Drukarka Epson D78 - zamienniki po naprawie

Data: 2012-05-10 23:11:21
Autor: Wiktor S.
Drukarka Epson D78 - zamienniki po naprawie
Epson D78 - znajomej w serwisie powiedzieli że płyta główna do
wymiany i się nie opłaca, ja jestem niewierzący serwisom, więc
sprawdziłem - wyczyściłem czujnik od enkodera i zadziałało (przedtem
nie rozpoznawała położenia głowicy - serwis wziął kasę a nawet tego
nie zdiagnozował...). Okazało się potem że głowica zdążyła częściowo
zaschnąć, więc znów rozkręciłem i wyczyściłem ją płynem do
czyszczenia głowic... teraz jednak po włączeniu pokazuje że tusze są
nieoryginalne (bo są, ale przedtem bez problemu z nich - dokładnie
tych samych - drukowała). Ki diabeł? Przedtem było ok, teraz nie
pasują - jaki to ma związek z rozkręcaniem?
Szkoda kupować oryginały jeśli okazałoby się, że i tak coś nie działa.

Zdarza mi się tak w tym modelu: czasami "zauważy" że dany tusz nie jest oryginalny, i już z nim nie zadziała.

Ale wtedy wymiana tuszu pomaga. Jeśli u ciebie nic nie dała, może rzeczywiście jest jakieś uszkodzenie albo nawet brak styku.

--
Azarien

Drukarka Epson D78 - zamienniki po naprawie