Drukarka Brother

Data: 2010-08-18 23:56:26
Autor: Norbert
Drukarka Brother
Dnia Wed, 18 Aug 2010 22:43:19 +0200, Animka napisał(a):

Pisałam tu o drukarce Brother, którą zakupiłam i która po paru dniach się zepsuła.
Odłamało się coś w kasetce na tusz i pojemniczek z tuszem nie chciał się zatrzasnąć w rezultacie czego drukarka sypała komunikatami o zainstalowaniu tuszu i była nieprzydatna. Już myślałam, że jestem stratna pieniądze wydane na ten kolos drukarkę, a tu się okazało, że serwis mi przyśle nową. No i kurier w poniedziałek mi przywiózł nową, fabrycznie zapakowaną, oczywiście z kompletem tuszy.

Ps. Chyba nie kupię na Allegro podrabianych tuszy, bo to za delikatna drukarka do takich knotów i szkoda by było, żeby ją tusz zalewał.

Zmien kabel i powinno byc juz ok.

Norbert

Data: 2010-08-19 02:52:44
Autor: Animka
Drukarka Brother
W dniu 2010-08-18 23:56, Norbert pisze:

Ps. Chyba nie kupiê na Allegro podrabianych tuszy, bo to za delikatna
drukarka do takich knotów i szkoda by by³o, ¿eby j± tusz zalewa³.

Zmien kabel i powinno byc juz ok.

Lepiej ty sobie zmieñ swojego fiuta-mózg, albo do psychiatryka!

--
animka

Data: 2010-08-19 12:44:57
Autor: Norbert
Drukarka Brother
Dnia Thu, 19 Aug 2010 02:52:44 +0200, Animka napisał(a):

Lepiej ty sobie zmień swojego fiuta-mózg, albo do psychiatryka!

NTG!

Norbert

Drukarka Brother