Drugą Irlandię mamy ;)

Data: 2012-10-17 21:26:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
Podczas WW2 lotnictwo Rzeszy kilkakrotnie zbombardowało Dublin.
Pomimo to prezydent Irlandii Éamon de Valera nie zdecydował się wypowiedzieć Nazistom wojny i do końca WW2 pozostawała ona państwem neutralnym. Oszczędziło to życie wielu Irlabdczyków.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing_of_Dublin_in_World_War_II

Teraz przełożcie to sobie na kwestię smoleńską czy jakąś tam inną.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-17 22:09:38
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5n0oi$6g7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pierwszy raz  sobie źle o Tobie pomyślałem...nie myślę, żeby Ci ktoś płacił- chyba po prostu tego nie przemyślałeś.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-18 00:10:10
Autor: Lorn
Drugą Irlandię mamy ;)
W dniu 2012-10-17 22:09, Chiron pisze:
[...]

Wymknęło mu się.. Chyba.

Data: 2012-10-18 03:54:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
środa, 17 października 2012 22:09. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

Ja już przez dłuższy czas o tym myślę i sądzę, że czasem lepiej przemilczeć na pewien czas jakieś historie niż ściągać na siebie kłopoty ze strony silniejszych.

Drugi przykład tym razem z Finlandii, a bohaterem tej historii był jej prezydent w latach 1956-1981, Urho Kekkonen. Dzięki jego polityce polegającej na niedrażnieniu Moskwy i przemilczaniu/nieingerencji w "trudne sprawy", wbrew planom ZSRS Finlandia po II wojnie światowej nie stała się ani kolejną republiką sowiecką, ani państwem "demokracji ludowej" w bloku satelickim ZSRS.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Finlandyzacja

PS. Z pewnych przyczyn nie popieram obecnego rządu (mówiąc trywialnie jest chujowy). Ale niech wszyscy bogowie Europy i Azji bronią kogokolwiek, kto zastąpi ten rząd od oficjalnego ruszania sprawy smoleńskiej. To może nam Polakom tylko dodatkowej biedy napytać.

PS#2

http://pilsudczyk.wrzuta.pl/audio/apaoxtjVh7o/tadeus_ross_-_wejda_nie_wejda

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 07:48:26
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5nnft$s0v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jakubie- wszystkie Twoje argumenty są...nie Twoimi. To ja z nimi dyskutuję od początku tragedii smoleńskiej. Mam przekonanie, że działający nadal przecież "departament plotki" od początku przygotował taki "pasztet"- pozornie, podkreślam: tylko pozornie logiczny. To kompletna brednia. Po pierwsze ani przykład Finlandii nie jest tu na miejscu, ani Irlandii. No bo nie trwa bezwzględna wojna, nie spadają bomby, etc. Z Finlandią  o tyle argument dodatkowo chybiony, że to się zaczęło od napaści na Finlandię- którą obronił w hańbiącej Rosjan wojnie  generał Mannerheim negocjował z nimi (2 razy!) pokój. Postawili się- i wygrali to, co się dało wygrać.
Tu jednak chodzi o pewien wtręt propagandowy: Polacy, nie ruszajcie Smoleńska, siedźcie cicho- bo Finlandia, bo Irlandia etc. A to są brednie- nie ma tu analogii. Bo po pierwsze nikt nie chce wojny z Rosją.
1. Od wyjasnienia poprzedzonego polskim i międzynarodowym śledztwem do wojny polsko- ruskiej droga bardzo daleka. Analogie Twoje(?) właśnie mówią o wojnie- nie ma tu analogii.

2. Nie wiem, czy Rosjanie zrobili zamach- pewne jest, że zachowują się tak, jakby to zrobili oni. Daje im to szereg korzyści politycznych (np: "patrzcie- wszyscy wokół- możemy coś takiego zrobić, a Polacy nam jeszcze dupę liżą. No i ktoś jeszcze podskoczy?)

