Drukarka

Data: 2014-12-31 12:02:52
Autor: Konspirator
Drukarka
Hejo Grupo,
temat pozornie banalny, ale... no właśnie – nie do końca.

Wyjechałem z domu, dwie drukarki Epsona działały.
Wróciłem (po miesiącu?) i stara krzywo wcina papier i plami go jak kobieta przy okresie, tyle że na czarno, no a nowszej nie podoba się w głowicy jeden pojemnik z tuszem. Czerwony. Niezależnie czy oryginalny czy zamiennik. Nie i kropka.

Wobec czego dwie przyzwoite drukarki poszły się paść. Epson.
(Pod moim nadzorem drukowały normalnie, ale nie ma w domu nikogo, kto byłby zdolny je zepsuć, więc podejrzenie padło na zmianę temperatur; nieszczelne okna, i tak dalej. Nic mądrzejszego nie wymyśliłem, ale mniejsza o to.)

Trzeba kupić nową. Głównie tekst, więc teoretycznie jakiś laser czarno-biały by mnie zadowalał, ale od czasu do czasu przydałoby się wydrukować coś fotograficznego. Funkcja kopiowania/kserowania też przydatna. A i skanowania zdarzało mi się używać.

HP odpada. Epson już chyba też. Zatem co? Brother? Jeszcze nie miałem do czynienia z tą firmą.

Gdybym miał pewność, że drukarka mi nie wysiądzie dzień po gwarancji, to bym tego nie pisał. Wiadomo, że co jakiś czas trzeba zrobić upgrade, ale bez przesady. Starsza Epsona działała bodajże 6 lat. Nowsza wysiadła tuż po gwarancji.

Co kupić?

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

PS – A tak w ogóle, to nie ogarniam. Wyjechałem, no i dwie drukarki padły, a w starszym laptopie musiałem reinstalować system chyba 7 razy, żeby działał, a wcześniej wszystko działało idealnie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-12-31 12:22:45
Autor: Chris
Drukarka
W dniu 2014-12-31 o 12:02, Konspirator pisze:
Hejo Grupo,
temat pozornie banalny, ale... no właśnie – nie do końca.

Jak większość :)

[...]

http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/printers/monochrome-multifunction-devices/SL-M2675FN/SEE

Ceny też są dość dobre jak na laser + scaner
http://www.agito.pl/urzadzenie-wielofunkcyjne-samsung-sl-m2675fn-178-841004.html?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=841004

Zapiernicza taka u mnie w firmie aż milo i na razie zero problemów.

Zamienniki dostępne np. ACJ toner Samsung D116L New 100% ATS-2625N

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-31 12:28:11
Autor: Konspirator
Drukarka
W dniu 2014-12-31 12:22, Chris pisze:
Ceny też są dość dobre jak na laser + scaner
http://www.agito.pl/urzadzenie-wielofunkcyjne-samsung-sl-m2675fn-178-841004.html?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=841004

No i o to się w sumie wszystko rozbija. Najlepszą opcją byłby zakup dwóch drukarek, ale nie idzie to z mojej kieszeni, więc muszę się zdecydować na jakiś konsensus.
Może wziąć po raz trzeci atramentówkę Epsona, a jak się spieprzy, to zrobić aferę?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-12-31 12:44:39
Autor: Chris
Drukarka
W dniu 2014-12-31 o 12:28, Konspirator pisze:
[...]

Kupić laser B/W a raz na jakiś czas pójść do znajomego z flaszką i wydrukować u niego zdjęcie :) a i przyjaźń się odnowi.

Może wziąć po raz trzeci atramentówkę Epsona, a jak się spieprzy, to
zrobić aferę?

Coś się uparł na tego epsona ?? ja już bym wolał Canona niż epsony czy brothery (atramentówki).
A afera nic ci nie da bo powiedzą że stosowałeś zamienniki i głowica przez to siadła a tego gwarancja nie obowiązuje.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-31 13:06:11
Autor: Konspirator
Drukarka
W dniu 2014-12-31 12:44, Chris pisze:
Kupić laser B/W

Dobra, na chwilę obecną nic już nie wiem.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-12-31 17:22:46
Autor: Poldek
Drukarka
Konspirator wrote:
[...]

Olej urządzenia 3 w 1 i kup sobie Epsona L110.
Nie ma skanera, nie ma WiFi, nie ma sieci, ma tylko USB i ogromne zbiorniki na tusze, które napełnia się nalewając z buteleczki. Oryginalne Epsonowskie tusze do tego są tanie i starczają na baaardzo długo, więc nie ma niepotrzebnego ryzyka z zamiennikami. Formalnie nie jest to drukarka klasy foto, ale na papierze fotograficznym drukuje zdjęcia wyglądające lepiej niż z labu.

Data: 2014-12-31 12:35:16
Autor: Piotr Rezmer
Drukarka
[...]

