Drukarka Brother

Data: 2013-08-09 12:00:33
Autor: Budzik
Drukarka Brother
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Drukarka Brother MFC 250C znowu mi sie zepsuła.
Najpierw zepsuła się zaraz po zakupie (głowice), a teraz wysiadła chyba głowica od tuszu Magnenta. Drukarka tusz widzi, nawet ile jest, ale ni diabła nie drukuje czerwonego. Zmarnowałam 2 nowe tusze (napewno były ok), teraz został mi tylko ten co jest w drukarce, też nowy.

Zakładam, ze wykonałas kilkukrotnie funkcje czyszczenia? --
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Drukarka Brother