winietami.
WOJO

Data: 2010-12-29 20:39:30
Autor: Grzybol
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
U┐ytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisa│ w wiadomoÂci
]
Ale bez KW

OczywiÂcie masz na myÂli skrˇt KWM. Zapomnia│e o jednej literce. Kurwa Wasza MaŠ!!!!!! Mo┐e jeste tirowcem, a mo┐e tirˇwk▒. Tu s▒ motocykliÂci. Niektˇrzy je┐d┐▒ samochodami osobowymi. S▒dzŕ, ┐e NIKT nie je╝dzi ciŕ┐arˇwk▒. I rˇwnieŠ NIKT nie wie co oznacza Twˇj jebany skrˇt KW. OczywiÂcie ci bardziej inteligentni znajd▒ rozwi▒zanie w necie. Ale po chuj? Mo┐e szanowny kolego pisz swoimi s│owami co chcesz przekazaŠ. Chyba, ┐e lubisz szyfry i wkurwianie innych.

--
Grzybol

Data: 2010-12-29 21:01:16
Autor: Kuczu
W dniu 2010-12-29 20:39, Grzybol pisze:
U┼╝ytkownik "WOJO"<sorry@address.unknown.hehe>  napisa┼é w wiadomo┼Ťci
]
Ale bez KW

Oczywi┼Ťcie masz na my┼Ťli skr├│t KWM. Zapomnia┼ée┼Ť o jednej literce. Kurwa
Wasza Ma─ç!!!!!! Mo┼╝e jeste┼Ť tirowcem, a mo┼╝e tir├│wk─ů. Tu s─ů motocykli┼Ťci.
Niekt├│rzy je┼╝d┼╝─ů samochodami osobowymi. S─ůdz─Ö, ┼╝e NIKT nie je┼║dzi
ci─Ö┼╝ar├│wk─ů. I r├│wnie─ç NIKT nie wie co oznacza Tw├│j jebany skr├│t KW.
Oczywi┼Ťcie ci bardziej inteligentni znajd─ů rozwi─ůzanie w necie. Ale po chuj?
Może szanowny kolego pisz swoimi słowami co chcesz przekazać. Chyba, że
lubisz szyfry i wkurwianie innych.

No jak to ? Nie rozumiesz ? KW to Karta Woznicy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-12-29 21:25:18
Autor: magnes
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011

U┐ytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisa│ w wiadomoÂci:
Tu s▒ motocykliÂci. Niektˇrzy je┐d┐▒ samochodami osobowymi. S▒dzŕ, ┐e NIKT nie je╝dzi ciŕ┐arˇwk▒.

Jak zwykle nie masz racji...

--
Pozdr.
magnes

Data: 2010-12-30 07:24:31
Autor: WOJO
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
S▒dzŕ, ┐e NIKT nie je╝dzi ciŕ┐arˇwk▒.
Mylisz siŕ

I rˇwnieŠ NIKT nie wie co oznacza Twˇj jebany skrˇt KW.
Rˇwnie┐ siŕ mylisz.

OczywiÂcie ci bardziej inteligentni znajd▒ rozwi▒zanie w necie. Ale po chuj?
»eby nie wyjŠ na idiotŕ ?

Mo┐e szanowny kolego pisz swoimi s│owami co chcesz przekazaŠ. Chyba, ┐e lubisz szyfry i wkurwianie innych.
Lubiŕ szyfry....

WOJO

Data: 2010-12-30 13:42:46
Autor: Asmodeusz
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
W dniu 2010-12-29 20:39, Grzybol pisze:

[ ... ]
Ale bez KW
[ ... ]
I rˇwnieŠ NIKT nie wie co oznacza Twˇj jebany skrˇt KW.

Ja wiem. I z tego co widzŕ to nie tylko ja. Mog│e po prostu napisaŠ ┐e ty nie wiesz albo wygooglaŠ.

