Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów....

Data: 2010-02-23 20:28:49
Autor: Grzegorz Z.
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów....
.... i na wasze sakramenta, to jednak dobrze by było jakbyś poznał
stanowisko Stolicy Apostolskiej względem sekty lefebrystów:

http://www.vatican.va/roman_curia/secretariat_state/2009/documents/rc_seg-st_20090204_note-decree-cbishops_pl.html

Lefebryści NIE SĄ częścią tzw. "kościoła katolickiego"

Data: 2010-02-23 12:01:13
Autor: Antenka
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogó w....

Lefebryści NIE SĄ częścią tzw. "kościoła katolickiego"<

A ja kicham na twoich szamanów!  Jak jeszcze raz zadzwonią do mojego
domu jehowiccy sekciarze,  to ich psem poszczuję i zwalę ze schodów za
zakłócanie spokoju!
A "Strażnica" z kretyńskimi artykułami spłynie wartkim nurtem kibelka
do ścieków - tam jest jej miejsce. Sekta imbecyli, ciemnej masy,
tępych łbów pozbawionych szarych komórek hehe.

Jeszcze raz ci powtórzę, ciemniaku - to nie twoja brocha. Ty jesteś
poza Kościołem na 100%  i to nie ulega wątpliwości!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - A.

"Żadnego jehiowity nie można nazwać myślącym człowiekiem" - A.

Data: 2010-02-23 21:04:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:01:13 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Jeszcze raz ci powtórzę, ciemniaku - to nie twoja brocha. Ty jesteś
poza Kościołem na 100%  i to nie ulega wątpliwości!

Skoro masz 100% pewności to uzasadnij!

Data: 2010-02-23 12:18:58
Autor: Antenka
On 23 Lut, 21:04, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Jeszcze raz ci powtórzę, ciemniaku - to nie twoja brocha. Ty jesteś
> poza Kościołem na 100%  i to nie ulega wątpliwości!

A co tutaj uzasadniać? Jesteś jeszcze bardziej durny niż myślałam..
To pewnie wpływ  tresury jehowickiej.

Wystarczy poczytać twoje archiwum, które nacechowane jest jadem
nienawiści do KK, a to nic innego jak  publiczne sianie nienawiści do
KK, bluźnierstwa na każdym kroku...Wystarczy czy mam kontynuować?

Przyjmując nawet - teoretycznie, że jesteś ochrzczony, to w kontekście
teogo, co tutaj prezentujesz, jesteś apostatą  i heretykiem.

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." :-P

Data: 2010-02-23 21:22:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:18:58 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

No to daj z tego archiwum ze dwa przykłady tej mojej "nienawiści do KK".

Albo przeproś.

bluźnierstwa na każdym kroku...

A co? Nie wolno?

Przyjmując nawet - teoretycznie, że jesteś ochrzczony, to w kontekście
teogo, co tutaj prezentujesz, jesteś apostatą  i heretykiem.

Ani apostatą, ani heretykiem - sprawdź w Wikipedii co te słowa oznaczają.

Ochrzczonym, niewierzącym i niepraktykującym katolikiem - owszem.

Data: 2010-02-23 13:30:34
Autor: Antenka
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogó w....
On 23 Lut, 21:22, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:18:58 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> A co tutaj uzasadnia ? Jeste jeszcze bardziej durny ni my la am.
> To pewnie wp yw  tresury jehowickiej.

> Wystarczy poczyta twoje archiwum, kt re nacechowane jest jadem
> nienawi ci do KK, a to nic innego jak  publiczne sianie nienawi ci do
> KK,

No to daj z tego archiwum ze dwa przyk ady tej mojej "nienawi ci do KK".

Albo przepro .

> blu nierstwa na ka dym kroku...

A co? Nie wolno?

> Przyjmuj c nawet - teoretycznie, e jeste ochrzczony, to w kontek cie
> teogo, co tutaj prezentujesz, jeste apostat  i heretykiem.

Ani apostat , ani heretykiem - sprawd w Wikipedii co te s owa oznaczaj .

Ochrzczonym, niewierz cym i niepraktykuj cym katolikiem - owszem.

--
"Przyjemnie jest robi zakupy w niedziel i s ysze w ciek e
szarpanie za dzwony zdenerwowanych pleban w"

Wystarczy. Chcesz się smażyć - twoja wola.

Antenka

Data: 2010-02-23 23:16:15
Autor: ! JÓZÓS ! XRÓSTÓS ! ZBÓWICIÓL ! LÓŚNY !
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów....
'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl> nópisóua:

[...]

óóó lepjej jezd bydź v jednym kotle s nievjeżoncymy nisz smarzydź sie na
samyh jajah belzebóóóba s takom śfientojeblifom antenkom óóó

--
"Przylgną do imienia martwego człowieka niczym
pchła do psa myśląc, że ten sposób osiągną czystość.

Data: 2010-02-24 07:41:45
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5ec31d2f-8df2-415b-84e3-53318e1e61eao16g2000vbf.googlegroups.com...

[...]

Tylko taki kretynizm jak ty wyrzuca broszury do kibelka. A potem mordę drze, żeby ratowali bo kanalizacja do dupy i się nie wiadomo czemu zatyka.

Jeszcze raz ci powtórzę, ciemniaku - to nie twoja brocha. Ty jesteś
poza Kościołem na 100%  i to nie ulega wątpliwości!

Każdy człowiek z odrobiną inteligencji jest poza!

