Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI

Data: 2019-04-02 21:35:23
Autor: Emru
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
Zastanawiam się nad kupnem danej drukarki, ale nigdy nie miałem laserowej.
Czy ktoś posiada/używał tej drukarki, czy warto ją brać?
A może jest coś lepszego na tym poziomie cenowym?

Pozdrawiam

Data: 2019-04-02 21:41:22
Autor: Emru
W dniu Tue, 02 Apr 2019 21:35:23 +0000, użytkownik Emru napisał:

[...]

Nie dopisałem, drukarka do użycia w domu, drukowanie i kserowanie

Data: 2019-04-03 07:59:32
Autor: ń
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
Nie odnoszę się do konkretnego modelu, kiedyś drukarki dla Xeroksa (środki) robił m.in. Samsung (ostatnio dział drukarek sprzedany do HP), a Xerox dokładał oprogramowanie i marżę, tak czy inaczej zacząłbym od dostępności i ceny tonerów.
Jeśli są tonery na 9-10 tys. kopii, to w warunkach domowych masz spokój na dłużej.
Każdy sprzęt ma i zalety i wady wychodzące w praniu, jak jest potrzebny prztyczek z lewej, to akurat brak dziurki z prawej.
Przykładowo w Lexmarku do ustawienia duplexu miałem osobny przycisk cyk i już, a w Samsungu muszę przechodzić Golgotę przez fafnastopoziomowe menu itp. itd.

-- -- -

Data: 2019-04-03 07:06:29
Autor: Emru
W dniu Wed, 03 Apr 2019 07:59:32 +0200, użytkownik ń napisał:

[...]

Z tego co patrzyłem, to toner oryginalny na 3000 stron kosztuje 388 zł, niecałe 13 groszy na stronę. Widziałem jeszcze drukarkę od Samsunga, która wychodziła drożej nawet na niektórych zamiennikach.

Data: 2019-04-03 09:49:12
Autor: ń
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
IMHO drogo, czasem za podobną cenę masz na 9-10 tys. stron.

-- -- -
Z tego co patrzyłem, to toner oryginalny na 3000 stron kosztuje 388 zł, niecałe 13 groszy na stronę.

Data: 2019-04-03 12:42:02
Autor: Emru
W dniu Wed, 03 Apr 2019 09:49:12 +0200, użytkownik ń napisał:

IMHO drogo, czasem za podobną cenę masz na 9-10 tys. stron.

-- -- -
Z tego co patrzyłem, to toner oryginalny na 3000 stron kosztuje 388 zł,
niecałe 13 groszy na stronę.

Niestety, ale nie znalazłem. Nie chce też kupować całej szafy do drukowania, albo wydawać ponad 500zł na drukarkę

Data: 2019-04-03 22:26:46
Autor: ń
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
Bo to trzeba szukać od d... strony:
www.google.pl/search?q=drukarka+samsung+kartidż+10000+stron
(4,36 gr/str.)

-- -- -
Niestety, ale nie znalazłem.

Data: 2019-04-03 21:18:10
Autor: Emru
W dniu Wed, 03 Apr 2019 22:26:46 +0200, użytkownik ń napisał:

Bo to trzeba szukać od d... strony:
www.google.pl/search?q=drukarka+samsung+kartidż+10000+stron (4,36
gr/str.)

-- -- -
Niestety, ale nie znalazłem.

Z tym, że drukarka do której jest ten kartridż kosztuje 1200zł

Data: 2019-04-04 08:45:02
Autor: ToMasz
[...]

ale tak serio, czego ty od grupy chcesz? opinni do przedstawienia szanownej małżonce że Twój wybór popiera społeczność? W kwestii jakości wydruków - nie padło ani jedno zdanie. w kwestii ceny? Masakra jakaś. Używaną drukarkę kupisz za parę złotych, albo dostaniesz gratis(*) i masz wydruki w cenie tuszu. Ja polecam tusze serii hp15 hp45 hp78, gdzie pojemność jednego wkładu sięga do 50 mililitrów. na bank inni producenci też mają urządzenia z których da się tanio drukować, ale ja lubię hp

ToMasz
(*) sprawne drukarki w sekcji olx oddam gratis, to właśnie efekt tego ze ich tusze/ tonery są cholernie drogie. nowa drukarka ze starowymi tuszami to 99zł, i nie wykluczone że to dużo lepszy wybór niż laser

Data: 2019-04-06 16:59:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI

"ToMasz" 5ca5a7ef$0$484$65785112@news.neostrada.pl

ich tusze/ tonery są cholernie drogie. nowa drukarka ze starowymi tuszami to 99zł, i nie wykluczone że to dużo lepszy wybór niż laser

Mam Canona za 99 (Carrefour oferował nieco później za 75 -- chlip,
chlip) pln, dolewam co jakiś czas atrament strzykawką i cieszę się.
Kopiuje bez podłączania do komputera. Jakość (jak na plujkę) bardzo
dobra, cena niska, kłopotów (zacinanie papieru, niekompatybilność)
nie widzę...

Drukuję kilka razy w tygodniu. Mam za sobą prawie dwie ryzy, ale
tylko część dwustronnie...

Carrefour czasami sprzedaje papier w cenie ~8 pln za ryzę.

Atrament jest tak tani, że koszt przesyłki stanowi poważny problem. :)

Po napełnieniu nie muszę niczego odciągać, odsączać, wycierać itd...
Warto co jakiś czas wyczyścić oba kartridże od dołu -- czyszczenie
łączę z dolewką...

-=-

IMO każda laserowa da lepszą jakość druku niż tania atramentowa na
zwykłym papierze.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-04-06 15:41:04
Autor: Emru
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
W dniu Sat, 06 Apr 2019 16:59:25 +0200, użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
napisał:

IMO każda laserowa da lepszą jakość druku niż tania atramentowa na
zwykłym papierze.

Właśnie o jakość druku i cenę wydruku mi chodzi, w domu dużo się drukuje,
a mamy tanią atramentówkę od HP, nie pamiętam jaki mode, tusz 652.
Jakość nie powala, a wkład swoje kosztuje. Znalazłem tą drukarkę co
w temacie i się pytam, czy ktoś miał z nią do czynienia, albo jest
w stanie polecić inną laserówkę z podobnej półki cenowej.

Data: 2019-04-06 17:48:22
Autor: ń
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
Półka cenowa = cena drukarki + (liczba stron * cena za stronę)

-- -- -
inną laserówkę z podobnej półki cenowej.

Data: 2019-04-08 16:18:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
Emru:

: Właśnie o jakość druku Zależna jest także od jakości papieru.

: i cenę wydruku Cena także zależy od wielu czynników.

: dużo się drukuje

Trzy ryzy dziennie... ;)

: mamy tanią atramentówkę od HP, nie
: pamiętam jaki mode, tusz 652.Jakość
: nie powala, a wkład swoje kosztuje.

Dolewam, więc drukuję tanio... Jakość? -- mnie co najmniej
 zadawala, gdyż drukarka drukuje wyraźnie, bez smug, bez
 przebarwień czy niedobarwień...

Gdybym drukował ryzę dziennie, kupiłbym inną (lecz też
 atramentową) drukarkę.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2019-04-08 18:31:09
Autor: Adam
[...]

Leszku, po co się pierniczyć z dolewaniem, jak są drukarki z technologią CISS (stałe zasilanie). Wymieniasz butelkę raz na rok (przy kilku ryzach dziennie) i jest OK.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-04-08 19:01:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI

"Adam" q8ft0c$k82$1$Adam@news.chmurka.net

Leszku, po co się pierniczyć z dolewaniem, jak są drukarki
z technologią CISS (stałe zasilanie). Wymieniasz butelkę
raz na rok (przy kilku ryzach dziennie) i jest OK.

Kup mi drukarkę i papier -- przetestuję. ;)

Dolewka może zająć mi niecałą minutę.
[więcej zajmuje umycie strzykawki i igły]
Dolewam parę razy w roku, bo mało drukuję
a mało drukuję, bo mam takie potrzeby.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-04-08 20:41:20
Autor: Adam
[...]