3. Najgorszą z możliwych jest religia Boga Świętego Spokoju. To działa tak, jak w przypadku przemocy domowej: ofiara zgadza się na coś "dla świętego spokoju" no to powoduje to, że roszczenia agresora rosną. Później zgadza się na takie rzeczy, że wszyscy wokół mówią: "no ale na coś takiego- jak się mogłaś na to zgodzić?".  Nie chodzi tu o postawienie się np filigranowej kobiety "karkowi" w tym sensie, że przywali mu z kopa czy rzuci się z pięściami- nie. Jednak_musi_się_postawić. Innego wyjścia nie ma.

W mojej opinii nie mam pewności, jak to było. Nie zdziwił bym się, gdyby to była robota np "naszej" WSI za przyzwoleniem Rosjan, albo inna możliwość: po przeglądzie w rosyjskich zakładach lotniczych odwalono partaninę- co było przyczyną katastrofy. Zachowanie "naszych" władz nie jest zachowaniem Rządu Polskiego, ale zachowaniem postkolonialnych marionetek, będących jedynie pasem transmisyjnym pomiędzy kolonialistami a państwem kolonialnym- czyli nami. W razie, jak się zbuntujemy- ci łajdacy mają zapewnione miękkie lądowanie na jakichś synekurkach. Oby się przeliczyli...

Data: 2012-10-18 08:15:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
czwartek, 18 października 2012 07:48. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

A na razie co ruskie robią to kontrolowany przeciek zdjęć. To metoda Grimy Smoczego Języka -- - siania defetyzmu po to żeby zaognić wewnętrzny konflikt między stronnictwami i być może żeby ktoś poprosił ich o "pomoc". Tego się najbardziwej obawiam, iż rzeczywiści kompradorzy zaczną się bać. A wtedy staną się łagodnie to ujmując nieobliczalni.

PS. Święty Spokój wcale nie jest taki zły. Chronił Tybet przez setki lat -- - co prawda Tybet miał oprócz tego najdziwniejsze formy swojego wywiadu ("Nieznani Zwierzchnicy") i lobbystów na wszystkich 5 kontynentach, które jeżeli wyczuwały zagrożenie dla Dachu Świata ze strony któregoś z sąsiadów, z pomocą wpływów w mocarstwach kolonialnych robiły wszystko, żeby przeciwdziałać komukolwiek, kto by hamował agresję na tych sąsiadów, tak, że w rezultacie nikt z tych sąsiadów nie zawracał sobie głowy takim spokojnym kraikiem jak Tybet. Sukces Mao przeciwko Tybetowi był spowodowany jedynie faktem, że Mao był defektorem z siatki tybetańskiej.

Jeśli na podstawie organizacji wzorowanej na tybetańskiej niejaki Nicholas Roerich -- - znany skądinąd ze swojej wybitnej działalności artystycznej oraz nauczania wysublimowanej mistycznej filozofii duchowej -- - wyszkolił wywiady ZSRS i USA w sztuce tworzenia międzynarodowej agentury wpływu, to dlaczego Polska nie powinna pójść dokładnia tą samą drogą czyli bezpośrednio nie atakować wrogich sąsiadów, ale zbudować dobrze utajnione struktury wpływu w silnych krajach trzecich, które odciągną np. Rosję od sprawy polskiej. Po co marnować siły na nieinteligentną bezpośrednią działalność antyrosyjską jeśli można użyć zasad Sun-Tzu i Arthaśastry?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 12:13:00
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5o6qp$94b$2node2.news.atman.pl...
[...]

Bo do tego jest NIEZBĘDNY polski rząd- a nie postkolonialne marionetki. Rząd taki musi mieć na celu interes Polski- a nie wyłącznie swój własny

Data: 2012-10-18 12:49:52
Autor: Trybun
Drugą Irlandię mamy ;)
W dniu 2012-10-18 12:13, Chiron pisze:

Bo do tego jest NIEZBĘDNY polski rząd- a nie postkolonialne marionetki. Rząd taki musi mieć na celu interes Polski- a nie wyłącznie swój własny

Tak, marzenia to piękna sprawa.. Mamy zerwać stosunki dyplomatyczne, zagrozić wstrzymaniem eksportu żywności, czy wreszcie zerwać kontrakt na dostawy ropy i gazu? Trzeba dziesięcioleci żeby oderwać się od smutnej rzeczywistości - my dla Rosji zupełnie nic nie znaczymy, a sami bez niej skazani jesteśmy (na dzień dzisiejszy) na zagładę.

Data: 2012-10-18 12:58:11
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5omsl$3i8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Myśląc tak- już się poddałeś.

Data: 2012-10-18 13:23:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5onc1$43v$1node1.news.atman.pl...
[...]

A tobie się wydaje, że jak tupniemy nóżką, to Rosja wpadnie w popłoch?
W tym wypadku Trybun ma rację. Jesteśmy dla nich mało znaczącym państewkiem. A ty i tobie podobni możecie się nadymać aż do rozpuknięcia. I tyle waszego!

Data: 2012-10-18 13:27:10
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507fe6c4$0$1212$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zombi- a jakiej jesteś narodowości? A może: kakaja wasza nat'ionalnost'?

Data: 2012-10-18 13:39:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5op2c$5rq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Chłopcze! Jestem rozsądny, a nie fanatyczny! To taka drobna, a jak znacząca różnica! Mówią, że głupców nie sieją, a sami się rodzą. Ty jesteś właśnie doskonałym przykładem!

Data: 2012-10-18 19:51:59
Autor: Trybun
Drugą Irlandię mamy ;)
W dniu 2012-10-18 12:58, Chiron pisze:
[...]

To akurat dla ruska nie ma żadnego znaczenia, czy ja będę z nimi walczył, czy chciał prowadzić interesy na miarę środków i możliwości. A tak w ogóle to myślę że Polska powinna znacznie zacieśnić współpracę i nawet zawrzeć sojusz z Rosją. Na pewno korzyści z tego będą większe dla kraju niż te nasze układy z imperialistami z zachodu.

Data: 2012-10-18 20:38:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5pfk3$tjq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Komuch się odezwał. Wasze słownictwo kumusze nigdy z was nie wyjdzie!
My też do kurwy nędzy także jesteśmy imperialistami i Ruscy także. "Polak prawdziwy genetyczny patriota" nigdy nie zapomni, że Polska była od morza do morza. Zapamiętaj sobie to komuchu.

Data: 2012-10-18 21:07:24
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
[...]

Wiesz, kiedyś myślałem podobnie. Aż zrozumiałem, że Rosja chce od nas tylko jednego: abyśmy się poddali....Nie ma możliwości sojuszu- żebyśmy nie wiem, jak bardzo tego chcieli.

Data: 2012-10-18 22:11:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5pk1a$2ik$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jasne. I dlatego trzymają zbrojne armie na grannicach III RP, by znienacka wkroczyć i zająć Polskę.
Rodacy! Szable w dłoń! Wróg u bram!
Czy jest tu sanitariusz?

Data: 2012-10-20 10:14:04
Autor: Trybun
Drugą Irlandię mamy ;)
W dniu 2012-10-18 21:07, Chiron pisze:
[...]

Wszyscy tego chcą, a my jak na razie nie mamy wyboru - musimy się podporządkować komuś.. Jednak widać że w takim swoim poddaństwie Białoruś ma o niebo lżejsze warunki w stosunku do podległości Rosji niż my w stosunku do USA. Mało tego, Białoruś ma z tego nawet sporo korzyści (tani gaz i ropa, ruch bezwizowy itd.), a my tylko straty i poniżanie na każdym kroku.

Data: 2012-10-18 18:11:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
czwartek, 18 października 2012 12:13. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Bo do tego jest NIEZBĘDNY polski rząd- a nie postkolonialne marionetki.
Rząd taki musi mieć na celu interes Polski- a nie wyłącznie swój własny

W interesie Polski jest rozpatrywać takie sprawy w tajnym gabinecie, a nie dawać publice pastwić się nad nimi.

PS. A co do POLSKIEGO rządu, to najlepsza byłaby monarchia. Uważam, że pewien Polak będzie się nadawał w pewnym momencie ze względu dziedziczności na króla Polski (i na pewno nie jest takim kandydatem ani ImćPan Czartoryski który sobie na to zęby ostrzy ani hrabia Branicki który pod innym nazwiskiem sprawuje bardzo ważny urząd ;)), ale do tego czasu trzeba byłoby jakoś utrzymać rząd demokratyczny a w najlepszym razie regencję.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 18:48:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5p9nf$mab$2node1.news.atman.pl...
[...]

