Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl

Data: 2012-06-21 16:24:35
Autor: knrdz
Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
woody pisze:
Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

U mnie na dwóch założonych jeszcze w kwietniu, ale z warunkami (wpływ 1000 i 1 przelew z komórki) zrealizowanymi dopiero w maju i czerwcu wciąż nic. Możliwe że z powodu nieaktywowania karty? Regulamin promocji nic o aktywacji karty czy transakcjach nie wspomina, jedynie zawarcie umowy o kartę...

Data: 2012-06-21 07:30:47
Autor: luc
On 21 Cze, 16:24, knrdz <proe...@vagrevn.cy> wrote:
woody pisze:

> [...]

wciąż nic. Możliwe że z powodu nieaktywowania karty? Regulamin promocji
nic o aktywacji karty czy transakcjach nie wspomina, jedynie zawarcie

Nie tędy droga - nie aktywowałem karty i premia x2 przyszła.

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-21 16:34:51
Autor: knrdz
luc pisze:

Nie tędy droga - nie aktywowałem karty i premia x2 przyszła.

Regulamin jest takim językiem napisany, że w sumie nie wiadomo czy potrzeba 2 wpływy i 2 przelewy po jednym w kolejnych miesiącach, czy
po 2 miesięcznie. Robić drugą turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie wystarczyło po jednym?

Data: 2012-06-21 07:37:01
Autor: luc
On 21 Cze, 16:34, knrdz <proe...@vagrevn.cy> wrote:
luc pisze:

> [...]

potrzeba 2 wpływy i 2 przelewy po jednym w kolejnych miesiącach, czy
po 2 miesięcznie. Robić drugą turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie

Dlatego też wpłacałem w jednym miesiącu 2x1001 i robiłem 4y przelewy
zwrotne.W jeden dzień z Multibanku się dało obrócić.

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-21 16:15:06
Autor:
knrdz <proemld@vagrevn.cy> napisał(a):
luc pisze:

> [...]

po 2 miesięcznie. Robić drugą turę na wszelki wypadek, czy u Ciebie wystarczyło po jednym?

2 wpływy w dwóch kolejnych miesiącach=łacznie 2 wpływy przez 2 miesiące).
2 operacje w dwóch kolejnych miesiącach=łącznie 2 operacje przez 2 miesiące).
Karty nie trzeba było aktywować, tak samo jak nie trzeba było otwierać
rachunków walutowych i zamawiać papierowych wyciągów.

--

Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl