Drugie 50zł z Sync - kto juz dostał?

Data: 2012-06-23 19:00:52
Autor:
Drugie 50zł z Sync - kto juz dostał?
Witam
Drugie 50zł z Sync - kto już dostał? Mi się rozliczyły wła¶nie transakcje, ale
widać bank 24h... a każde czekać 3 dni robocze - wiec max. czwartek..
Trochę kiszka, choć rozumiem, regulamin.
A może jednak kto¶ już dostał drugie 50zł?

Data: 2012-06-25 10:30:57
Autor: gregor
W dniu 2012-06-23 21:00, b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

Ja nie dostałem w pi±tek miałem rozliczone 3 transakcje czekam do ¶rody i będę pytał gdzie moje pieni±dze :)

ale i tak bank pozytywnie mnie zaskoczył wszystko póki co darmowe oprócz wpłatomatów zobaczymy na jak długo no i polski kapitał ...

gregor

Data: 2012-06-25 09:30:22
Autor: Konfabulator
gregor <gregor@szu.pl> napisał(a):
ale i tak bank pozytywnie mnie zaskoczył wszystko póki co darmowe oprócz wpłatomatów zobaczymy na jak długo no i polski kapitał ...

Musisz uważniej czytać pl.b.b. Można we wpłatomatach wpłacać za darmo, a
konkretniej za symboliczn± złotówkę zapłacon± raz. Czyli koszt wpłat to 1 zł /
ilo¶ć wpłat.

Data: 2012-06-25 11:39:39
Autor: gregor
W dniu 2012-06-25 11:30, Konfabulator pisze:
[...]

Możesz mi to wyja¶nić ?

gregor

Data: 2012-06-25 14:09:30
Autor: xbartx
Drugie
Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:39:39 +0200, gregor napisał(a):

Możesz mi to wyjaśnić ?

Chyba chodziło o wpłatomaty euronet:

http://www.euronetpolska.pl/p,158,_wplatomaty.html

--
xbartx

Data: 2012-06-25 14:27:42
Autor: Konfabulator
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:39:39 +0200, gregor napisał(a):

> Możesz mi to wyjaśnić ?

Chyba chodziło o wpłatomaty euronet:

http://www.euronetpolska.pl/p,158,_wplatomaty.html

Dokładnie. Tylko trzeba użyć działaj±cej karty nieobsługiwanego banku, ja np. do synca podpi±łem kartę OpenOnline i trzeba na tym koncie karty mieć 1 zł by przypisać w euronecie rachunek do wpłat. Potem tylko wsadza się kartę, wbija pin, potwierdza rachunek, wkłada kasę i do domu. Kasa przychodzi pierwsz± sesj± kolejnego dnia.

Data: 2012-06-25 15:24:48
Autor: xbartx
Drugie
Dnia Mon, 25 Jun 2012 14:27:42 +0000,  Konfabulator napisaĹ‚(a):

Dokładnie. Tylko trzeba użyć działającej karty nieobsługiwanego banku,
ja np. do synca podpiÄ…Ĺ‚em kartÄ™ OpenOnline i trzeba na tym koncie karty
mieć 1 zł by przypisać w euronecie rachunek do wpłat. Potem tylko wsadza
się kartę, wbija pin, potwierdza rachunek, wkłada kasę i do domu. Kasa
przychodzi pierwszÄ… sesjÄ… kolejnego dnia.

Tak czytam i siÄ™ zastanawiam:
"Z usługi moga juz korzystać klienci mBanku, MultiBanku, Alior Banku oraz Citi Handlowy, banków które podpisały z Euronet umowę uczestnictwa w niezależnej sieci wpłatomatów."
Skoro Getin tam nie ma to jak można OF podpiąć?

--
xbartx

Data: 2012-06-25 08:48:50
Autor: maciekmouse
W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 17:24:48 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
Dnia Mon, 25 Jun 2012 14:27:42 +0000,  Konfabulator napisał(a):

> [...]
> się kartę, wbija pin, potwierdza rachunek, wkłada kasę i do domu. Kasa
> przychodzi pierwsz± sesj± kolejnego dnia.

Tak czytam i się zastanawiam:
"Z usługi moga juz korzystać klienci mBanku, MultiBanku, Alior Banku oraz Citi Handlowy, banków które podpisały z Euronet umowę uczestnictwa w niezależnej sieci wpłatomatów."
Skoro Getin tam nie ma to jak można OF podpi±ć?

-- xbartx

Ja mam podpięt± kartę Raiffeisena i działa...

Data: 2012-06-26 09:32:31
Autor: Konfabulator
[...]

Bo jak bank ma umowę to kart± wpłacasz na powi±zane z kart± konto, np.
wsadzasz kartę mBanku i wpłata idzie na eKonto i koniec.

Jak wsadzisz kartę BangladeszBanku czy innego to wpłatomat prosi o wpisanie z
palca numeru konta na które ma kierować wpłaty i tyle. Konto może być w
BangladeszBanku, jak i w PierdziBanku lub AliorSync, Euronetowi to zwisa, bo
puszcza to przelewem elixir na wskazane konto. Przypisanie konta 1 zł, wpłaty
za darmo.

Data: 2012-06-26 03:04:47
Autor: eisenberg
On 26 Cze, 11:32, "Konfabulator" <wandotro...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie każdy "BangladeszBank" - mnie wpłatomat Euronetu odrzucił VE
Neobanku. Poza tym wszystko się zgadza

Data: 2012-06-27 02:39:46
Autor: luc
Drugie 50zł z Sync - kto juz dostał?
W końcu transakcje się rozliczyły i drugie 50 PLN na koncie jest.

pzdrwm
luc

Drugie 50zł z Sync - kto juz dostał?