Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogó w....

Data: 2010-02-23 12:01:13
Autor: Antenka
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogó w....

Lefebryści NIE SĄ częścią tzw. "kościoła katolickiego"<

A ja kicham na twoich szamanów!  Jak jeszcze raz zadzwonią do mojego
domu jehowiccy sekciarze,  to ich psem poszczuję i zwalę ze schodów za
zakłócanie spokoju!
A "Strażnica" z kretyńskimi artykułami spłynie wartkim nurtem kibelka
do ścieków - tam jest jej miejsce. Sekta imbecyli, ciemnej masy,
tępych łbów pozbawionych szarych komórek hehe.

Jeszcze raz ci powtórzę, ciemniaku - to nie twoja brocha. Ty jesteś
poza Kościołem na 100%  i to nie ulega wątpliwości!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - A.

"Żadnego jehiowity nie można nazwać myślącym człowiekiem" - A.

Data: 2010-02-23 21:04:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:01:13 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Jeszcze raz ci powtórzę, ciemniaku - to nie twoja brocha. Ty jesteś
poza Kościołem na 100%  i to nie ulega wątpliwości!

Skoro masz 100% pewności to uzasadnij!

Data: 2010-02-23 12:18:58
Autor: Antenka
On 23 Lut, 21:04, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Jeszcze raz ci powtórzę, ciemniaku - to nie twoja brocha. Ty jesteś
> poza Kościołem na 100%  i to nie ulega wątpliwości!

A co tutaj uzasadniać? Jesteś jeszcze bardziej durny niż myślałam..
To pewnie wpływ  tresury jehowickiej.

Wystarczy poczytać twoje archiwum, które nacechowane jest jadem
nienawiści do KK, a to nic innego jak  publiczne sianie nienawiści do
KK, bluźnierstwa na każdym kroku...Wystarczy czy mam kontynuować?

Przyjmując nawet - teoretycznie, że jesteś ochrzczony, to w kontekście
teogo, co tutaj prezentujesz, jesteś apostatą  i heretykiem.

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." :-P

Data: 2010-02-23 21:22:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:18:58 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

No to daj z tego archiwum ze dwa przykłady tej mojej "nienawiści do KK".

Albo przeproś.

bluźnierstwa na każdym kroku...

A co? Nie wolno?

Przyjmując nawet - teoretycznie, że jesteś ochrzczony, to w kontekście
teogo, co tutaj prezentujesz, jesteś apostatą  i heretykiem.

Ani apostatą, ani heretykiem - sprawdź w Wikipedii co te słowa oznaczają.

Ochrzczonym, niewierzącym i niepraktykującym katolikiem - owszem.

Data: 2010-02-23 13:30:34
Autor: Antenka
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogó w....
On 23 Lut, 21:22, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:18:58 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> A co tutaj uzasadnia ? Jeste jeszcze bardziej durny ni my la am.
> To pewnie wp yw  tresury jehowickiej.

> Wystarczy poczyta twoje archiwum, kt re nacechowane jest jadem
> nienawi ci do KK, a to nic innego jak  publiczne sianie nienawi ci do
> KK,

No to daj z tego archiwum ze dwa przyk ady tej mojej "nienawi ci do KK".

Albo przepro .

> blu nierstwa na ka dym kroku...

A co? Nie wolno?

> Przyjmuj c nawet - teoretycznie, e jeste ochrzczony, to w kontek cie
> teogo, co tutaj prezentujesz, jeste apostat  i heretykiem.

Ani apostat , ani heretykiem - sprawd w Wikipedii co te s owa oznaczaj .

Ochrzczonym, niewierz cym i niepraktykuj cym katolikiem - owszem.

--
"Przyjemnie jest robi zakupy w niedziel i s ysze w ciek e
szarpanie za dzwony zdenerwowanych pleban w"

Wystarczy. Chcesz się smażyć - twoja wola.

Antenka

Data: 2010-02-23 23:16:15
Autor: ! JÓZÓS ! XRÓSTÓS ! ZBÓWICIÓL ! LÓŚNY !
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów....
'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl> nópisóua:

[...]

óóó lepjej jezd bydź v jednym kotle s nievjeżoncymy nisz smarzydź sie na
samyh jajah belzebóóóba s takom śfientojeblifom antenkom óóó

--
"Przylgną do imienia martwego człowieka niczym
pchła do psa myśląc, że ten sposób osiągną czystość.

Data: 2010-02-24 07:41:45
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5ec31d2f-8df2-415b-84e3-53318e1e61eao16g2000vbf.googlegroups.com...

[...]

Tylko taki kretynizm jak ty wyrzuca broszury do kibelka. A potem mordę drze, żeby ratowali bo kanalizacja do dupy i się nie wiadomo czemu zatyka.

Jeszcze raz ci powtórzę, ciemniaku - to nie twoja brocha. Ty jesteś
poza Kościołem na 100%  i to nie ulega wątpliwości!

Każdy człowiek z odrobiną inteligencji jest poza!

Data: 2010-02-25 09:35:54
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

AMTENKO...!!!

- jaciem nas Ponbucek na Marynem ukstałtowoł, to nieprubuj, jak CHOP PRAWDZIWY
myśleć, boci to itak niewychodzi...!!!

Dogoruw i izby psontanio siem Maryny nadowajom, anie do dysput mondrych...!!!

A teroski...

- DO KUCHNI, DOGORUW - BIEGEM...!!!

--

Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogó w....