Zapamiętałem ryzy dziennie. Nie zapamiętałem emotikona.
W takim przypadku to coś w stylu Epsona L300 wystarczyło by Ci na kilka lat. Na tuszach startowych oczywiście. A jakbyś dokupił nowe butelki, to pewnie na kolejnych kilkanaście lat.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-04-08 23:24:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI

"Adam" q8g4ke$n55$1$Adam@news.chmurka.net

Zapamiętałem ryzy dziennie. Nie zapamiętałem emotikona.

Braki pamięci? Mnie niedostatek RAMki (mam 12 GiB) powalił
VBoxa tak, że straciłem partycję z Gościem... Nie zdołałem
naprawić, bo Gostek uruchamiał się w malutkim okienku, bez
możliwości rozciągnięcia :) a ratowanie padniętej partycji
z innej (kopii/klonu) nie dało dobrego rezultatu w obliczu
pytania znanego z dowcipu/kawału -- łatwiej brudne dziecko
umyć czy zmajstrować nowe? ;)

W takim przypadku to coś w stylu Epsona L300 wystarczyło by Ci na kilka

Wystarczyłoby mi, ale drukarka taka i kosztuje więcej niż
kilka dych, i chyba nie ma skanera.

lat. Na tuszach startowych oczywiście. A jakbyś dokupił
nowe butelki, to pewnie na kolejnych kilkanaście lat.

O ile nie padłaby głowica, która kosztuje ze dwie stówki.

-=-

Rozpatrywałem kupno CISS -- uznałem, że zaryzykuję z najtańszą.
Może lepiej by było, gdyby miała FiuFiu -- Carrefour sprzedawał
z FiuFiu za stówkę, ale nie załapałem się, bo chciałem doczekać
do piątku, aby dostać 5% zwrotu, :) a ponoć rozeszły się bardzo
szybko, jeśli nie liczyć wystawowej... :)

-=-

Pomijając to, iż mogłem kupić taką samą o 25 pln taniej lub za
stówkę niemal taką, ale z FiuFiu -- cieszę się swym nabytkiem.

Możliwość skanowania i kopiowania (także bez udziału komputera)
też jest mile widziana.

-=-

Zauważ, że w wiecznym piórze także trzeba dolewać atrament albo
podmieniać kartridże.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-04-12 14:13:37
Autor: Stregor
napisał:

[...]

W podobnym budżecie - 400-600 zł - dostaniesz HP M2727. Jak kupisz w dobrym stanie to posłuży lata, tonery bajecznie tanie, a podajnik papieru do skanera robi robotę gdy dużo skanujesz. "Kserowanie" jednym przyciskiem z drukarki.

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2019-04-16 16:08:15
Autor: Tasiorsa
W dniu 2019-04-02 o 23:35, Emru pisze:
Zastanawiam się nad kupnem danej drukarki, ale nigdy nie miałem laserowej.
Czy ktoś posiada/używał tej drukarki, czy warto ją brać?
A może jest coś lepszego na tym poziomie cenowym?
A nie myślałeś pójść w używaną drukarkę? Sam mam Kyocera FS-1300DN. Kupilem to z nowym tonerem za 180 PLN. Drukarka miala cos klolo 31 tys stron przebiegu. Teraz ma 38 tys po 6 latach. Wsadzilem drugi toner za 60 zl firmy TFO i dalej drukuje pieknie.
Nie dość że cena 2,5* mniejsza od Twojej to jeszcze duplex i sieciówka.
Teraz znajomi kupowali https://allegro.pl/oferta/drukarka-brother-hl-5350dn-siec-duplex-nowy-beben-7884890478 i bardzo chwalą :)

Krzysiek aka Tasiorsa

Data: 2019-04-29 19:40:31
Autor: Emru
W dniu Tue, 16 Apr 2019 16:08:15 +0200, użytkownik Tasiorsa napisał:

[...]

Dzięki, zastanowię się. W sumie nie myślałem o używanej drukarce, a to był błąd :-)

Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI