Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarneg o tuszu

Data: 2009-03-12 12:13:54
Autor: maxknowledge
Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarneg o tuszu
Witam,

czytałem grupę i nie znalazłem nic aktualnego w wątkach tego typu. Jak
wygląda sytuacja z drukarkami atramentowymi, które są tanie w
eksploatacji ( dla druku w wyłącznie czarno białym tekscie)?

1. Zależy mi na tym, aby kupić drukarkę, którą będę mógł tanio
regenerować (jeśli bez zabezpieczeń ciśnieniowych to nawet sam)
2. Laserowa odpada, bo ciągnie prąd i jest niezdrowa.
3. Już mam w domu dobrą drukarkę atramentową i nie potrzebnie mi jest
przepłacać - potrzebuję drukarki na studia, więc to będzie moja 2ga i
nie chcę nawet wykładać jednorazowo za dobrą drukarkę dużo keszu a
tanio drukować, ale kupić drukarkę w niskiej cenie, tanią w eksp. w
umiarkowanej jakości druku.

Dużą zaletą byłaby możliwość zakupu ze złączem USB, podłącze laptopa.

Jestem we Wrocławiu, więc całkiem możliwe że kupię to gdzieś w sklepie
albo na Allegro...

Co podrzucicie? Pewnie HP, ale jaki model... w Saturnie był za 150zł,
ale nie rozglądałem się za tuszami zamiennikami.

Data: 2009-03-12 22:41:55
Autor: Padre
maxknowledge pisze:
[...]

Dobrym wyborem jest Brother DCP-145C co prawda ma skaner więc jest trochę większa ale kosztuje poniżej 250zł i ma 4 oddzielne tusze do łatwego napełniania (same zbiorniczki z gąbką) albo zamienniki za grosze.

Data: 2009-03-11 23:41:11
Autor: animka
Padre pisze:

Dobrym wyborem jest Brother DCP-145C co prawda ma skaner więc jest trochę większa ale kosztuje poniżej 250zł i ma 4 oddzielne tusze do łatwego napełniania (same zbiorniczki z gąbką) albo zamienniki za grosze.

Maksymalny poziom dźwiękowy: 50 dB(A) - to głośno czy cicho?
Poza tym bardzo ciężka: 7,1 kg.

--
animka

Data: 2009-03-12 23:56:04
Autor: MC
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gpbr98$6jc$1node1.news.atman.pl...
Padre pisze:

[...]

Średnio.

Poza tym bardzo ciężka: 7,1 kg.

To nie jest model przenośny.

Data: 2009-03-15 17:05:36
Autor: Smok Eustachy
Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu
Dnia Thu, 12 Mar 2009 22:41:55 +0100, Padre napisał(a):
/.../
[...]

A ja wyczytałem na Ceneo, że ponoć za nieoryginalnego tusza się traci gwarancje?

Data: 2009-03-16 00:15:42
Autor: Padre
Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu

A ja wyczytałem na Ceneo, że ponoć za nieoryginalnego tusza się traci gwarancje?

Gwarancje może tak bo jest dobrowolna ale odpowiedzialności sprzedawcy za towar nie bo ta jest obligatoryjna :) Musieli by Ci udowodnić że przyczyną uszkodzenia jest zły tusz.

Kiedyś oddałem drukarkę do serwisu gwarancyjnego bez kartridży, najpierw próbowali mnie przekonać żebym najpierw je sobie kupił bo nie będa jak mieli sprawdzić po naprawie, potem po naprawie próbowali mnie obciążyć za nie rachunkiem. Po krótkiej rozmowie na temat UOKiK odebrałem naprawioną drukarkę.

Data: 2009-03-13 14:43:50
Autor: Borneq
On 12 Mar, 20:13, maxknowledge <maxknowle...@gmail.com> wrote:
2. Laserowa odpada, bo ciągnie prąd i jest niezdrowa.

Niezdrowa? Nie słyszałem wcześniej o tym?

Data: 2009-03-13 22:58:15
Autor: Mariusz Kruk
Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Borneq"

http://en.wikipedia.org/wiki/Laser_printer#Safety_hazards.2C_health_risks.2C_and_precautions>

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ 1*2*3*3*37  - the prime factorization of the
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. number of the beast

Data: 2009-03-15 19:02:04
Autor: MC
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrngrllnn.qgs.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

No tak, tylko na przykład w części o badaniach australijskich, robionych nawiasem mówiąc przez naszą rodaczkę prof. Murawską, już nie napisano, że emitowane cząsteczki tonera mają takie rozmiary, które same są usuwane z płuc nawet jeśli tam się dostaną. I pod tym względem różnią się np. od cząsteczek azbestu, które zalegają mogąc powodować raka. Nie jest też prawdą, że najbardziej pylą HP i Toshiby. Po prostu innych drukarek w pobliżu nie było, więc zbadano tylko te, które były pod ręką.

Data: 2009-03-14 00:15:55
Autor: Yakhub
Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu
W liście datowanym 13 marca 2009 (22:43:50) napisano:

On 12 Mar, 20:13, maxknowledge <maxknowle...@gmail.com> wrote:
2. Laserowa odpada, bo ciągnie prąd i jest niezdrowa.

Niezdrowa? Nie słyszałem wcześniej o tym?

A zapachu topionego tonera nigdy nie czułeś?

Inna sprawa, że jeżeli nie zamierzasz drukować przez 8 godzin dziennie
dzień w dzień, to ja bym sie tym nie przejmował...

 Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

Data: 2009-03-14 08:48:30
Autor: maxknowledge
Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem cza rnego tuszu
A co myślicie o drukarce Canon MP140, znalazłem taką za 159zł i
słyszałem o tym, że można kupić do niej tani tusz, hm?

Data: 2009-03-14 17:52:52
Autor: babmar
maxknowledge pisze:
A co myślicie o drukarce Canon MP140, znalazłem taką za 159zł i
słyszałem o tym, że można kupić do niej tani tusz, hm?
sam tusz jest niedrogi ;)
ale kartridż niestety już nie (ok 80-90 PLN za czarny i coś koło tego za kolor), jakość i szybkość wydruku taka sobie (gorsza od HP PSC 1510 ),głośność nie do przyjęcia.
Taka jest moja opinia o tej drukarce (sprawdzone osobiście).
Według mnie nie warto jej kupować, ale jest to moje zdanie,
pzdr
babel

Data: 2009-03-14 10:03:25
Autor: maxknowledge
On 14 Mar, 17:52, babmar <babe...@toya.net.pl> wrote:

[...]

Ok. Zastanawiam się nawet czy nie lepiej kupić używanej drukarki,
taniej w eksploatacji. Chociaż o jakość druku nie dbam wcale i będę w
stosunku 1 na 100 drukował czarno biały tekst bądź proste rysunki
schematów, to sam nie wiem. Takie urządzenie wielofunkcyjne jest dla
mnie lepsze.

A powiedz mi, dam radę zregenerować sam taki tusz do tej drukarki, na
dołączonych d zakupu kadridży?

Data: 2009-03-14 18:08:41
Autor: qwerty
Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:62b54901-5549-417c-bb26-3ebc09e76ccf@h5g2000yqh.googlegroups.com...
A co myślicie o drukarce Canon MP140, znalazłem taką za 159zł i
słyszałem o tym, że można kupić do niej tani tusz, hm?

Śmiga ona na PG-40 i CL-41.
Mam IP1800@2500 na tych samych cartidge'ach, więc może będzie analogicznie.
Na najszybszym trybie czarny nie jest czarny, tylko szary.
Trzeba ustawić na "szybko".
Łatwo się ja napełnia, ale nie licz na resetowanie poziomu atramentu - żadne sposoby nie działają (nawet czyszczenie EEPROM).
Kolor:
Jak głowica jedzie w jedną stronę i wraca otrzymujesz inny odcień (wydruk wychodzi w pasach).
Za to wielki plus to napełnianie - na jednym cartridge można mieć ~15 napełnień (powyżej jakość wydruku nie jest taka dobra).
Wspomnianą drukarkę mam od ~14 miesięcy i nie ma dużego przebiegu ~ 2800 stron.

Data: 2009-03-14 10:34:20
Autor: maxknowledge
On 14 Mar, 18:08, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:

Za to wielki plus to napełnianie - na jednym cartridge można mieć ~15 napełnień
(powyżej jakość wydruku nie jest taka dobra).
Wspomnianą drukarkę mam od ~14 miesięcy i nie ma dużego przebiegu ~ 2800 stron.

Co raz przeczytam w Internecie o taniej eksploatacji, to wolę kupić
inny model albo już go nie ma w sprzedaży ;)
Nie wiem. A jak napełniasz cartridge? Napisz proszę, że kupujesz
atrament w księgarni to będę miał ten zakup z głowy:)

Data: 2009-03-15 08:25:14
Autor: qwerty
Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:153b53d5-6f86-4aba-ac90-626842514e4f@q9g2000yqc.googlegroups.com...
Co raz przeczytam w Internecie o taniej eksploatacji, to wolę kupić
inny model albo już go nie ma w sprzedaży ;)
Nie wiem. A jak napełniasz cartridge?

Za pomocą strzykawek.

Napisz proszę, że kupujesz
atrament w księgarni to będę miał ten zakup z głowy:)

Na allegro kupuję atrament.
Wszystkie wymienione przypadłości (szary zamiast czarnego i pasy były na oryginalnych atramentach - jak kupiłem drukarkę).

Data: 2009-03-16 00:16:43
Autor: Padre
Borneq pisze:
On 12 Mar, 20:13, maxknowledge <maxknowle...@gmail.com> wrote:
2. Laserowa odpada, bo ciągnie prąd i jest niezdrowa.

Niezdrowa? Nie słyszałem wcześniej o tym?
A spuść sobie na stopę laserówkę a potem atramentową - na pewno poczujesz różnicę :)

Data: 2009-03-17 11:59:10
Autor: maxknowledge
On 16 Mar, 00:16, Padre <Pa...@no.net> wrote:
Borneq pisze:> On 12 Mar, 20:13, maxknowledge <maxknowle...@gmail.com> wrote:

> Niezdrowa? Nie słyszałem wcześniej o tym?

A spuść sobie na stopę laserówkę a potem atramentową - na pewno
poczujesz różnicę :)

ROTFL. Padre masz poczucie humor :)

Data: 2009-03-17 22:54:00
Autor: Smok Eustachy
Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu
Słuchajcie czy używanie zamienników w drukarkach atramentowych Brothera ze skanerem DCP 135 powoduje gwałt na gwarancji?

Smok Eustachy

Data: 2009-03-18 01:04:35
Autor: maxknowledge
On 17 Mar, 23:54, Smok Eustachy <S...@Eustachy.pl> wrote:
Słuchajcie czy używanie zamienników w drukarkach atramentowych Brothera
ze skanerem DCP 135 powoduje gwałt na gwarancji?

Przeczytaj co pisali wyzej - jesli nie wykaza Ci, ze to winna tuszu,
to nie. Na wszelki wypadek przeczytaj tez umowe gwarancyjna.

Data: 2009-03-14 09:15:15
Autor: maxknowledge
Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem cza rnego tuszu
A co uważacie o Canonie MP140? Dałbym radę sam go zregenerować? Czy
rzeczywiście dam radę drukować na takim kadridżu bez monitu stanu
napełnienia?

Data: 2009-03-14 18:09:38
Autor: qwerty
Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fdc8fb7a-59d4-4e25-aabd-90ac1a225195@t3g2000yqa.googlegroups.com...
A co uważacie o Canonie MP140? Dałbym radę sam go zregenerować? Czy
rzeczywiście dam radę drukować na takim kadridżu bez monitu stanu
napełnienia?

Trzeba przytrzymać wznów na kilka sekund i przestaje monitorować poziom atramentu. Nawet sam sterownik to proponuje. ;)

Data: 2009-03-14 19:16:23
Autor: babmar
Uqwerty pisze:
[...]

U mnie działa to tak, że nie woła nowego kartridża, ale migają diody "od
tuszy" na drukarce sygnalizując błąd. Drukuje mimo to normalnie.
pzdr
babel

Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarneg o tuszu