Drugi mecz

Data: 2009-06-08 20:38:46
Autor: sooobi
Drugi mecz
Sędziowanie było słabe i na korzyść Orlando,

Wiecie co fourm ma jednak przewage, jakbym byl moderatorem to usuwalbym takie bzdury

Data: 2009-06-08 23:14:45
Autor: wiLQ
Drugi mecz
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Sędziowanie było słabe i na korzyść Orlando, Wiecie co fourm ma jednak przewage, jakbym byl moderatorem to usuwalbym takie bzdury

Hmm, jakbys usuwal wg Ciebie bzdury to sam bys tu pisal ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-08 23:26:37
Autor: dilivio
Drugi mecz
Dnia Mon, 08 Jun 2009 20:38:46 +0200, sooobi napisał(a):

Sędziowanie było słabe i na korzyść Orlando,

Wiecie co fourm ma jednak przewage, jakbym byl moderatorem to usuwalbym takie bzdury

A ja czytajac posty Tomasza czuję się jak za PRL-u - widziałem i wiem
dokładnie swoje, a tu otwieram gazetę (grupę) i widzę, że podobno jest
inaczej. Sedziowanie było słabe, ale sedziowie udupili Orlando. Dzisiaj w
LA niezle sie pewnie zabawia.

dilivio

Data: 2009-06-08 23:42:50
Autor: sooobi
Drugi mecz
dilivio pisze:
[...]

Tomek caly czas wyglada jak za PRL-u

widziałem i wiem
dokładnie swoje, a tu otwieram gazetę (grupę) i widzę, że podobno jest
inaczej.

No co zrobisz, mamy tu taki twór i tylko czekamy az sie znowu obrazi i zniknie.

pzdr

Data: 2009-06-09 00:35:33
Autor: wiLQ
Drugi mecz
> [...]

> inaczej.

No co zrobisz, mamy tu taki twór i tylko czekamy az sie znowu obrazi i zniknie.

A mozesz pisac za siebie, a nie za wszystkich?
Chyba, ze juz oficjalnie mianowales sie tym moderatorem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-09 10:14:00
Autor: sooobi
Drugi mecz
wiLQ pisze:
[...]

Alez nie tylko ja pisalem na grupie ze czeka az Trad znowu ucieknie bez slowa. Wiec jak najbardziej moge pisac w liczbie mnogiej rajjt?:)

pzdr

Data: 2009-06-09 11:27:42
Autor: L'e-szczur
Drugi mecz
On 9 Cze, 10:14, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]

Alez nie tylko ja pisalem na grupie ze czeka az Trad znowu ucieknie bez
slowa. Wiec jak najbardziej moge pisac w liczbie mnogiej rajjt?:)

Ja nie czekam - ja przewiduję. Jak to wyrocznie mają w zwyczaju :-D

Pozdro

L'e-szczur

--

Drugi mecz