Drukarka

Data: 2015-01-02 01:05:55
Autor: Jan P. Cieciński
Drukarka
W dniu 2014-12-31 o 12:02, Konspirator pisze:
Hejo Grupo,
temat pozornie banalny, ale... no właśnie – nie do końca.

Gdybym miał pewność, że drukarka mi nie wysiądzie dzień po gwarancji, to
bym tego nie pisał. Wiadomo, że co jakiś czas trzeba zrobić upgrade, ale
bez przesady. Starsza Epsona działała bodajże 6 lat. Nowsza wysiadła tuż
po gwarancji.

Witam!
Przecież kapitalista musi zarobić. Dlatego wszystkie NOWE drukarki i nie tylko one muszą się zepsuć tuż po upływie gwarancji. Tak zostały zaprojektowane!

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

Data: 2015-01-02 00:59:03
Autor: Budzik
Drukarka
Użytkownik Jan P. Cieciński jan.ciecinski@o2.pl ...

Witam!
Przecież kapitalista musi zarobić. Dlatego wszystkie NOWE drukarki i nie tylko one musz± się zepsuć tuż po upływie gwarancji. Tak zostały zaprojektowane!

Dobrze ze mój 5 letni brother o tym nie wie... :)

Data: 2015-01-03 08:16:37
Autor: Jan P. Cieciński
Drukarka
W dniu 2015-01-02 o 01:59, Budzik pisze:
[...]

Prawdę mówi±c powinienem dziecku kupić drukarkę. Możesz podać dokładnie jaki to model?