Drukarka 3D moze zniszczyc ekonomie swiatowa w tym Chinska w szybkim tempie!

Data: 2013-05-08 01:21:49
Autor: muto2100
Drukarka 3D moze zniszczyc ekonomie swiatowa w tym Chinska w szybkim tempie!
Data: 2013-05-08 01:44:03
Autor: Leming Show
Drukarka 3D moze zniszczyc ekonomie swiatowa w tym Chinska w szybkim tempie!
On 8 Maj, 10:21, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://investmentwatchblog.com/3d-printing-could-easily-destroy-china...

Wynalezienie kalkulatora nie spowodowalo drastycznego bezrobocia wsrod
matematykow. Wiec zdanie mam  odmienne od twojego.

Data: 2013-05-08 01:47:36
Autor: muto2100
On 8 Maj, 10:44, Leming Show <leming.s...@gmail.com> wrote:
> [...]

Wynalezienie kalkulatora nie spowodowalo drastycznego bezrobocia wsrod
matematykow. Wiec zdanie mam  odmienne od twojego.

a  czy   widzisz   ze    taka  mega   drukarka   juz  potrafi
kopijowac    duze  przedmioty    i  to  w  szybkim  tempie   bez
przerw  na   jedzenie    ,nie  choruje!  nie  pali  narkotykow    czy
pije  alkoholu    ,  jest  zawsze  na  czas  w  pracy!

Data: 2013-05-08 02:21:44
Autor: Leming Show
[...]

Zgadza sie, dobre do prototypowania i niskich serii, ale nigdy
wydajnoscia nie dorowna urzadzeniom dedykowanym typu automat cnc,
wtryskarka. Chiny maja surowce a bez nich to i Japonia padnie. Jak po
konflikcie o wyspy, chiny przykrecily kurek z pierwiastkami to w
japonii fabryki staly.

Data: 2013-05-08 05:49:28
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 8 maja 2013 11:21:44 UTC+2 użytkownik Leming Show napisał:
> [...]

wtryskarka. Chiny maja surowce a bez nich to i Japonia padnie. Jak po

konflikcie o wyspy, chiny przykrecily kurek z pierwiastkami to w

Drukarki 3D moga zdecentralizować globalna produkcje i dostarczać wszechstronne produkty w małych seriach dla małych zdecentralizowanych uniezależnionych od globalizmu spolecznosci. Odpada koszt transportu wyrobow i pośrednictwa -czyli caly handelek diabli wezma :) Druk 3D jest JEDYNA alternatywa dla upadającej przelogistycznionej cywilizacji ;P

Data: 2013-05-08 14:54:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:e105918f-acc6-45b2-9eef-4b8ff2c895e2googlegroups.com...
> [...]

Drukarki 3D moga zdecentralizować globalna produkcje i dostarczać wszechstronne produkty w małych seriach dla małych zdecentralizowanych uniezależnionych od globalizmu spolecznosci. Odpada koszt transportu wyrobow i pośrednictwa -czyli caly handelek diabli wezma :) Druk 3D jest JEDYNA alternatywa dla upadającej przelogistycznionej cywilizacji ;P

================================

Policzyłeś koszty produkcji? Tradycyjnej i drukowania? Jeśli tak, co ci wyszło?

Data: 2013-05-08 09:12:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 8 maja 2013 14:54:54 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

> [...]

Drukarki 3D moga zdecentralizować globalna produkcje i dostarczać wszechstronne produkty w małych seriach dla małych zdecentralizowanych uniezależnionych od globalizmu spolecznosci. Odpada koszt transportu wyrobow i pośrednictwa -czyli caly handelek diabli wezma :) Druk 3D jest JEDYNA alternatywa dla upadającej przelogistycznionej cywilizacji ;P

Ze innej drogi niż globalna decentralizacja wytwarzania i weryfikacja-urealnienie potrzeb nie ma, chyba ze ta obecna po rowni pochylej... ;)
Tak naprawdę nikt nie potrafi policzyć WSZYSTKICH kosztów, może dlatego ze zręcznie się wszystkie niewygodne ukrywa. Ot zamiatanie pod dywan. Skad my to znamy...zieloni wyspiarze ;)

Data: 2013-05-08 13:14:33
Autor: xantiros
Leming Show wrote:

[...]

Nie bój żaby o japonców, grafen zaniedługo udupi chińczyków tak jak usa-meny udupią swomi łupkami arabów z ich ropą (tak do 2020)

Drukarka 3D moze zniszczyc ekonomie swiatowa w tym Chinska w szybkim tempie!