Data: 2010-02-25 09:35:54
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

AMTENKO...!!!

- jaciem nas Ponbucek na Marynem ukstałtowoł, to nieprubuj, jak CHOP PRAWDZIWY
myśleć, boci to itak niewychodzi...!!!

Dogoruw i izby psontanio siem Maryny nadowajom, anie do dysput mondrych...!!!

A teroski...

- DO KUCHNI, DOGORUW - BIEGEM...!!!

Data: 2010-02-23 20:53:42
Autor: mkarwan
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów. ...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1vdl0fh5hwwkf.1n2dfw7gz48sj$.dlg40tude.net...

Nawiązując do tytułu wątku.
Art. 196. Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Data: 2010-02-23 12:04:52
Autor: Antenka
[...]

Nie ma dnia, aby ten pryszczaty antyklerykał nie łamał tego artykułu.
W końcu się doigra i pójdzie siedzieć.

Antenka

Data: 2010-02-23 21:05:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:04:52 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

I ty też tylko "streszczenia" czytałeś?

Wstyd! --

Data: 2010-02-24 07:39:18
Autor: Kostek Wycirowski

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1o3kojtri4m2j$.1bsqv31lcv7m3$.dlg40tude.net...
[...]

Ono ? Ono nie czytało, ono "kolegom" loda robiło w obsranej toalecie wioskowej szkółki!

Data: 2010-02-25 00:48:29
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:hm2hin$90q$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
niezle masz doswiadczenia, matka, zona czy corka?
awe

Data: 2010-02-25 07:26:42
Autor: Kostek Wycirowski

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hm4dgq$j87$1news.onet.pl...

[...]

Tak jak u ciebie, po mamusi mam takie doświadczenia.

Data: 2010-02-25 17:24:23
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:hm5574$mb8$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wspolczuje ja nie mam
awe

Data: 2010-02-25 20:47:31
Autor: Kostek Wycirowski
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów. ...

"awe" <>>> niezle masz doswiadczenia, matka, zona czy corka?
awe
Tak jak u ciebie, po mamusi mam takie doświadczenia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wspolczuje ja nie mam
awe
Tak ci się tylko wydaje "synu" marynarza!

Data: 2010-02-23 23:27:21
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9e7bc6ab-6e62-4414-8657-06cfeb3995f6o3g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Za wolność słowa, czy za żydowskiego boga? Czyż bóg go będzie sądził, czy oskarżycielem będzie?

boukun

Data: 2010-02-23 21:03:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 20:53:42 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1vdl0fh5hwwkf.1n2dfw7gz48sj$.dlg40tude.net...

Nawiązując do tytułu wątku.

.... to zrobiliście z siebie nie tylko durnia ale i daliście przejaw waszemu
nieuctwu. Lektury w liceum czytaliście, czy tylko "streszczenia" ? --

Data: 2010-02-24 13:00:04
Autor: -heÂŽsk-
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów... .

 won z tym na pl.soc. religia !!!
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-24 13:43:43
Autor: Antenka
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogó w....

 won z tym na pl.soc. religia !!! <

Ma chłoptyś zajoba na tym punkcie i nic nie zrobisz.

Antenka

Data: 2010-02-25 07:27:36
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:46b6827d-e4ed-4415-8250-937b5012b0efx22g2000yqx.googlegroups.com...

won z tym na pl.soc. religia !!! <

Ma chłoptyś zajoba na tym punkcie i nic nie zrobisz.

Antenka
To się inaczej nazywa, druciaro, to co cię w dupue gniecie!

Data: 2010-02-25 00:08:55
Autor: Antenka
On 25 Lut, 07:27, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:46b6827d-e4ed-4415-8250-937b5012b0efx22g2000yqx.googlegroups.com...

> won z tym na pl.soc. religia !!! <

Ma ch opty zajoba na tym punkcie i nic nie zrobisz.

Antenka
To si inaczej nazywa, druciaro, to co ci w dupue gniecie!

Co tam bąkasz pryszczaty GrzegorzuZ.? Schizy ciąg dalszy jak rozumiem?
Zmień nick, cioto. Głupi pipek!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - A. :DDD

Data: 2010-02-25 11:48:19
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c12fb60-433c-4fdc-8a82-d5f98383d867y33g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

To si inaczej nazywa, druciaro, to co ci w dupue gniecie!

Co tam bąkasz pryszczaty GrzegorzuZ.? Schizy ciąg dalszy jak rozumiem?

Jak już o bąkaniu mowa, to bardzo pierdzisz jak cię wszechjebaki w odbyt dupcą? Czy może chodziło ci o bląkanie baniek spermy z twojego przepełnionego śmierdzącego ryja, kretynko?

Data: 2010-02-25 18:35:20
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:hm5khl$s62$1news01.versatel.de...

> [...]

Jak już o bąkaniu mowa, to bardzo pierdzisz jak cię wszechjebaki w odbyt dupcą? Czy może chodziło ci o bląkanie baniek spermy z twojego przepełnionego śmierdzącego ryja, kretynko?
nie myslales aby pisywac na jakas hardcorowa grupe? ty sie chlopie tu marnujesz z tymi swoimi bankami spermy, zabieraj je stad, bo ci sie kisza
awe

Data: 2010-02-25 20:48:38
Autor: Kostek Wycirowski
Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów. ...

"awe" <
[...]
Wystarczy mi taki jeden hardcorowy debil, co po polsku nie umie pisać.

Druciaku, choć plwam na waszych semickich bogów....