Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony

Data: 2015-03-13 13:30:53
Autor: Doxent
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Trafi³a mi siê drukarka jak w temacie, drukuje ona nieostro w przypadku kopiowania oraz wydruku z komputera natomiast wydruk wewnêtrznych ustawieñ i demo wewnêtrzne drukarki wychodzi prawid³owo. Nie znalaz³em w menu drukarki ani w menu sterownika ¿adnych opcji wyrównania i kalibracji wydruku. Zarówno kopiowanie przy u¿yciu skanera bez pod³±czenia do komputera jak i wydruk z komputera jest rozmazany w poziomie. Widaæ wyra¼nie, ¿e gdy drukuje litery to s± one przesuniête w bok i przez to pogrubione.
Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnêtrzne jakie oferuje drukarka to s± one prawid³owe i ostre.
Robi³em reset urz±dzenia ale nic nie daje.
Zmiana komputera te¿ nic nie daje bo z ka¿dego innego tak samo ¼le drukuje.
Co mo¿e byæ powodem? Jak usun±æ ten problem?

Data: 2015-03-14 00:54:06
Autor: RadoslawF
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
W dniu 2015-03-13 o 13:30, Doxent pisze:

Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnętrzne jakie oferuje drukarka to są
one prawidłowe i ostre.
Robiłem reset urządzenia ale nic nie daje.
Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle drukuje.
Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?

Problem ze sterownikiem.
1. Znaleźć komputer z systemem na który jest oryginalny sterownik
producenta drukarki.
2. Nie kupować starego sprzętu na wyprzedażach.

Pozdrawiam

Data: 2015-03-14 10:03:14
Autor: Marcin N
W dniu 2015-03-14 o 00:54, RadoslawF pisze:
[...]

Mam drukarkę CDP-135C. Działa bez zarzutu pod Win7. Dlaczego model 365CN miałby nie działać?

Moja drukarka też kiedyś zaczęła drukować nieostro. Przypadkowe mocne szturchnięcie w podajnik papieru - naprawiło sytuację. A męczyłem się wcześniej całą ryzę. Czyściłem, cudowałem - nie pomagało.

--
MN

Data: 2015-03-14 10:30:19
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-03-14 o 10:03, Marcin N pisze:

[...]

Dlaczego zakładasz że nie działa poprawnie pod W7 ?
Czegoś nie doczytałem w pierwszym poście wątku ?

Moja drukarka też kiedyś zaczęła drukować nieostro. Przypadkowe mocne
szturchnięcie w podajnik papieru - naprawiło sytuację. A męczyłem się
wcześniej całą ryzę. Czyściłem, cudowałem - nie pomagało.

To dlaczego strony testowe drukuje poprawnie ?
IdÄ… z innego podajnika ?

Pozdrawiam

Data: 2015-03-14 11:32:33
Autor: 666
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Miałem bardzo podobny problem z Lexmarkiem x364dn ("przesunięty" druk, lecz nie zawsze, juz jej nie mam, OIDP kserowało jak żyleta, a czasem od przypadku do przypadku drukowało "z przesunięciem"), a teraz z Samsungiem SCX-5737FW (bardzo blady druk, lecz nie zawsze, nigdy nie wiesz jak wyjdzie, bo czasem jest idealnie - kartridż pełny oryginalny).

-- -- -
To dlaczego strony testowe drukuje poprawnie ?

Data: 2015-03-16 23:56:03
Autor: Doxent
[...]

1. Sterownik zainstalowany na innym kompie, rezultat ten sam.
2. Sprzęt nie mój, oddałem kolesiowi który miał z nim problem.

Prawdopodobnie walnięty wsad. Nie ma programu do wyrównania głowic dla tego modelu drukarki niestety.

Data: 2015-03-14 20:23:21
Autor: animka
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
W dniu 2015-03-13 13:30, Doxent pisze:
Trafiła mi się drukarka jak w temacie, drukuje ona nieostro w przypadku
kopiowania oraz wydruku z komputera natomiast wydruk wewnętrznych ustawień i
demo wewnętrzne drukarki wychodzi prawidłowo. Nie znalazłem w menu drukarki
ani w menu sterownika żadnych opcji wyrównania i kalibracji wydruku. Zarówno
kopiowanie przy użyciu skanera bez podłączenia do komputera jak i wydruk z
komputera jest rozmazany w poziomie. Widać wyraźnie, że gdy drukuje litery
to są one przesunięte w bok i przez to pogrubione.
[...]

Postaraj się o program od tej drukarki. Powinna być w nim opcja wyrównania głowic drukujących czy czyszczenia dysz.

--
animka

Data: 2015-03-16 23:53:04
Autor: Doxent
Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony

Postaraj się o program od tej drukarki. Powinna być w nim opcja
wyrównania głowic drukujących czy czyszczenia dysz.

Ten model nie ma. Sterownik ściągnięty oryginalny ze strony producenta. Z resztą oddałem już tą drukarkę człowiekowi który miał z nią problem. Pewnie uszkodzony sterownik wewnętrzny, wsad firmware albo jakieś inne niedostępne ustawienia.

Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony