Droższe wzbogacane paliwa a spalanie...

Data: 2010-05-29 20:52:13
Autor: kowtow
Droższe wzbogacane paliwa a spalanie...
Poruszałem kiedyś ten temat i były różne opinie
W Moim Fiacie Linea T-Jet 1.4 120 KM
miałem okazję kiedyś zatankować na BP Ultimate 98
bardziej przez przypadek niż celowo po prostu był wolny akurat ten dystrybutor przy pozostałych była kolejka i pomyslałem dlaczego nie spróbować lepszego paliwa
Różnica była kolosalna tak jak bym wsiadł do innego samochodu odczuwalna różnica w pracy silnika na plus zdecydowanie większa moc co do zużycia paliwa to tak jak by delikatnie mniej ale niewiele tak do 0,5 l
Pozdrawiam

Droższe wzbogacane paliwa a spalanie...