Drukarka Brother DCP-J925DW

Data: 2012-06-12 20:32:58
Autor: Marek
Drukarka Brother DCP-J925DW
Mam tak± drukarkê i koñcz± mi siê startowe tusze oryginalne LC1220 i mam pytanie czy zamienniki te tañsze s± bezpieczne bo naczyta³em siê o uszkodzeniu g³owicy. W sklepie gdzie kupowa³em drukarkê polecano mi tusze active jet i zapewniano ¿e wszyscy na tym jad± bez ¿adnych problemów ?
Pozdrawiam

Data: 2012-06-13 00:14:35
Autor: Padre
W dniu 2012-06-12 20:32, Marek pisze:
[...]

Ja używam chyba najtańszych z allegro (10sztuk za 35zł) z przerwami po 2 tygodnie i więcej od roku, na razie zero problemów. Ani razu nie było nawet potrzeby dodatkowego czyszczenia dysz.

Drukarka Brother DCP-J925DW