Drugi dzień szkolenia

Data: 2009-06-02 21:35:21
Autor: boukun
Drugi dzień szkolenia
Pierwszy profesor zaczyna juz gadać, że miało być lepiej, a jest coraz gorzej.
Zawaliliśmy się zbitkiem przepisów. Jest zdania, że sędziowie, cała palestra
zarabia za dużo, jest za duży rozdźwięk w zarobkach w społeczeństwie. Wszystko w
Polsce leży, totalna padaczka. Drugi belfer jest zdruzgotany...
Babki na kursie są jakieś nawiedzone. Jedna się przechwala, że jest katoliczką,
a w ogóle jeden facet też mówi, że Europa nie powinna przyjmować RTurków, bo
jest Chrześcijańska. To ja myslałem, że się na jakiś czas oderwę od psycholi z
grup dyskusyjnych, a widzę, że tak mają wszyscy... Inna babka słucha jakiegoś
Radia Jezus z USA, ponoć założył je jej kolega, ... który wcześniej był ateistą
(to odwrotnie jak ja).

boukun

Data: 2009-06-02 15:57:18
Autor: pistacjusz