Drukarka Xerox Phaser 3020B

Data: 2021-05-12 12:58:35
Autor: Arnold Ziffel
Drukarka Xerox Phaser 3020B
Hej,

Czy ktoś posiada w/w drukarkę skonfigurowaną z CUPSem (Linux) i może powiedzieć, czy w ustawieniach drukarki (lub gdziekolwiek indziej) znajduje się regulacja poziomu zaczernienia?

Chcę ją kupić, ale w moim zastosowaniu potrzebuję takiej regulacji.

Jeśli da się to zrobić np. tylko przez USB z poziomu Windows, ale drukarka zapamięta sobie ustawienia, to też będzie OK -- jak raz ustawię odpowiednie zaczernienie to potem już nie będę go zmieniał.

--
Starszy facet, zmartwiony myślą o śmierci, przychodzi do lekarza i pyta:
- Panie doktorze jeżeli ja przestanę pić, palić i pieprzyć - to czy ja

Drukarka Xerox Phaser 3020B