A poza tym to wszyscy w domu zdrowi?

Data: 2012-10-18 20:40:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
czwartek, 18 października 2012 18:48. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

[...]

A co masz do monarchii konstytucyjnej? W normalnych europejskich krajach takich jak Hiszpania, Norwegia, Szwecja, Dania, Holandia, Belgia czy Luksemburg jest bardzo dobrym ustrojem. Odpada postać prezydenta zamieszanego jak zwykle w psucie polityki i jego funkcję przejąby monarcha dziedziczny, który nie jest zamieszany w żadne ze stronnictw i myśli w dłuższej perspektywie niż jedna lub dwie kadencje, dlatego że zależy mu na utrzymaniu ustroju i przekazaniu tronu osobom z własnej dynastii.

Nie ukrywam też, iż poza w/w motywami typowo racjonalnymi sugeruję się pewną przepowiednią autorstwa Nostradamusa mówiącą o tym, że pewien młodzieniec z książęcej rodziny zdobędzie mniej więcej w nadchodzących czasach tron dziedziczny w Polsce. Oczywiście jak znam ciebie Idzik uważasz przepowiednie i proroctwa astrologów za bajania starych bab i nie doceniasz stylu polityki, który czyni z nich wskazówki polityczne. A jednak mądrzejsi od Ciebie począweszy od czasow zamierzchłych poprzez historyczne włącznie co najmniej do Gorbaczowa i Reagana w kluczowych decyzjach kierowali się tak pogardzanymi przez racjonalistów starożytnymi i średniowiecznymi wyroczniami. Przynajmniej w takim zakresie, że jeżeli proroctwo zapewnia o słuszności jakiejś ewentualnej decyzji to należy ją podjąć. Można w te kawałki wierzyć lub nie wierzyć, ale jeśli jest za mało racjonalnych danych co zrobić, warto je wziąć pod uwagę jako sugestię, w którym kierunku podążać. Sceptycyzm  nie daje żadnych wskazówek co do pozytywnych decyzji, jest zawsze tylko na "nie". Nie ma zresztą nawet tym bardziej i dla sceptyka żadnego powodu do upierania się przy republice jako ustroju Polski poza tym, że by taki przez jakieś niespełna setkę ostatnich lat w ponad 1000-letniej historii. Tylko dlatego, żeby zeobić na złość szeptanej propagandzie?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 20:56:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5pieu$jq$2node1.news.atman.pl...
[...]

Już widzę taką sytuację, gdy premier naszego kraju przed podjęciem ważkiej decyzji, zabija kurę, patroszy i z wnętrzności wróży jaką podjąć decyzję.
Jeśli chodzi o Nostradamusa, to jest ciekawe, że jego "przepowiednie" okazują się być sprawdzalne dopiero po nastąpieniu jakiegoś wydarzenia. Wtedy do tego wydarzenia dopasowuje się jakiś fragment jego majaczenia. Nigdy odwrotnie. Nigdy nie można powiedzieć, że teraz nastąpi to i to, bo to przepowiedział Nostradamus.
Tak jestem w tych sprawach sceptyczny, a wydaje mi się, że przyszłość nie jest zdeterminowana.
Tak samo nie wierzę w jasnowidzenie: "kto tam?" - pyta jasnowidz słysząc pukanie do drzwi.
Jestem sceptycznym realistą.

Data: 2012-10-18 22:36:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
czwartek, 18 października 2012 20:56. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

[...]

Można wierzyć lub nie wierzyć, ale jeżeli po przedrążeniu tematu brak jednoznacznej odpowiedzi do podjęcia ostatecznej decyzji, a odpowiedni werset się nawinie albo jaki omen się pokaże, to zdrowa intuicja podpowiada, że należy się nim kierować. Umiejętność czytania symptomów i prognostyków jest cechą zwycięskiego męża stanu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 22:42:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5pp7v$813$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale nie wróżenie z fusów!
I to byłoby na tyle w temacie jasnowidztwa i innych nieprawdopodobnych historii, fantazji i facecji. Baron M. się kłania.

