Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl

Data: 2012-06-21 12:47:29
Autor: woody
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

Data: 2012-06-21 06:44:44
Autor: Tomek
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
U mnie zbiory zakończone, potwierdzam kolejn± stówkę.

Co teraz z kontem? Powiem szczerze, że aplikacja mobilna jest przyzwoita, jednak obecnie gdy już nie daj± stówek nie maj± żadnej siły przebicia tym kontem. Kto zamyka, kto zostawia i po co?

Drugie pytanie kiedy można zamkn±ć i jak± drog±, do oddziału wolałbym nie chodzić.

Data: 2012-06-21 07:29:26
Autor: luc
On 21 Cze, 15:44, Tomek <tomr...@gmail.com> wrote:
[...]

Z regulaminu:

http://www.raiffeisen.pl/c/document_library/get_file?uuid=6012f572-4378-4d72-8011-0ac7f84b5dd7&groupId=10136

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Umowa rachunku bankowego lub Umowa Karty może zostać rozwi±zana przez
Posiadacza, w formie pisemnej bezpo¶rednio w Oddziale lub za
po¶rednictwem EKD lub za po¶rednictwem ¶rodków komunikowania się na
odległo¶ć (o ile Bank udostępnia tak± funkcjonalno¶ć),
z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

EKD - (Elektroniczne Kanały Dostępu) - kanały komunikacji
umożliwiaj±ce zawieranie umów, wykonywanie dyspozycji lub uzyskanie
informacji dotycz±cych usług ¶wiadczonych przez Bank za pomoc±
urz±dzeń teleinformatycznych; zgodnie z obowi±zuj±cym w Banku
Regulaminem EKD;
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W wiadomo¶ciach z banku jest co¶ takiego: Zmiana Regulaminu
Elektronicznych kanałów dostępu od 20.04.2012, tam
Tabela_funkcjonalnosci.pdf, gdzie napisali, że wypowiedzenie umowy do
rachunku tylko możliwe via Centrum Telefoniczne.

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-21 22:13:37
Autor: xbartx
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
Dnia Thu, 21 Jun 2012 06:44:44 -0700, Tomek napisał(a):

U mnie zbiory zakończone, potwierdzam kolejną stówkę.

Co teraz z kontem? Powiem szczerze, ĹĽe aplikacja mobilna jest
przyzwoita, jednak obecnie gdy już nie dają stówek nie mają żadnej siły
przebicia tym kontem.

Kto zamyka, kto zostawia i po co?

Trzeba się zastanowić, bo przy Synku to teraz słabo wyglądają bez tych wisienek ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-22 02:54:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl

"xbartx" js06ah$vig$4@node2.news.atman.pl

Kto zamyka, kto zostawia i po co?

Trzeba się zastanowić, bo przy Synku to teraz słabo wygl±daj± bez tych wisienek ;)

Pod Oper± -- nie mogę zalogować się. Smartfonem -- podobnie.
Wi¶nie na obu kontach dostałem, w sumie mam 300 wi¶ni.
Koszty własne (poza zawracaniem dupy, przez które mam
także zawroty głowy -- ruch jest względny) to 199 groszy
za debetówkę i około 10 złotych za telefonowanie do Rajfiego.

Synkowi nie podobaj± się dane -- brak wiadomej zgodno¶ci.

Data: 2012-06-21 15:00:57
Autor: Zyga
W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

potwierdzam

Data: 2012-06-21 06:19:23
Autor: luc
On 21 Cze, 15:00, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:
W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:

> Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

potwierdzam

Takoż samo.

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-21 15:08:42
Autor: neoniusz
W dniu 21.06.2012 14:47, woody pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

U mnie tradycyjnie nie ma.

Data: 2012-06-21 15:27:36
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-21 15:08, neoniusz pisze:
W dniu 21.06.2012 14:47, woody pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

U mnie tradycyjnie nie ma.
sprawdź jeszcze raz, u mnie właśnie się pojawił drugi zrzut wiśni

natomiast na koncie, które założyłem w maju podczas drugiej tury promocji na razie brak pierwszego zrzutu wiśni ;-((

Marcin

Data: 2012-06-21 15:30:28
Autor: wiatrak
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl

natomiast na koncie, które założyłem w maju podczas drugiej tury promocji na razie brak pierwszego zrzutu wiśni ;-((

U mnie na koncie z drugiej tury pierwsza stówka własnie się pojawiła.

