Drukarka HP M1522n - problem z zacieciem papieru z podajnika

Data: 2009-08-07 11:10:24
Autor: Greg_L
Drukarka HP M1522n - problem z zacieciem papieru z podajnika
Witam

Mam drukarkę wielofunkcyjną HP M1522m.

Mam problem z tym skanerem dokładniej automatyczny podajnik.

Podczas skanowania niektórych dokumentów następuje na wyjściu tzw cofkę, czyli wyciąga papieru z tacy wyjściowej czyli dokumenty po skanowaniu. I miałem z tym sporo problemów z wyciągnięciem papieru, które zakończyły zniszczeniem papierów.

Nie wytłumacz mi że trzeba pilnować i często opróżniać tacę wyjściową oraz połapać papierów co wychodzą z podajnika i tak czasami "porywa" z powrotem.

W instrukcji nie znalazłem tego rozwiązania tego problemu.

Może ktoś mi poradzi, jeśli taka sytuacja powtarza i jak otworzyć napęd podajnika aby można ręcznie wyciągnąć papieru bez ich uszkodzenia, Ewentualnie jakiś programik, który robi rewers napędu wałków.

Pozdrawiam Greg_L

Drukarka HP M1522n - problem z zacieciem papieru z podajnika