Data: 2012-10-18 22:55:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
czwartek, 18 października 2012 22:42. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

[...]

Dr Raymond Moody (ten od "Życia po życiu") pisał, że paranormalia to w istocie dział rozrywki, a brak ich pewnej akceptacji w kręgach naukowych czy religijnych świadczy o panującym tam słabym poczuciu humoru. Czyżby rzrczywiście twój sceptycyzm był związany z Przekleństwem Szarej Twarzy?

Wobec tego muszę uratować cię z tego przekleństwa:
http://www.magia.gildia.pl/artykuly/dyskordianizm/klatwa_indyka

GUL-GUL, GUL-GUL, GUL-GUL, GUL-GUL, GUL-GUL!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 21:00:37
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
[...]

Ten, który miał prawa do tronu Polski- na dodatek nie raz pokazywał swoje propolskie sympatie- za co nawet zapłacił więzieniem- niestety, ale zmarł. I to bezpotomnie. Ma wprawdzie następcę- ale to syn przybrany. Czy ja wiem?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Maria_Emanuel_ks._saski

Data: 2012-10-18 21:23:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
czwartek, 18 października 2012 21:00. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

Czy ja wiem? Chyba nie myślisz poważnie o dop[uszczeniu na tron tego Saracena. Król polski i wielki książę litewski powinien być Polakiem z któregoś z rodów magnackich.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 21:31:18
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5pl0b$35f$1node1.news.atman.pl...
[...]

To jednak jego przodkom ostatni akt prawny I RP- Konstytucja 3 Maja oddawała w dziedzinę tron Polski. Nie można króla wyczarować z nicości. Albo oprzemy się o legalizm albo możemy sobie dać spokój.

Data: 2012-10-18 22:09:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5ple4$464$1node1.news.atman.pl...
[...]

A możecie z obłoków zejść na ziemię?
Przecież piszecie takie bzdury, androny i facecje, że hadko czytać!
Czy ja jestem w domu wariatów?

Data: 2012-10-18 22:40:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
czwartek, 18 października 2012 22:09. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

A możecie z obłoków zejść na ziemię?
Przecież piszecie takie bzdury, androny i facecje, że hadko czytać!
Czy ja jestem w domu wariatów?

Spory o to, który dom powinien być panujący też należą do polityki.
I radzę się przyzwyczajać do tego dyskursu ponieważ ludzie coraaz bardziej rozczarowują się do demokracji, a w tych krajach w Europie, w których monarchie są dziś składnikiem konstytucji, instytucja króla/księcia cieszy się nie słabnącym do dziś poparciem narodów tychże państw.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 23:15:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5ppg5$813$2node1.news.atman.pl...
[...]

Jednak dom wariatów. Sanitariusz, proszę trzymać w pogotowiu kaftan bezpieczeństwa, bo pacjent może sobie zrobić krzywdę!

Data: 2012-10-19 00:10:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Drugą Irlandię mamy ;)
czwartek, 18 października 2012 23:15. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

[...]

Jaki dom wariatów, co najwyżej Twoja nietolerancja, Idzik dla poglądów nietypowych i łamiących Twoje przyzwyczajenia. Monarchizm to jest pogląd polityczny, a nie szaleństwo, a dziedziczna monarchia konstytucyjna nie jest ustrojem gorszym od republiki. Zawsze istniała, istnieje w wielu państwach Europy i zawsze będzie istnieć. PS. Krzywdę to możesz Kolego zrobić sobie, jak się będziesz nadal pluł!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-19 09:36:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5pup9$d9p$2node1.news.atman.pl...
[...]

Istnieje tak, jak zdalnie sterowana sztuczna mgła smoleńska!

Data: 2012-10-19 05:06:41
Autor: Yogi
Drug Irlandi mamy ;)
Dnia Fri, 19 Oct 2012 09:36:55 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Istnieje tak, jak zdalnie sterowana sztuczna mgła smoleńska!

Co ty tłumoku możesz na ten temat wiedzieć?

Wydział Nauk o Ziemi, Rosyjska Akademia Nauk: http://www.eolss.net/Sample-Chapters/C01/E4-03-04-08.pdf

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zasiewanie_chmur:
Zasiewanie chmur – forma modyfikacji pogody, będąca próbą zmiany ilości lub
rodzaju opadów z chmur. Poprzez rozpylenie substancji służących jako jądra
kondensacji lub zarodki krystalizacji powodowane są zmiany w procesach
mikrofizycznych wewnątrz chmury. Zazwyczaj intencją jest zwiększenie opadów
(deszczu lub śniegu), a na lotniskach praktykuje się ograniczanie gradu lub
mgły.

Wojskowi piloci rosyjscy zasiewali chmury nad Białorusią po katastrofie w
Czernobylu by wypłukać z chmur zmierzających w kierunku Moskwy cząsteczki
radioaktywne. Jak opowiadał w 2007 roku, w programie BBC major Aleksiej
Gruszyn, wielokrotnie wyruszał w niebo nad Czernobylem i Białorusią i
używał pocisków artyleryjskich wypełnionych jodkiem srebra by wytworzyć
chmury deszczowe, które miały oczyścić powietrze z substancji
radioaktywnych dryfujących w stronę gęsto zaludnionych miast. Ponad cztery
tysiące mil kwadratowych Białorusi zostało poświęconych by ochronić
rosyjską stolicę od toksycznych radioaktywnych opadów. Obszar, na którym
moja załoga aktywnie wpływała na chmury znajdował się w pobliżu Czernobyla,
nie tylko w trzydziestokilometrowej strefie, lecz i dalej, w odległości
pięćdziesięciu, siedemdziesięciu, a nawet stu kilometrów, mówił major. http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1549366/How-we-made-the-Chernobyl-rain.html

Na szczycie Wielkiej Ósemki w 2006 roku w Petersburgu, prezydent Putin
skomentował, że samoloty wojsk powietrznych zostały wysłane by zasiewać
nadchodzące chmury w taki sposób, aby opady wystąpiły nad Finlandią. Ulewa
towarzyszyła spotkaniu tak, czy inaczej.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/5189048.stm

W Moskwie, 17 czerwca 2008 roku samoloty transportowe Rosyjskich Sił
Powietrznych próbowały zasiewać chmury cementem. Jeden z worków z cementem
nie rozproszył się, lecz spadł w całości na dom mieszkalny przebijając
dach.

http://www.reuters.com/article/2008/06/17/us-russia-weather-odd-idUSHAR75844520080617?feedType=RSS&feedName=oddlyEnoughNews

W październiku 2009 roku mer Moskwy obiecywał w mieście "zimę bez śniegu",
po ujawnieniu wysiłków Rosyjskich Sił Powietrznych by zasiewać przez całą
zimę chmury od strony nawietrznej Moskwy.

http://www.meteorologynews.com/2009/10/19/moscow-testing-cloud-seeding-promises-winter-without-snow/

Data: 2012-10-19 12:17:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisał w wiadomości news:k5r8nm$fro$1dont-email.me...
[...]

Ty tłumoku! Ty nic nie wiesz na temat zdalnie sterowanej sztucznej mgły smoleńskiej. Nikt nie wie, oprócz Macierewicza.
Linki, które przytaczasz dotyczą zupełnie czego innego.
Wyjaśnię ci, jak powstawała sztuczna zdalnie sterowana mgła smoleńska:
W milionach mieszkań ustawiano czajniki i gotowano w nich wodę. I stąd mgła smoleńska.

Data: 2012-10-19 05:23:20
Autor: Yogi
Drug Irlandi mamy ;)
Dnia Fri, 19 Oct 2012 12:17:10 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Ty tumoku! Ty nic nie wiesz na temat zdalnie sterowanej sztucznej mgy smoleskiej. Nikt nie wie, oprcz Macierewicza.
Linki, ktre przytaczasz dotycz zupenie czego innego.
Wyjani ci, jak powstawaa sztuczna zdalnie sterowana mga smoleska:
W milionach mieszka ustawiano czajniki i gotowano w nich wod. I std mga smoleska.

Pobaw si korbk Tuska, stary durny gbie :)))

Data: 2012-10-19 12:52:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Drug Irlandi mamy ;)

Uytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisa w wiadomoci news:k5r9mu$kpr$1dont-email.me...
[...]

Wysil si. Sprbuj odpowiedzie, nie uywajc inwektyw.

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-19 06:09:01
Autor: Yogi
Drug Irlandi mamy ;)
Dnia Fri, 19 Oct 2012 12:52:38 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

[...]

Wysil si.

Jebie ci? Teraz lepiej?
Sprbuj odpowiedzie, nie uywajc inwektyw.

Nie bardzo mam ochot na zabawianie jakiego emeryta, ona i dzieci pewnie
maj ci ju dosy, dlatego zawracasz ludziom dup tym swoim zrzdzeniem z
ktrego absolutnie nic nie wynika.

Data: 2012-10-19 16:58:08
Autor: Chiron
Drug Irlandi mamy ;)

Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:508130f9$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I Kto To Pisze? Idzik? Od kiedy tak masz? Moe dasz przykad posta bez inwektyw i gnoju revelsteina?

--

Chiron

Data: 2012-10-19 17:39:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Drug Irlandi mamy ;)

Uytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa w wiadomoci news:k5rppu$l2a$1node2.news.atman.pl...

[...]

Revelstein trafia was, katole w punkt i kurwica was bierze! Ot co!

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-19 16:54:47
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508128a7$0$1313$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No debil. Po prostu...

--

Chiron

Data: 2012-10-19 17:28:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5rpjk$kcb$1node2.news.atman.pl...

[...]

Faktycznie! POmyliłem się. Ustawiano po dwa czajniki!

Data: 2012-10-19 17:35:07
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5081718f$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pomyliłem się. Po prostu: imbecyl.

--

Chiron

Data: 2012-10-19 06:58:43
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50806203$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wszystko, czego nie jesteś w stanie zrozumieć- uważasz za wariactwo. Ot- i cała tajemnica

Data: 2012-10-19 09:35:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5qmm1$454$1node2.news.atman.pl...
[...]

No to porozmawiajmy o zdalnie sterowanej sztucznej mgle smoleńskiej!

Data: 2012-10-19 09:48:20
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508102ce$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ty masz jednak wyjątkowo mały rozumek, misiu:-)

Data: 2012-10-19 10:00:12
Autor: u2
Drug Irlandi mamy ;)
W dniu 2012-10-19 09:48, Chiron pisze:
Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w
wiadomoci news:508102ce$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

Uytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa w wiadomoci
Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w
wiadomoci news:50806203$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

Uytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa w wiadomoci
Uytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa w
wiadomoci news:k5pl0b$35f$1node1.news.atman.pl...
czwartek, 18 padziernika 2012 21:00. carbon entity 'Chiron'
<eleuzis@onet.eu>

Ten, ktry mia prawa do tronu Polski- na dodatek nie raz
pokazywa swoje
propolskie sympatie- za co nawet zapaci wizieniem- niestety,
ale zmar.
I to bezpotomnie. Ma wprawdzie nastpc- ale to syn przybrany.
Czy ja
wiem? http://pl.wikipedia.org/wiki/Maria_Emanuel_ks._saski

Czy ja wiem? Chyba nie mylisz powanie o dop[uszczeniu na tron tego
Saracena. Krl polski i wielki ksi litewski powinien by
Polakiem z
ktrego z rodw magnackich.

To jednak jego przodkom ostatni akt prawny I RP- Konstytucja 3 Maja
oddawaa w dziedzin tron Polski. Nie mona krla wyczarowa z
nicoci. Albo oprzemy si o legalizm albo moemy sobie da spokj.

A moecie z obokw zej na ziemi?
Przecie piszecie takie bzdury, androny i facecje, e hadko czyta!
Czy ja jestem w domu wariatw?

Wszystko, czego nie jeste w stanie zrozumie- uwaasz za wariactwo.
Ot- i caa tajemnica

No to porozmawiajmy o zdalnie sterowanej sztucznej mgle smoleskiej!

Ty masz jednak wyjtkowo may rozumek, misiu:-)

http://via-midgard.info/news/print:page,1,25743-globalnaya-ritualika-inscenirovka-smolenskoj.html

Data: 2012-10-19 10:01:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5r0k1$tu8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jest takie przysłowie: 'prawda w oczy kole"!
Nie możesz sensownie odeprzeć prawdy, bo tego uczynić się nie da. Wobec powyższego zniżasz się do atakowania mnie, a nie moich poglądów.
Kiepsko. co?

Data: 2012-10-19 10:37:44
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508108e2$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
Jest takie przysłowie: 'prawda w oczy kole"!
Nie możesz sensownie odeprzeć prawdy, bo tego uczynić się nie da. Wobec powyższego zniżasz się do atakowania mnie, a nie moich poglądów.
Kiepsko. co?

To wyartykułuj swoją tezę, która w Twojej opinii jest prawdziwa- to się do niej odniosę. Z tego wątku- to Twoja teza brzmi tak:
"
No to porozmawiajmy o zdalnie sterowanej sztucznej mgle smoleńskiej!
"
Mam się do tego odnieść- to się odniosłem.

Data: 2012-10-19 10:50:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Drugą Irlandię mamy ;)

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5r3gl$8hi$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak to dla ciebie jest cudownie, że możesz w odpowiedzi wyciąć przedpiścę i zostawić jedynie fragmenty, które ci odpowiadają. I wówczas, w twoim mniemaniu, pozostajesz zwycięzcą na placu boju!
Przypomina mi to postępowanie pewnego naukowca, który pomalował flamastrem zwierzęta doświadczalne, sugerując zmiany koloru wynikające z jego eksperymentów, a które za cholerę nie chciały się samoczynnie ujawnić.
Twoje postępowanie jest jota w jotę podobne do poczynań owego naukowca.

Żegnam ozięble i z pogardą!

Data: 2012-10-19 10:55:08
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50811455$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

[...]

GŁĄBIE SARACEŃSKI! Gówno zrozumiałeś- jak zwykle. Wyciąłem całą dyskusję i wyraźnie poprosiłem żebyś napisał, do czego konkretnie mam się odnieść

Data: 2012-10-19 11:46:16
Autor: u2
Drug Irlandi mamy ;)
W dniu 2012-10-19 10:55, Chiron pisze:
GBIE SARACESKI! Gwno zrozumiae- jak zwykle. Wyciem ca dyskusj
i wyranie poprosiem eby napisa, do czego konkretnie mam si odnie

Z bidzikiem chcesz konkretnie porozmawiac ? Z trollami sie nie rozmawia :-)

Data: 2012-10-18 08:51:53
Autor: Chiron
Drugą Irlandię mamy ;)
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k5o5ml$7bp$2node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli będziemy wspominać zło, będziemy mieć w ciele zło, w mowie
zło i w umyśle zło. Rozpamiętywanie strasznych rzeczy, nawet prawdziwych
powoduje strach, strach zabija umysł.
"
tak, staną się być może nieobliczalni ci kompradorzy. I może poproszą o pomoc. Tego nie wiemy. Jednak jeśli ci kompradorzy zwyciężą- nie będzie już tu po co żyć. Ani jak żyć. Oni są bardzo tchórzliwi. I - jak my wszyscy- śmiertelni. Im bardziej grożą, terroryzują - tym bardziej się boją. Czy namaiwał byś Tybetańczyków do odrzucenia 14 Dalaj Lamy i uznania tego, którego podsunęli Chińczycy- dla Boga Świętego Spokoju?

Data: 2012-10-18 22:00:21
Autor: HaMMeR
Drug Irlandi mamy ;)
W dniu roda, 17 padziernika 2012 21:26:11 UTC+2 uytkownik Jakub A. Krzewicki napisa:
Podczas WW2 lotnictwo Rzeszy kilkakrotnie zbombardowao Dublin.

Pomimo to prezydent Irlandii amon de Valera nie zdecydowa si wypowiedzie Nazistom wojny i do koca WW2 pozostawaa ona pastwem neutralnym. Oszczdzio to ycie wielu Irlabdczykw.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing_of_Dublin_in_World_War_II

Teraz przeocie to sobie na kwesti smolesk czy jak tam inn.

Ty maly, letni czlowieczku z malym letnim rozumem...

Drugą Irlandię mamy ;)