Drukarka do etykiet

Data: 2009-04-19 21:17:11
Autor: JwZw
Drukarka do etykiet

Użytkownik "Gabriel" <zastawka@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gsfnu9$phk$1atlantis.news.neostrada.pl...

Na allegro widzialem: Brother QL-500A oraz Dymo LW400, przy czym ta druga
jest o okolo 200 zł drozsza i nie wiem, czy roznica w cenie jest
uzasadniona.
Potrzebne jest urzadzenie dobre jakosciowo, ekonomiczne i w miare tanie. I
dzialajace pod XP.

Weź pod uwagę na czym chcesz drukować.
Z tego co pamiętam wszelakie Dymo wymagają paieru z dziurkami między etykietami czyli najdroższego jaki widziałem.
Może cos się zmieniło przez ostaynie lata.
Popatrz na drukarki Zebra - nie bez powodu są obecne wszędzie gdzie trzeba drukować dużo i tanio.
Np. http://www.altarex.com.pl/index.php?drukarki=2&skanery=124-cats_left

Data: 2009-04-19 21:46:08
Autor: Gabriel
Drukarka do etykiet

Użytkownik "JwZw" <jwzw@interiaaa.pl> napisał w wiadomości
Weź pod uwagę na czym chcesz drukować.

Przede wszystkim na tym takim papierze naklejkowym - glownie adresy na
koperty i male paczuszki.

Z tego co pamiętam wszelakie Dymo wymagają paieru z dziurkami między
etykietami czyli najdroższego jaki widziałem.

O widzisz. O tym wogole nie wiedzialem.

Może cos się zmieniło przez ostaynie lata.

W zasadzie nic na ich stronach nie piszą o jakims papierze dziurkowanym, i
te zdjecia pogladowe raczej tez nie zawieraja zadnych "dziurkowanych"
elementow, ale tutaj moge cos przeoczyc.

Popatrz na drukarki Zebra - nie bez powodu są obecne wszędzie gdzie trzeba
drukować dużo i tanio.
Np. http://www.altarex.com.pl/index.php?drukarki=2&skanery=124-cats_left

No wlasnie sie nad tym zastanawialem, ale jest roznica. Brother kosztuje
kolo 240 zl brutto, Dymo okolo 450 zł brutto, a Zebra jest juz w cenie okolo
1200 zł brutto. I tak sie zastanawiam czy do drukowania zwyklych naklejek
adresowych taki "mercedes wsrod drukarek" jest potrzebny:) Ten przeskok
cenowy jest jak dla mnie troche zbyt duzy (nie pod wzgledem braku pieniedzy,
tylko dostosowania moich potrzeb do drukarki). Z drugiej strony lubie kupic
cos "raz a dobrze".

Gabriel Zastawnik
http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

Data: 2009-04-19 22:50:10
Autor: JwZw
Drukarka do etykiet

W zasadzie nic na ich stronach nie piszą o jakims papierze dziurkowanym, i
te zdjecia pogladowe raczej tez nie zawieraja zadnych "dziurkowanych"
elementow, ale tutaj moge cos przeoczyc.

Przypatrz się dobrze tuż nad ząbkami ułatwiającymi oddarcie naklejki widać 2
otworki w taśmie transportowej.
http://www.flysoft.com.pl/galerie/d/dymo-labelwriter-400-dru_34.jpg
Moje Dymo (300 chyba) głupiało na taśmie bez tych dziurek.
Musisz przeliczyć co Ci się bardziej opłaca, tania drukarka i drogi papier czy na odwrót.
Ja na zebrze LP-2824 drukuję ok. 20 tyś. etykiet miesięcznie i tak już od 3 lat na tej samej głowicy (termicznej).
Następną też kupię zebrę ;-)

Data: 2009-04-20 06:55:54
Autor: Gabriel
Drukarka do etykiet

[...]

:) Dzieki za wskazowki - bo sam bym tych dziurek w zyciu nie dostrzegl:)
Zastanowie sie nad wszystkimi sugestiami:)

Data: 2009-04-20 05:27:41
Autor: januszek
Drukarka do etykiet
Gabriel napisał(a):

No wlasnie sie nad tym zastanawialem, ale jest roznica. Brother kosztuje
kolo 240 zl brutto, Dymo okolo 450 zł brutto, a Zebra jest juz w cenie okolo
1200 zł brutto.

Inaczej licz: Naklad jaki przewidujesz wydrukowac w ciagu nastepnych 3 lat x cena materialow do konkretnej drukarki + cena zakupu. Wyjda Ci wtedy faktyczne koszty uzywania drukarki.

j.

Data: 2009-04-21 06:49:00
Autor: Gabriel
Drukarka do etykiet

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
Inaczej licz: Naklad jaki przewidujesz wydrukowac w ciagu nastepnych 3
lat x cena materialow do konkretnej drukarki + cena zakupu. Wyjda Ci
wtedy faktyczne koszty uzywania drukarki.

No i tym sposobem wyszlo, ze pozostaje przy dotychczasowym rozwiazaniu:)
Dymo wyszlo by najdrozej:/ A szkoda, bo nawet z samego wygladu mi sie podoba
ta drukareczka:)

Przynajmniej na razie temat zakupu upadl:)

Dzieki wszystkim:)

Data: 2009-04-30 00:15:07
Autor: zipera123
Drukarka do etykiet
Proponuje zajrzeć do jakiegoś dystrybutora w celu uzyskania
indywidualnej oferty. Ja kupuję zazwyczaj Zebry ze względu na ich dużą
niezawodność. Co do dystrybutorów w Polsce to mogę z własnego
doświadczenia polecić firmę  Label-pak z Bielska-Białej http://www.label-pak.pl.
Ich serwis techniczny już kilka razy uratował mnie z opresji

Drukarka do etykiet