Data: 2010-12-30 21:18:30
Autor: Grzybol
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
U┐ytkownik "Asmodeusz" <chris@tmp8.idx.tenwyraztnij.pl> napisa│ w
wiadomoÂci news:ifhuoa$443$1news.onet.pl... W dniu 2010-12-29 20:39,
Grzybol pisze:
[ ... ]
Ale bez KW
[ ... ]
I rˇwnieŠ NIKT nie wie co oznacza Twˇj jebany skrˇt KW.
Ja wiem. I z tego co widzŕ to nie tylko ja. Mog│e po prostu napisaŠ ┐e ty nie wiesz albo wygooglaŠ.

Wkurwia mnie jak musze guglaŠ. Wkurwia mnie jak czego nie wiem:-) Wogˇle wszystko mnie wkurwia...

--
Grzybol

Data: 2010-12-29 17:50:29
Autor: Szuwaks
Dro┼╝sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Witam,

On 2010-12-29, blur <blur0@poczta.onet.pl> wrote:

To jest nierówne traktowanie, to tak jakby samochód osobowy nie mógł służyć
do innych cel├│w ni┼╝ zarobkowe a motocykl do innych ni┼╝ rozrywkowe.
Baaa... ja sobie moge zrobic nawet C+E i jezdzic rozrywkowo ciezarowka z
naczepa.

A nie lepiej na wesoły autobus? -:))

A tak BTW, to dlaczego posiadacz kat. D mo┼╝e je┼║dzi─ç ci─ůgnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobie┼╝nym, a posiadacz kategorii T nie mo┼╝e je┼║dzi─ç autobusem? -:))

Szuwaks

Data: 2010-12-29 18:25:31
Autor: Tytus z fabryki
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

*** "AZ"
Baaa... ja sobie moge zrobic nawet C+E i jezdzic rozrywkowo ciezarowka z naczepa.

I tu kolega jest w mylnym bledzie - w naszym w pelni demokratycznym kraju nie mozesz miec ciezarowki ot tak...
Musisz ja miec zarestrowana na firme. Wynika to nie z PORD a z ustawy o Transporcie Drogowym.

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-29 22:32:37
Autor: Tytus
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

*** "KJ Si│a S│ˇw"
a lokomotywŕ?

z grupy KHI ???

--
         Tytus
┐ˇ│ta motorynka

Data: 2010-12-29 22:46:35
Autor: Arni
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Tytus pisze:
Siemka

*** "KJ Si│a S│ˇw"
a lokomotywŕ?

z grupy KHI ???

a czemu nie?
http://www.khi.co.jp/english/company/history/002.html

--
Arni         Toru˝
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-12-29 16:28:42
Autor: AZ
On 29 Gru, 22:46, Arni <a...@no.spam.pl> wrote:
> z grupy KHI ???

a czemu nie?http://www.khi.co.jp/english/company/history/002.html

Tytus dopiero siŕ uczy histori KHI... a zaczŕ│o siŕ niewinnie - od
przeja┐d┐ki zygzakiem po prostej na Nowodworze. Tak┐e KHI w stopce to
tylko kwestia czasu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 12:49:23
Autor: Tytus z fabryki
[...]

Tak dokladnie - wibracje przodu od zuzytych tarcz czuje do dzis, no i to napiecie,
czy sie cos nie urwie?,
czy sie cos nie zatrze?,
czy cos nie odpadnie?

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 11:52:16
Autor: AZ
On 2010-12-30, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Tak dokladnie - wibracje przodu od zuzytych tarcz czuje do dzis, no i to napiecie,
czy sie cos nie urwie?,
czy sie cos nie zatrze?,
czy cos nie odpadnie?

Mowisz o swoim przypadku? Bo u mnie to byla wina zagietej felgi. A tarcze,
jak tarcze normalne ze zuzywaja sie przy predkosciach jakie osiaga KHI.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 11:52:49
Autor: AZ
On 2010-12-30, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Mowisz o swoim przypadku? Bo u mnie to byla wina zagietej felgi. A tarcze,
jak tarcze normalne ze zuzywaja sie przy predkosciach jakie osiaga KHI.

No i przebiegach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 12:54:04
Autor: Tytus z fabryki
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

***"Arni"
a czemu nie?
http://www.khi.co.jp/english/company/history/002.html

Przegladam ta historie i widze ze do czego sie by nie zabrali to spierdolili...
I nadal to robia.

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 11:57:45
Autor: AZ
On 2010-12-30, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Przegladam ta historie i widze ze do czego sie by nie zabrali to spierdolili...
I nadal to robia.

Zachowujesz sie jak pewny nowy user precla. Konkrety prosze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 13:10:47
Autor: Tytus z fabryki
Dro┬┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

***"AZ"
Zachowujesz sie jak pewny nowy user precla. Konkrety prosze.

 ZZR 1100???

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 12:25:30
Autor: AZ
On 2010-12-30, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:
***"AZ"
Zachowujesz sie jak pewny nowy user precla. Konkrety prosze.

 ZZR 1100???

Hmm... silnik ktory pamieta lata 80 i byl stosowany prawie bez zmian
do 2005 roku?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 14:12:39
Autor: Tytus z fabryki
Dro┬┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

*** "AZ"
Hmm... silnik ktory pamieta lata 80 i byl stosowany prawie bez zmian do 2005 roku?

Duza firma - duza bezwladnosc...
ale dynamika podobna :
1936 - silnik Knucklehead
1948 - silnik Panhead
1966 - silnik Shovelhead
1984 - silnik Evolution
1999 - silnik Twin Cam 88
2001 - silnik Revolution

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 13:33:43
Autor: AZ
On 2010-12-30, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

[...]

Lepsze to niz przez 10 (?) lat nie umiec zrobic napinacza rozrzadu...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 13:12:37
Autor: KJ Si│a S│ˇw
W dniu 2010-12-30 12:54, Tytus z fabryki pisze:

Przegladam ta historie i widze ze do czego sie by nie zabrali to
spierdolili...
I nadal to robia.

A co?
Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?

KJ

Data: 2010-12-30 12:24:30
Autor: AZ
On 2010-12-30, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Przegladam ta historie i widze ze do czego sie by nie zabrali to
spierdolili...
I nadal to robia.

A co?
Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?

Brawa dla tego pana ze nie bal sie publicznie o tym powiedziec!

Ja niestety nie dysponuje dokumentacja fotograficzna mojego alternatora
po naprawie, prawdopodobnie byla to proba sabotazu, niestety alternator
dziala wysmienicie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 13:55:26
Autor: Tytus z fabryki
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

***"AZ"   niestety alternator dziala wysmienicie.

I to jest podejscie na jakie grupa KHI pracuje od lat,
"dzien bez naprawy naszego wyrobu - to dzien stracony"
a kolega AZ jest zywym dowodem na skutecznosc tej kampani

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 13:40:28
Autor: Tytus z fabryki
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

*** "KJ Si│a S│ˇw"
Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?

To jedyny plus, misja edukacyjna - jak tego nie robic...

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 14:33:16
Autor: Gr4N4c1K
Dro┼╝sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycz nia 2011
Dnia 30-12-2010 o 13:40:28 Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> napisał(a):

Siemka

*** "KJ Si┬│a S┬│├│w"
Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?

To jedyny plus, misja edukacyjna - jak tego nie robic...

o tototo... ile bym silnik├│w nie naprawia┼é to ka┼╝dy KHI by┼é tak  popieprzony, ┼╝e g┼éowa ma┼éa... powinny by─ç przyk┼éadem jak niekonstruowa─ç  silnik├│w... a najdobitniejszym przyk┼éadem jest vulkan 700-750.... i ca┼éy  motocykl zreszt─ů te┼╝... to nawet xz550 czy xs400seca yamahy przy tym to  piku┼Ť...

co by nie mowi─ç to od ┼Ťrodka najlepiej wygl─ůda Honda, cho─ç m├│g┼ébym  przyczepi─ç si─Ö do paru drobiazg├│w w kilku silnikach ale to nic przy  pomys┼éach in┼╝ynier├│w KHI...

i zawsze zastanawia┼é mnie odg┼éos pracy silnik├│w kawa┼ésraki, czy to stary  kz czy nowszy zygzak, tam w ┼Ťrodku tak hurgocze jakby do gara gar┼Ť─ç  papiak├│w i nakretek M20 wsypa─ç i tym trz─ůsa─ç... dla  Hondy to ju┼╝ stan  agonalny...

cho─ç legenda m├│wi, ┼╝e cichy KHI to popsuty KHI :) ale ja bym tak nie  mog┼é... mam wyczulone ucho :)

pozdrawiam

Data: 2010-12-30 13:41:34
Autor: AZ
On 2010-12-30, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

[...]

Rzeczywiscie, konstrukcja silnika ZZR 1100/1200 i wczesniejszych z tej
rodziny jest tak pojebana ze glowa mala. Na przyklad nie trza wywalac
walkow rozrzadu by wyregulowac zawory.
co by nie mowi─ç to od ┼Ťrodka najlepiej wygl─ůda Honda, cho─ç m├│g┼ébym  przyczepi─ç si─Ö do paru drobiazg├│w w kilku silnikach ale to nic przy  pomys┼éach in┼╝ynier├│w KHI...

Powiedz cos wiency, tylko konkretniej.
[...]

Czy przypadkiem podczas sluchania gdzies obok nie bylo jakiegos
odpalonego V2 Hondy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 14:49:08
Autor: Tytus z fabryki
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

***"Gr4N4c1K"
o tototo... ile bym silnikˇw nie naprawia│ to ka┐dy KHI by│ tak popieprzony...a najdobitniejszym przyk│adem jest vulkan 700-750...

Wez zajrzyj do Vulcana 1400 :)

***i zawsze zastanawia│ mnie odg│os pracy silnikˇw kawa│sraki, czy to stary kz czy nowszy zygzak,

Stad u kolegi AZ te megafony na torze - wystarczajaco ma stresa ze slabsze o 60 kucy zolte siedzi mu na ogonie i nie moze go zgubic, zeby sie martwic jeszcze odglosami z silnika.

***ale ja bym tak nie mog│... mam wyczulone ucho :)

Wiesz, jeden lubi ogorki, drugi chlopcow...

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 13:54:49
Autor: AZ
On 2010-12-30, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Wez zajrzyj do Vulcana 1400 :)

Wezcie sobie zajrzyjcie do silnika motocyklowego a nie przeszczepow z kutrow
rybackich do jakichs chromowanych parchow.

Stad u kolegi AZ te megafony na torze - wystarczajaco ma stresa ze slabsze o 60 kucy zolte siedzi mu na ogonie i nie moze go zgubic, zeby sie martwic jeszcze odglosami z silnika.

Megafony sa po to kolego by moc sie skladac, za to zolte praktycznie bez
ograniczen w tej kwestii a sliderki na kolanach nie tkniete.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-30 15:01:37
Autor: Tytus z fabryki
Dro┬┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

*** "AZ" sliderki na kolanach nie tkniete.

Po co sie napinac??? przeciez jade za sprzetem co nie skreca wiec na winklach (niestety za krotkich na wyprzedzanie) wiec te fragmenty trasy moge poswiecic na dlubanie w zebach a inni uzytkownicy n.p. na poprawniene make-up'u

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 16:30:35
Autor: Kuczu
Dro┼╝sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
W dniu 2010-12-30 14:49, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

***"Gr4N4c1K"
o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
popieprzony...a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750...

Wez zajrzyj do Vulcana 1400 :)

A skad takiego wziac ?

Data: 2010-12-30 16:34:49
Autor: Tytus z fabryki
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka
"Kuczu"

***A skad takiego wziac ?

Wez z tych swoich kubikow doloz 71 ccm i bedziesz mial...

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-30 16:35:09
Autor: Kuczu
W dniu 2010-12-30 16:34, Tytus z fabryki pisze:
Siemka
"Kuczu"

***A skad takiego wziac ?

Wez z tych swoich kubikow doloz 71 ccm i bedziesz mial...

Po kubiki to do tartaku !

Data: 2010-12-30 16:49:48
Autor: Tytus z fabryki
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

*** "Kuczu"
Po kubiki to do tartaku !

Hehe no to nie zaluj tych 4,4 cubic inch...

Tytus i 287 kubikow

Data: 2010-12-30 16:12:03
Autor: KJ Siła Słów
Dro┼╝sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011

o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
popieprzony, że głowa mała...

Mo┼╝e raczej brak Ci wyobra┼║ni pozwalaj─ůcej na uznanie finezji technicznej KHI?

silników... a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750..
co by nie mowi─ç to od ┼Ťrodka najlepiej wygl─ůda Honda,

Z VF-─ů na przyk┼éad.

i zawsze zastanawiał mnie odgłos pracy silników kawałsraki

paganini sie znalazł

KJ
PS. ;-) se dopisz

Data: 2010-12-30 16:31:22
Autor: Kuczu
W dniu 2010-12-30 16:12, KJ Siła Słów pisze:

[...]

VF to jes pikus w porownaniu do VN750. Naprawde.

Data: 2010-12-30 17:14:03
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2010-12-30 16:31, Kuczu pisze:

VF to jes pikus w porownaniu do VN750. Naprawde.

A operacja wymiany ┼Ťwiec w Africa Twin to Pan Pikus  w por├│wnaniu z ka┼╝dym KHI.

KJ

Data: 2010-12-30 17:58:59
Autor: Tytus z fabryki
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
Siemka

*** "KJ Si│a S│ˇw"
A operacja wymiany Âwiec w Africa Twin to Pan Pikus  w porˇwnaniu z  ka┐dym KHI.

Zwlaszcza w tym
http://homepage3.nifty.com/jpnships/company/nyk_meijikoki1.htm
poz. 122

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-29 18:43:56
Autor: Roman Niewiarowski
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
W dniu 2010-12-29 18:25, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

czes

I tu kolega jest w mylnym bledzie - w naszym w pelni demokratycznym kraju
nie mozesz miec ciezarowki ot tak...
Musisz ja miec zarestrowana na firme. Wynika to nie z PORD a z ustawy o
Transporcie Drogowym.

A ile by kosztowalo zaswiadczenie ze ta ciezarowka to duza osobowka ze sporym bagaznikiem ?

pozdr
newrom z kraju nieograniczonych mozliwosci

Data: 2010-12-29 19:17:01
Autor: Jaros│aw \"Yaroosh\" úysiak
W dniu 29.12.2010 18:43, Roman Niewiarowski pisze:
[...]

W sumie chyba nie powinno byŠ dro┐sze ni┐ zwyk│y przegl▒d. W ko˝cu skoro w naszym piŕknym kraju da siŕ uwa┐aŠ Cinquecento za ciŕ┐arˇwkŕ to i w drug▒ stronŕ nie powinno byŠ problemu ;-)

A co z tymi, ktˇrzy bŕd▒ zarabiaŠ je┐d┐▒c motocyklem ? Maj▒ wyst▒piŠ do US o zwrot zap│aconego VAT-u ?

--
Yaroosh

Data: 2010-12-29 21:53:27
Autor: Alex D. B.
Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011

U┐ytkownik ""Jaros│aw \"Yaroosh\" úysiak"" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl> napisa│ w wiadomoÂci news:ifftut$nqa$1newsread1.aster.pl...

A co z tymi, ktˇrzy bŕd▒ zarabiaŠ je┐d┐▒c motocyklem ? Maj▒ wyst▒piŠ do US o zwrot zap│aconego VAT-u ?

przeciez zakup motocykla na firme (przynajmniej w 2009) umozliwial odpis pelnego VATu i jednorazowa amortyzacje.

Alex. (co to zrobil)

Data: 2010-12-29 22:45:26
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
Dro´┐Ższe prawo jazdy na motocykl od 1 . stycznia 2011
W dniu 29.12.2010 21:53, Alex D. B. pisze:
U¿ytkownik ""Jaros³aw \"Yaroosh\" £ysiak""<yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>
napisa┬│ w wiadomo┬Âci news:ifftut$nqa$1newsread1.aster.pl...

A co z tymi, kt├│rzy b├¬d┬▒ zarabia├Ž je┬┐d┬┐┬▒c motocyklem ? Maj┬▒ wyst┬▒pi├Ž do US
o zwrot zap┬│aconego VAT-u ?

przeciez zakup motocykla na firme (przynajmniej w 2009) umozliwial odpis
pelnego VATu i jednorazowa amortyzacje.

Alex. (co to zrobil)

Ale mi nie chodzi┼éo o zakup maszyny tylko op┼éat─Ö za kurs. Je┼Ťli mam po nim zarabia─ç to jest to kurs szkoleniowy, jak na "C", tylko pojazd inny.

Data: 2010-12-29 23:10:50
Autor: Alex D. B.
Dro?sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011

U┐ytkownik ""Jaros│aw \"Yaroosh\" úysiak"" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl> napisa│ w wiadomoÂci news:ifga5m$1dbh$1newsread1.aster.pl...

Ale mi nie chodzi│o o zakup maszyny tylko op│atŕ za kurs. JeÂli mam po nim zarabiaŠ to jest to kurs szkoleniowy, jak na "C", tylko pojazd inny.

aaa...
hm - imao mozna wrzucic w koszty.
kosztem jest to, co ma faktyczne powiazanie z zyskami wypracowanyni w dzialalnosci - wiec jesli jestes w stanie udowodnic, ze motocykl  uzywasz do dzialalnosci, to nie widze przeciwwskazan zeby nie zaliczyc kursu do kosztow...
wiec vat od reki sobie odliczasz.

Alex.

Data: 2010-12-30 20:46:08
Autor: Micha│ Gut
[...]

gdzies mi sie obilo o uszy ze zadnego kursu ani egzaminu na prawko nie odliczysz niezaleznie od tego czy jezdzisz czy nie w firmie

Data: 2010-12-31 01:26:51
Autor: Alex D. B.
Dro?sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011

U┐ytkownik "Micha│ Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisa│ w wiadomoÂci news:ifini3$muh$1portraits.wsisiz.edu.pl...

gdzies mi sie obilo o uszy ze zadnego kursu ani egzaminu na prawko nie odliczysz niezaleznie od tego czy jezdzisz czy nie w firmie

w bolandii zasada czy odliczysz czy nie nie ma charakteru prawnego, ale raczej "jajcarski" - czy masz jaja kopac sie z koniem.
nie wiem co do kursu - robilem w 2008-i nie wpadlem zeby odliczac - ale jak bym robil teraz to nie widze paragrafow zeby nie.
przeciez jak ide na kurs "doszkalajacy" - jako prowadzacy dg, to biore fakture. prawko jest jeszcze prostsze, bo urzedowo narzucone.
a jak by "qntrol" kwestionowala, to z dzika radoscia zaposadze na kanape, i empirycznie udowodnie, ze u klienta jestem szybciej/sprawniej/latwiej.
znaczy sie jest wartosc dodatnia dla dg, znaczy sie jest to udowodniony koszt, znaczy sie jast ok.

Alex.

Data: 2010-12-31 09:29:40
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
W dniu 31.12.2010 01:26, Alex D. B. pisze:
[...]

Mi┼éo, ┼╝e rozwin─Öli┼Ťcie my┼Ťl na ca┼éy kurs, pewnie co┼Ť by si─Ö z tego ugra┼éo. Mnie chodzi┼éo o sam VAT, i tak teraz sobie my┼Ťl─Ö, ┼╝e to si─Ö do TK nadaje jako ┼éamanie konstytucyjnej r├│wno┼Ťci wobec prawa.

Data: 2011-01-02 01:44:07
Autor: Alex D. B.
Dro?sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011

U┐ytkownik ""Jaros│aw \"Yaroosh\" úysiak"" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl> napisa│ w wiadomoÂci news:ifk49k$2uuo$1newsread1.aster.pl...

Mi│o, ┐e rozwinŕliÂcie myÂl na ca│y kurs, pewnie co by siŕ z tego ugra│o. Mnie chodzi│o o sam VAT, i tak teraz sobie myÂlŕ, ┐e to siŕ do TK nadaje jako │amanie konstytucyjnej rˇwnoÂci wobec prawa.

rzeklbym, ze walenie obywatela w zadek i to bez lubrykantow to ten kraj ma wpisany w konstytucje.

Alex.

Dro┐sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011