Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g " AES

Data: 2011-02-24 18:07:46
Autor: Netx
Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g " AES
Poszukuję niedrogiej drukarki atramentowej do której można by się podłączyć przez WiFi czyli drukarka albo musi mieć WiFi albo Ethernet RJ45 (do wpięcia do routera). Jeśli WiFi to z silnym szyfrowaniem Wpa2 Aes z "hasłem". Router ma tylko standard "g".

Jak na razie znalazłem drukarkę CANON MP495 za 290zł ale tusze czarny 15ml+kolor 12ml kosztują komplet 150zł więc trochę drogo. Czy znajdę niedrogą drukarkę z siecią j.w. i tańszymi tuszami? Nie musi być super jakość wydruków (zdjęć nie będzie się drukować). Chciałbym tylko żeby dysze nie zasychały kompletnie podczas np. wyjazdu.

Laser stanowczo odpada (raz że ma być kolor a dwa że nie chcę tonera).

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-02-24 19:40:34
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-24 18:07, Netx pisze:

Chciałbym tylko żeby
dysze nie zasychały kompletnie podczas np. wyjazdu.

A ... to zależy gdzie wyjeżdżasz, jak na pustynię to mogą wyschnąć

Data: 2011-02-24 19:48:08
Autor: Jacek
Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g " AES
DCP-J315W

Data: 2011-02-24 19:50:50
Autor: Jacek
Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g " AES
Dnia Thu, 24 Feb 2011 19:48:08 +0100, Jacek napisa³(a):

DCP-J315W

http://allegro.pl/1-szt-brother-lc985-lc-985-j125-j315w-j515-220-i1474273097.html

Data: 2011-02-24 21:01:48
Autor: Netx
W dniu 2011-02-24 19:50, Jacek pisze:
Dnia Thu, 24 Feb 2011 19:48:08 +0100, Jacek napisał(a):

DCP-J315W

http://allegro.pl/1-szt-brother-lc985-lc-985-j125-j315w-j515-220-i1474273097.html

Bardzo ciekawy sprzęt. Dzięki za polecenie.

Data: 2011-02-25 07:05:00
Autor: Jacek
Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g" AES
Dnia Thu, 24 Feb 2011 21:01:48 +0100, Netx napisa³(a):

W dniu 2011-02-24 19:50, Jacek pisze:
Dnia Thu, 24 Feb 2011 19:48:08 +0100, Jacek napisa³(a):

DCP-J315W

http://allegro.pl/1-szt-brother-lc985-lc-985-j125-j315w-j515-220-i1474273097.html

Bardzo ciekawy sprzêt. Dziêki za polecenie.

A i zdjecia drukuje pieknie.

Data: 2011-02-27 01:56:28
Autor: animka
W dniu 2011-02-25 07:05, Jacek pisze:
Dnia Thu, 24 Feb 2011 21:01:48 +0100, Netx napisał(a):

[...]

A skÄ…d wiesz?

--
animka

Data: 2011-02-25 00:45:59
Autor: animka
[...]

Ale dziad ten spraedawca! Powinien zostać przez Allegro przystopowany. Z tego co wiem to Allegro trochę się wzięło ostatnio za cwaniaków. Ten jak widać został narazie niezauważony.
Przesyłka pobraniowa
15,99 zł
Odbiór osobisty
0,00 zł

--
animka

Data: 2011-02-25 06:37:30
Autor: Jacek
Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g" AES
Dnia Fri, 25 Feb 2011 00:45:59 +0100, animka napisa³(a):

W dniu 2011-02-24 19:50, Jacek pisze:
Dnia Thu, 24 Feb 2011 19:48:08 +0100, Jacek napisa³(a):

DCP-J315W

http://allegro.pl/1-szt-brother-lc985-lc-985-j125-j315w-j515-220-i1474273097.html

Ale dziad ten spraedawca! Powinien zostaæ przez Allegro przystopowany. Z tego co wiem to Allegro trochê siê wziê³o ostatnio za cwaniaków. Ten jak widaæ zosta³ narazie niezauwa¿ony.
Przesy³ka pobraniowa
15,99 z³
Odbiór osobisty
0,00 z³

Zle czego sie dokladnie kolezanka czepia?
Paczka pocztowa ekonomiczna9,99 z³

Data: 2011-02-27 01:55:01
Autor: animka
W dniu 2011-02-25 06:37, Jacek pisze:
Dnia Fri, 25 Feb 2011 00:45:59 +0100, animka napisał(a):

[...]

Paczka pocztowa ekonomiczna9,99 zł

Jeśli to ta sama aukcja, to chyba to sobie później dopisał.

Przesyłka pocztowa priorytetowa to kosztuje 3 zł z groszami, więc dlaczego nie umieścił takiej informacji?

--
animka

Data: 2011-03-11 20:36:57
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 27 Feb 2011, animka wrote:

W dniu 2011-02-25 06:37, Jacek pisze:
Zle czego sie dokladnie kolezanka czepia?
Paczka pocztowa ekonomiczna9,99 z³

Je¶li to ta sama aukcja, to chyba to sobie pó¼niej dopisa³.

  Nie wnikam.

Przesy³ka pocztowa priorytetowa to kosztuje 3 z³ z groszami

  Ale w tym uk³adzie nas nie interesuje jakakolwiek (czytaj:
najtañsza) "przesy³ka", a bardzo konkretna (mowa by³a
o PACZCE, prawda?)
  Co innego ew. sprawa deklarowania wysy³ki paczk± a faktycznego
wysy³ania listem, ale to inne sprawa ni¿ koszt paczki!

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-03-12 00:08:15
Autor: animka
Drukarka atramentowa z sieci? RJ45 lub WiFi "g" AES
[...]

Ale¿ tu chodzi³o o zap³acenie za przesy³kê jednego lekkiego kadrid¿a do drukarki (czy nawet dwóch), wiêc jaka tu mo¿e byæ mowa w ogóle o paczce?

--
animka

Data: 2011-03-12 10:11:39
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 12 Mar 2011, animka wrote:

Ale¿ tu chodzi³o o zap³acenie za przesy³kê jednego lekkiego kadrid¿a do drukarki (czy nawet dwóch), wiêc jaka tu mo¿e byæ mowa w ogóle o paczce?

  Zwyczajna.
  S± przypadki, kiedy odbiorca woli paczkê (by³o, raczej nie na tej grupie,
albo na .prawo albo na .pregierz)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-03-12 16:05:45
Autor: animka
[...]

Jak chce zap³aciæ wiêcej to niech p³aci nawet za zapakowanego w "paczkê" pendriva :-)

--
animka

Data: 2011-02-26 21:58:37
Autor: Padre
W dniu 2011-02-25 00:45, animka pisze:
[...]

Cytat z aukcji:

"kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach płacisz raz za przesyłke ponieważ wszystko pakujemy w jedną paczkę, może się jednak zdarzyć ze waga towaru będzie przekraczała 1 kg wtedy trzeba dopłacić za każdy 1 kg więcej 1 zł według cennika poczty polskiej."

To wyjątkowo uczciwy sprzedawca, wielu życzy sobie dopłaty za każdą dodatkową rzecz w paczce.

Data: 2011-02-27 01:12:43
Autor: animka
W dniu 2011-02-26 21:58, Padre pisze:
[...]

dodatkowÄ… rzecz w paczce.

A od kiedy to przesylka z tuszami waży 1 kg?
Po całej tonie w workach te tusze zamawiają?

--
animka

Data: 2011-02-27 23:26:20
Autor: Padre
Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g" AES

A od kiedy to przesylka z tuszami waży 1 kg?
Po całej tonie w workach te tusze zamawiają?

jak kupujesz po jednej sztuce to Twoja sprawa, ja wole kupić 10 kompletów po 4 atramenty i raz zapłacić za wysyłkę.

Data: 2011-03-06 14:30:43
Autor: Netx
Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g" AES
W dniu 2011-02-24 19:48, Jacek pisze:
DCP-J315W

Mam jeszcze pytanie czy głowica w tej drukarce nie zasycha po nieużywaniu drukarki przez dłuższy czas np. dwa tygodnie-miesiąc? Czy ktoś mógłby podzielić się doświadczeniem w tym temacie? Bo jak widzę w wypadku zaschnięcia dysz nie da się wymienić w niej głowicy razem z pojemnikiem z tuszem (głowica nie jest wbudowana w kartridż z tuszem).
Dopytuję ponieważ drukarka nie będzie dla mnie tylko dla osoby z rodziny i chciałbym żeby nie sprawiała kłopotu w miarę możliwości.

Data: 2011-02-25 05:16:03
Autor: Leszek K.
Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g " AES
Dnia Thu, 24 Feb 2011 18:07:46 +0100, Netx napisa³(a):

Jak na razie znalaz³em drukarkê CANON MP495 za 290z³ ale tusze czarny 15ml+kolor 12ml kosztuj± komplet 150z³ wiêc trochê drogo.

Ja ostatnio p³aci³em za dwa komplety (10szt) 25 zet na allegro. Co do
zasychania to najd³u¿ej by³a nieu¿ywana ~2 tygodnie bez ¿adnych z³ych
objawów.

Drukarka atramentowa z sieciÄ? RJ45 lub WiFi "g " AES