Drugie części filmów, które są kontynuac ją...

Data: 2009-04-06 23:33:58
Autor: Kajetana Kinga
Drugie części filmów, które są kontynuac ją...

Użytkownik "smogg" <smogg9@NOSPAMop.pl> napisał w wiadomości news:grbh0o$gd3$1news.onet.pl...
Witam,
tak ostatnio sobie pomyślałem po oglądnięciu Lśnienia Kubricka, że nie ma chyba godnych polecenia filmów, które są dalszą (drugą) częścią poprzedniego... chciałbym zobaczyć np. co dalej stało się z rodziną Jacka Torrance, przecież Danny Torrance miał słyszał te głosy itp.
Dalsze wydarzenia horroru/thrillera mogłby by być już np. dramatem, kinem akcji, obyczajowym filmem...

Prawie każda druga/trzecia itd. część filmu (horror, thriller, akcja) to jest powtórka z pierwszej części tylko w innych okolicznościach...

Mam nadzieje, że rozumiecie o co mi chodzi. Istnieje coś takiego godnego uwagi?

Dla mnie Milczenie Owiec i potem Hannibal były w sumie jedną całością - i jeszcze ten trzeci film - tylko mi tytuł wyleciał z głowy (Czerwony Smok?).
Tajemniczy ogród i Powrót do Tajemniczego Ogrodu też.
a Dekalog Kieślowskiego jak trzeba traktować?
A Kargule i Pawlaki? :)
Ciekawa jestem waszej opinii.

Kaja

Drugie części filmów, które są kontynuac ją...