Drugi Izrael w Polsce?

Data: 2010-06-23 10:38:43
Autor: mkarwan
Drugi Izrael w Polsce?
"Rzeczpospolita": Lewicowy działacz chce utworzyć w niemieckiej Turyngii
drugie żydowskie państwo.
Jeżeli mu się nie uda, nie wyklucza, że spróbuje zrealizować projekt w
Polsce.
Rożen Eidelman, żydowski artysta, działacz społeczny i pisarz założył Ruch
na rzecz Żydowskiego Państwa w Turyngii.
Napisał manifest, zaprojektował herb i rozpoczął zbieranie podpisów w
Internecie.
Jego zdaniem tereny byłej NRD z powodu wysokiego bezrobocia powoli się
wyludniają, a gospodarka podupada.
Duża imigracja rozwiązałaby te problemy.

- Na początek autonomia.
Moglibyśmy funkcjonować tak jak Katalonia.
Europa się jednoczy i niedługo państwa narodowe nie będą mieć znaczenia -
mówi "Rzeczpospolitej".

Gdyby pomysł nie wypalił, Eidelman nie wyklucza, aby zrealizować go w
Polsce.
Bodźcem dla niego był film Sławomira Sierakowskiego z "Krytyki Politycznej"
w którym zapraszał on Żydów do Polski.
- Nie znam dobrze waszego kraju.
Ale jeśli więcej osób tęskni za Żydami, to czemu nie - mówi Eidelman.
źródło
http://topranking.pl/896/mysli,o,zalozeniu,drugiego,izraela,w,polsce.php
http://www.rp.pl/artykul/149575.html

Data: 2010-06-23 04:50:03
Autor: Marek
Drugi Izrael w Polsce?
On 23 Cze, 10:38, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

- Nie znam dobrze waszego kraju.
Ale je li wi cej os b t skni za ydami, to czemu nie - m wi Eidelman.

Jak to nie zna ?
Auschwitz kazdy zna.

Data: 2010-06-23 11:37:29
Autor: Bombelek
Drugi Izrael w Polsce?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvsh6l$d7l$1news.onet.pl...
[...]

Kolejny psychopata pojawił się na forum. Co ci Żydzi zrobili?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-23 03:57:43
Autor: zbig
Drugi Izrael w Polsce?
On 23 Cze, 11:37, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
U ytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:hvsh6l$d7l$1news.onet.pl...

> [...]
> Du a imigracja rozwi za aby te problemy.

> - Na pocz tek autonomia.
> Mogliby my funkcjonowa tak jak Katalonia.
> Europa si jednoczy i nied ugo pa stwa narodowe nie b d mie znaczenia -
> m wi "Rzeczpospolitej".

> Gdyby pomys nie wypali , Eidelman nie wyklucza, aby zrealizowa go w
> Polsce.
> Bod cem dla niego by film S awomira Sierakowskiego z "Krytyki
> Politycznej"
> w kt rym zaprasza on yd w do Polski.
> - Nie znam dobrze waszego kraju.
> Ale je li wi cej os b t skni za ydami, to czemu nie - m wi Eidelman.

Kolejny psychopata pojawi si na forum. Co ci ydzi zrobili?

--

B bel-ek

Jesteś krótko na forum, to nie wiesz, ze mkarwan jest tu w roli
dyżurnego antysemity. Jako istotne z punktu widzenia politycznego
uznał nawet zwyczaje żydowskich kobiet w czasie ciąży. Prowadzi też
rejestr przestępców żydowskich i jeszcze jedno, polemika z nim jest
wołaniem na puszczy bo nawet jak mu pokażesz eweidentnie , ze pisze
bzdury to i tak bedzie wiedział swoje.

Data: 2010-06-23 13:53:44
Autor: mkarwan
Drugi Izrael w Polsce?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7fd07f30-7e80-4ec7-b53e-3c5912e61e0fz10g2000yqb.googlegroups.com...

Jesteś krótko na forum, to nie wiesz, ze mkarwan jest tu w roli
dyżurnego antysemity.

Czemu kłamiesz?

Data: 2010-06-23 05:30:55
Autor: zbig
Drugi Izrael w Polsce?
On 23 Cze, 13:53, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:7fd07f30-7e80-4ec7-b53e-3c5912e61e0fz10g2000yqb.googlegroups.com...

>Jeste kr tko na forum, to nie wiesz, ze mkarwan jest tu w roli
>dy urnego antysemity.

Czemu k amiesz?

Jaki fragment tej wypowiedzi jest kłamstwem?

Data: 2010-06-23 13:57:42
Autor: Bombelek
Drugi Izrael w Polsce?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvssk9$gsp$1news.onet.pl...

[...]

Ty masz coś z główką! Przestań SPAMOWAĆ to forum. Nie masz nic do powiedzenia to się przymknij!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-23 14:12:23
Autor: mkarwan
Drugi Izrael w Polsce?
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c21f6b5$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
Ty masz coś z główką! Przestań SPAMOWAĆ to forum. Nie masz nic do powiedzenia to się przymknij!

Stań przed lustram i powtórz to kilka razy

Data: 2010-06-23 14:17:11
Autor: Bombelek
Drugi Izrael w Polsce?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvstn9$kab$1news.onet.pl...
[...]

Ty naprawdę masz coś z główką SPAMERZE!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-23 11:44:46
Autor: mkarwan
Drugi Izrael w Polsce?

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c21d5d9$0$19161$65785112news.neostrada.pl...

Kolejny psychopata pojawił się na forum. Co ci Żydzi zrobili?

Masz na myśli siebie?
Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Data: 2010-06-23 12:36:15
Autor: Bombelek
Drugi Izrael w Polsce?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvsl2g$om9$1news.onet.pl...

[...]

Ciebie mam na myśli, koleś! Napletek ci się na mózg obsunął?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-23 13:53:03
Autor: mkarwan
Drugi Izrael w Polsce?
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c21e39e$0$19169$65785112news.neostrada.pl...
Kolejny psychopata pojawił się na forum. Co ci Żydzi zrobili?

Masz na myśli siebie?
Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Ciebie mam na myśli, koleś! Napletek ci się na mózg obsunął?

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za psychopatę, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!
Prawda w oczy kole tak bardzo?

Data: 2010-06-23 13:56:45
Autor: Bombelek
Drugi Izrael w Polsce?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvssj0$gpf$1news.onet.pl...
[...]

Napletek ci się na mózg obsunął? Coś ty za jeden? Zaśmiecasz to forum jakimiś bredniami o Żydach, SPAMERZE!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-23 14:12:57
Autor: mkarwan
Drugi Izrael w Polsce?
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c21f67c$0$19164$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czemu robisz z siebie durnia?

Data: 2010-06-23 14:18:04
Autor: Bombelek
Drugi Izrael w Polsce?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvstob$ke5$1news.onet.pl...
[...]

To naprawdę masz coś z główką SPAMERZE! Z ciebie robie, SPAMERZE!

--

Bąbel-ek

Drugi Izrael w Polsce?