Ja mam czarno białego laserowego Brothera MFC 7820N. Działa od.... chyba z 6 lat. Jedynym minusem który odczuwam jest brak automatycznego dupleksu i muszę ręcznie przekładać strony w podajniku jak drukuję deklaracje.

PS – A tak w ogóle, to nie ogarniam. Wyjechałem, no i dwie drukarki
padły, a w starszym laptopie musiałem reinstalować system chyba 7 razy,
żeby działał, a wcześniej wszystko działało idealnie.

Zainstaluj kamery z czujnikiem ruchu. Nawet nie wiesz jaka była impreza. Aż dziw, ze dom nie spłonął.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-01-01 10:23:27
Autor: JDX
Drukarka
On 2014-12-31 12:35, Piotr Rezmer wrote:
[...]
Ja mam czarno białego laserowego Brothera MFC 7820N. Działa od.... chyba
z 6 lat.
A ja w 2005 kupiłem używaną HP LaserJet 5M wyprodukowaną w 1995. Czyli u
mnie działa już prawie 10 lat i jeszcze drugie tyle zapewne spokojnie
podziała. :-D Ale fakt, specjalnie dużo to ja nie drukuję.

Jedynym minusem który odczuwam jest brak automatycznego
dupleksu i muszę ręcznie przekładać strony w podajniku jak drukuję
deklaracje.
Ano, dupleks to i w mojej by się przydał.

Data: 2014-12-31 13:31:24
Autor: ToMasz
Drukarka
ja kupiłem do pracy brothera, ale z dużymi obawami, bo to była najtańsza laserówka. Drukarka działa już z.... 5 lat bez najmniejszych problemów, poza oczywiście kosztem tonera. caly ten mechanizm z proszkiem kosztuje mnie 100zł raz na rok, dwa lata. Niestety skaner cis, więc jak dlamnie masakra. Nadaje się jedynie do kartek z pismem.

Natomiast do domu parę lat później kupiłem atramentowego brothera i też działa wyśmienicie. potem się okazało że tusze można kupić po 1.99zł. więc czarny mam taki najtańszy, kolor lepszy - żeby jakaś tam jakość obrazków była.
JAk narazie głowicy tani tusz nie szkodzi, ale jak drukarka jest długo nie używana, to przeprowadza jakieś tam procedury samoczyszczenia. czasami wczesnym rankiem. Z drugiej strony, wcześniej naście lat miałem hp-ki, ale po paru miesięcznym nieużywaniu zasychały, więc niech się brother sam czyści, jakoś przeżyje

PS – A tak w ogóle, to nie ogarniam. Wyjechałem, no i dwie drukarki
padły, a w starszym laptopie musiałem reinstalować system chyba 7 razy,
żeby działał, a wcześniej wszystko działało idealnie.

Dużo brotherów działa z linuksem, więc w razie awarii, możesz kompa odpalić z pendriva i drukować :)

ToMasz

Data: 2015-01-01 01:14:56
Autor: X-Man
Drukarka
"Konspirator" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote in message news:54a3d7dd$0$2153$65785112news.neostrada.pl...
[...]

tylko laser, ja 4 lata temu kupiłem OKI B4350N przez ten czas ze 3 razy ją odkurzyłem i przetarłem rolki alkoholem i raz dosypałem toneru... A kupiłem ją chyba za 45f z ebayu jako sprzęt z recyclingu. Zdjęcia zamawiam przez net albo biorę pendrajwa i drukuję w markecie (raz do roku albo jeszcze rzadziej). Skanowac nic nie potrzebuję a w razie co mój Canon A3500IS zdjęcie kartki A4 w makro bez problemu zrobi... BTW nie wiem ile tam jest drukowane ale ja drukuję kilka/kilkanaście stron praktycznie codziennie (etykiety adresowe) i naprawdę toner nie chce się skończyć.

Pzdr
Piotrek

Data: 2015-01-02 01:05:55
Autor: Jan P. Cieciński
Drukarka
[...]

Witam!
Przecież kapitalista musi zarobić. Dlatego wszystkie NOWE drukarki i nie tylko one muszą się zepsuć tuż po upływie gwarancji. Tak zostały zaprojektowane!

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

Data: 2015-01-02 00:59:03
Autor: Budzik
Drukarka
Uytkownik Jan P. Cieciski jan.ciecinski@o2.pl ...

Witam!
Przecie kapitalista musi zarobi. Dlatego wszystkie NOWE drukarki i nie tylko one musz si zepsu tu po upywie gwarancji. Tak zostay zaprojektowane!

Dobrze ze mj 5 letni brother o tym nie wie... :)

Data: 2015-01-03 08:16:37
Autor: Jan P. Cieciski
Drukarka
W dniu 2015-01-02 o 01:59, Budzik pisze:
[...]

Prawd mwic powinienem dziecku kupi drukark. Moesz poda dokadnie jaki to model?

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl