Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony

Data: 2015-03-13 13:30:53
Autor: Doxent
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Trafi│a mi siŕ drukarka jak w temacie, drukuje ona nieostro w przypadku kopiowania oraz wydruku z komputera natomiast wydruk wewnŕtrznych ustawie˝ i demo wewnŕtrzne drukarki wychodzi prawid│owo. Nie znalaz│em w menu drukarki ani w menu sterownika ┐adnych opcji wyrˇwnania i kalibracji wydruku. Zarˇwno kopiowanie przy u┐yciu skanera bez pod│▒czenia do komputera jak i wydruk z komputera jest rozmazany w poziomie. WidaŠ wyra╝nie, ┐e gdy drukuje litery to s▒ one przesuniŕte w bok i przez to pogrubione.
Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnŕtrzne jakie oferuje drukarka to s▒ one prawid│owe i ostre.
Robi│em reset urz▒dzenia ale nic nie daje.
Zmiana komputera te┐ nic nie daje bo z ka┐dego innego tak samo ╝le drukuje.
Co mo┐e byŠ powodem? Jak usun▒Š ten problem?

Data: 2015-03-14 00:54:06
Autor: RadoslawF
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
W dniu 2015-03-13 o 13:30, Doxent pisze:

Gdy wybieram wszelakie wydruki wewn─Ötrzne jakie oferuje drukarka to s─ů
one prawidłowe i ostre.
Robi┼éem reset urz─ůdzenia ale nic nie daje.
Zmiana komputera te┼╝ nic nie daje bo z ka┼╝dego innego tak samo ┼║le drukuje.
Co mo┼╝e by─ç powodem? Jak usun─ů─ç ten problem?

Problem ze sterownikiem.
1. Znale┼║─ç komputer z systemem na kt├│ry jest oryginalny sterownik
producenta drukarki.
2. Nie kupowa─ç starego sprz─Ötu na wyprzeda┼╝ach.

Pozdrawiam

Data: 2015-03-14 10:03:14
Autor: Marcin N
W dniu 2015-03-14 o 00:54, RadoslawF pisze:
[...]

Mam drukarkę CDP-135C. Działa bez zarzutu pod Win7. Dlaczego model 365CN miałby nie działać?

Moja drukarka te┼╝ kiedy┼Ť zacz─Ö┼éa drukowa─ç nieostro. Przypadkowe mocne szturchni─Öcie w podajnik papieru - naprawi┼éo sytuacj─Ö. A m─Öczy┼éem si─Ö wcze┼Ťniej ca┼é─ů ryz─Ö. Czy┼Ťci┼éem, cudowa┼éem - nie pomaga┼éo.

--
MN

Data: 2015-03-14 10:30:19
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-03-14 o 10:03, Marcin N pisze:

[...]

Dlaczego zakładasz że nie działa poprawnie pod W7 ?
Czego┼Ť nie doczyta┼éem w pierwszym po┼Ťcie w─ůtku ?

Moja drukarka te┼╝ kiedy┼Ť zacz─Ö┼éa drukowa─ç nieostro. Przypadkowe mocne
szturchnięcie w podajnik papieru - naprawiło sytuację. A męczyłem się
wcze┼Ťniej ca┼é─ů ryz─Ö. Czy┼Ťci┼éem, cudowa┼éem - nie pomaga┼éo.

To dlaczego strony testowe drukuje poprawnie ?
Id─ů z innego podajnika ?

Pozdrawiam

Data: 2015-03-14 11:32:33
Autor: 666
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Miałem bardzo podobny problem z Lexmarkiem x364dn ("przesunięty" druk, lecz nie zawsze, juz jej nie mam, OIDP kserowało jak żyleta, a czasem od przypadku do przypadku drukowało "z przesunięciem"), a teraz z Samsungiem SCX-5737FW (bardzo blady druk, lecz nie zawsze, nigdy nie wiesz jak wyjdzie, bo czasem jest idealnie - kartridż pełny oryginalny).

-- -- -
To dlaczego strony testowe drukuje poprawnie ?

Data: 2015-03-16 23:56:03
Autor: Doxent
[...]

1. Sterownik zainstalowany na innym kompie, rezultat ten sam.
2. Sprzęt nie mój, oddałem kolesiowi który miał z nim problem.

Prawdopodobnie walnięty wsad. Nie ma programu do wyrównania głowic dla tego modelu drukarki niestety.

Data: 2015-03-14 20:23:21
Autor: animka
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
W dniu 2015-03-13 13:30, Doxent pisze:
Trafiła mi się drukarka jak w temacie, drukuje ona nieostro w przypadku
kopiowania oraz wydruku z komputera natomiast wydruk wewnętrznych ustawień i
demo wewnętrzne drukarki wychodzi prawidłowo. Nie znalazłem w menu drukarki
ani w menu sterownika ┼╝adnych opcji wyr├│wnania i kalibracji wydruku. Zar├│wno
kopiowanie przy u┼╝yciu skanera bez pod┼é─ůczenia do komputera jak i wydruk z
komputera jest rozmazany w poziomie. Wida─ç wyra┼║nie, ┼╝e gdy drukuje litery
to s─ů one przesuni─Öte w bok i przez to pogrubione.
[...]

Postaraj si─Ö o program od tej drukarki. Powinna by─ç w nim opcja wyr├│wnania g┼éowic drukuj─ůcych czy czyszczenia dysz.

--
animka

Data: 2015-03-16 23:53:04
Autor: Doxent
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony

Postaraj si─Ö o program od tej drukarki. Powinna by─ç w nim opcja
wyr├│wnania g┼éowic drukuj─ůcych czy czyszczenia dysz.

Ten model nie ma. Sterownik ┼Ťci─ůgni─Öty oryginalny ze strony producenta. Z reszt─ů odda┼éem ju┼╝ t─ů drukark─Ö cz┼éowiekowi kt├│ry mia┼é z ni─ů problem. Pewnie uszkodzony sterownik wewn─Ötrzny, wsad firmware albo jakie┼Ť inne niedost─Öpne ustawienia.

Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony