Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M

Data: 2009-05-04 16:17:43
Autor: Irokez
Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M
Użytkownik "KRIZZ" <pfff.torrent@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtfm82$o33$1news.vectranet.pl...
Witam, otóż mam taki problemik.. za każdym razem, kiedy drukuję coś na ww drukarce, to pierwsza strona wychodzi z takim czymś w lewym górnym rogu:
*s1M

Reszta strony jest pusta, i potem wchodzi dopiero druga strona i tam się drukuje dalej, ale nie zawsze. Czasem jest tak, że drukuje się ta pierwsza strona z tym czymś, a potem zaczyna mrugać pomarańczowa dioda na urządzeniu (tak jakby jakiś błąd bufora albo coś) i nic się nie drukuje. Aby unieszkodliwić pomarańczową diodę, można z zasilania wyłączyć i włączyć drukarkę, i dalej się drukuje... niestety nie drukuje się to co chcemy, tylko jakieś inne znaczki... co zrobić? wymiana sterowników nic nie daje...

WIN XP sp3, drukarka podłączona prrzez USB tzw VIRTUAL PORT, gdyż nie mam LPT w płycie głównej, ale w poprzednim komputerze z płytą gdzie było LPT miałem ten sam problem... rozwiązałem go jedynie poprzez nie drukowanie :]

Mam podobnie w 6P, pomaga zainstalowanie sterowników pobranych z HP a nie używanie standardowych.

--
Irokez

Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M