Data: 2012-06-21 16:53:00
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-21 15:30, wiatrak pisze:

natomiast na koncie, które założyłem w maju podczas drugiej tury
promocji na razie brak pierwszego zrzutu wiśni ;-((

U mnie na koncie z drugiej tury pierwsza stówka własnie się pojawiła.
a u mnie jeszcze nie ;-((( a aktywowałeś może kartę?? bo ja sobie w drugiej turze odpuściłem sobie

Marcin

Data: 2012-06-21 15:36:49
Autor: neoniusz
W dniu 21.06.2012 15:27, lolekanabolek pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

U mnie tradycyjnie nie ma.
sprawdź jeszcze raz, u mnie właśnie się pojawił drugi zrzut wiśni

Faktiko, wlasnie sie pojawily ;) Jeszcze tylko druga 50 od aliora i bedize sie mozna skromnie napic w weekend ;)

Data: 2012-06-21 15:12:53
Autor: lolekanabolek
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

a u mnie niet jeszcze ;-((

Marcin

Data: 2012-06-21 15:24:10
Autor: Bartnick
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

U mnie pierwsza, choć w sumie to dwie naraz bo u żony również ;-)

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-06-21 16:02:29
Autor: sunwick
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
potwierdzam, tylko na co to wydać? :D

Data: 2012-06-21 14:20:41
Autor:
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
U mnie, na koncie założonym w maju, pojawiła się pierwsza 100. Za to na koncie
"zaprzyjaĽnionym", również założonym w maju, nie...

Data: 2012-06-22 10:48:11
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-21 16:20, assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
U mnie, na koncie założonym w maju, pojawiła się pierwsza 100. Za to na koncie
"zaprzyjaĽnionym", również założonym w maju, nie...

u mnie nadal brak wi¶ni na koncie założonym w maju podczas II tury konkursu, a jak u ciebie wygl±da sprawa??

Marcin

Data: 2012-06-22 09:47:56
Autor: Waldek
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl

Użytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:aba6u7pskaph180hme5achhk8pd88pfueb4ax.com...

potwierdzam, tylko na co to wydać? :D

Jak widac na grupie sporo osob wydaje na znaczek
- znaczy list polecony  ;P

Data: 2012-06-22 11:45:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl

"Waldek" js17ve$f8p$1@node1.news.atman.pl

potwierdzam, tylko na co to wydać? :D

Jak widac na grupie sporo osob wydaje na znaczek
- znaczy list polecony  ;P

I na telefony. Można tez wydać na tuner do DVB-T, aby
nie przegapić kolejnej reklamy TV. a można po prostu
przepić -- korzy¶ć dla wydaj±cego ta sama.

BTW -- polscy piłkarze skończyli się, więc i ceny tunerów RVB-T id± w górę. :)

Data: 2012-06-21 16:24:35
Autor: knrdz
woody pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

U mnie na dwóch założonych jeszcze w kwietniu, ale z warunkami (wpływ 1000 i 1 przelew z komórki) zrealizowanymi dopiero w maju i czerwcu wciąż nic. Możliwe że z powodu nieaktywowania karty? Regulamin promocji nic o aktywacji karty czy transakcjach nie wspomina, jedynie zawarcie umowy o kartę...

Data: 2012-06-21 07:30:47
Autor: luc
On 21 Cze, 16:24, knrdz <proe...@vagrevn.cy> wrote:
woody pisze:

> Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

U mnie na dwóch założonych jeszcze w kwietniu, ale z warunkami (wpływ
1000 i 1 przelew z komórki) zrealizowanymi dopiero w maju i czerwcu
wci±ż nic. Możliwe że z powodu nieaktywowania karty? Regulamin promocji
nic o aktywacji karty czy transakcjach nie wspomina, jedynie zawarcie
umowy o kartę...

Nie tędy droga - nie aktywowałem karty i premia x2 przyszła.

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-21 16:34:51
Autor: knrdz
luc pisze:

Nie tędy droga - nie aktywowałem karty i premia x2 przyszła.

Regulamin jest takim językiem napisany, że w sumie nie wiadomo czy potrzeba 2 wpływy i 2 przelewy po jednym w kolejnych miesi±cach, czy
po 2 miesięcznie. Robić drug± turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie wystarczyło po jednym?

Data: 2012-06-21 07:37:01
Autor: luc
On 21 Cze, 16:34, knrdz <proe...@vagrevn.cy> wrote:
luc pisze:

> [...]

potrzeba 2 wpływy i 2 przelewy po jednym w kolejnych miesi±cach, czy
po 2 miesięcznie. Robić drug± turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie

Dlatego też wpłacałem w jednym miesi±cu 2x1001 i robiłem 4y przelewy
zwrotne.W jeden dzień z Multibanku się dało obrócić.

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-21 16:15:06
Autor:
knrdz <proemld@vagrevn.cy> napisał(a):
luc pisze:

> [...]

po 2 miesięcznie. Robić drug± turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie wystarczyło po jednym?

2 wpływy w dwóch kolejnych miesi±cach=łacznie 2 wpływy przez 2 miesi±ce).
2 operacje w dwóch kolejnych miesi±cach=ł±cznie 2 operacje przez 2 miesi±ce).
Karty nie trzeba było aktywować, tak samo jak nie trzeba było otwierać
rachunków walutowych i zamawiać papierowych wyci±gów.

Data: 2012-06-21 18:47:29
Autor: Darek
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

teĹĽ mam

Darek

Data: 2012-06-22 16:17:51
Autor: michalis
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

Ja nie dostałem na jednym koncie. Może dlatego że nigdy nie dostałem karty (umowę o kartę podpisałem) bo ktoś wykazał się lekką niekompetencją. No ale reklamacja i ksero umowy o kartę powinna załatwić sprawę. Jeszcze poczekam do końca miesiąca, może zrobią tak jak w tamtym miesiącu drugi rzut wiśni.

Data: 2012-06-22 17:30:17
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-22 16:17, michalis pisze:
[...]

w amoku dzwonienia do raifiego celem zastrzeżenia karty zadzwoniłem też drugi raz i się zapytałem kiedy można się spodziewać premie za założenie konta w maju, konsultant powiedział, że jeśli spełniłem warunki, tj. 1 wpłata itp. ..., to premia będzie do końca czerwca. Następnie zapytałem się czy konieczna jest aktywacja karty, usłyszałem, że nie, zgodnie z regulaminem konieczne jest tylko podpisanie umowy o kartę. Wiec się nie musisz martwić, że karta do ciebie gdzieś zaginęła w drodze do ciebie

Marcin

Data: 2012-06-23 11:51:28
Autor: michalis
W dniu 2012-06-22 17:30, lolekanabolek pisze:
[...]

regulaminem konieczne jest tylko podpisanie umowy o kartÄ™. Wiec siÄ™ nie
musisz martwić, że karta do ciebie gdzieś zaginęła w drodze do ciebie

Karta nie zaginęła w drodze tylko w ogóle nie została zrobiona bo nie ma jej w systemie. No ale jak umowa jest, to mało istotne, wiśnie się należą. Dziwne tym bardziej, że pierwsze wiśnie dostałem w maju a teraz czerwcowych nie.

Data: 2012-06-23 12:51:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl

"michalis" js43is$l1e$1@node1.news.atman.pl

Karta nie zaginęła w drodze tylko w ogóle nie została zrobiona bo nie ma jej w systemie. No ale jak umowa jest, to mało istotne, wi¶nie się należ±. Dziwne tym bardziej, że pierwsze wi¶nie dostałem w maju a teraz czerwcowych nie.

A nie jest tak, że robi j± wła¶nie umowa?

Czy zawarcie umowy jest wła¶nie zrobieniem karty?
Karty, która póĽniej zaginęła do tego stopnia, że
nawet nie doczekała się uplastykowania. Karta, to
nie plastyk. Plastyk jest jednym z wielu elementów
składowych produktu, któremu na imię 'karta płatnicza'.

Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl