Drukarka do sporadycznego użytku

Data: 2009-05-24 22:53:53
Autor: Paweł Ubysz
Drukarka do sporadycznego użytku
Witam,

Mam takie założenia - tania drukarka bez zadnych wymagań co do predkości i rozdzielczości do sporadycznego domowego uzytku - powiedzmy 200 stron rocznie , ale czasem może stac nawet miesiąc nieuzywana.

Kolor nie jest niezbędny.

jedna rzecz - wolałbym nabyć cos nowego  a nie używkę.

Czy wszechwiedząca grupa ma jakies propozycje?

Data: 2009-05-24 21:09:39
Autor: Gil
Paweł Ubysz <puby@WYWALwp.pl> napisał(a):
Kolor nie jest niezbędny.
jedna rzecz - wolałbym nabyć cos nowego  a nie używkę.
Czy wszechwiedząca grupa ma jakies propozycje?

Odpowiedź jest prosta. Nowa  HP LaserJet P1005
Przy twoich założeniach nawet startowy toner starczy na 2-3 lata.

Data: 2009-05-25 19:51:36
Autor: Dumak
Gil pisze:
[...]

Zerknij jeszcze na P1006. Według mnie jest ładniejsza od P1005 i ma dodatkowo podajnik ręczny - bardzo przydatny przy nadrukach na kopertach itp.

Dumak

Data: 2009-05-25 22:16:57
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "Dumak" <dumakpl@_usun_gmail.com> napisał w wiadomości news:gvemdt$sua$1nemesis.news.neostrada.pl...
Gil pisze:
[...]

Juz nabyłem - samsunga ML 1640. Cicha , IMHO szybka , wymiary do zaakceptowania.

Data: 2009-05-24 23:08:33
Autor: Santana

Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:gvcc4u$hst$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najtańszy laser mono. Przy takim obciążeniu koszt eksploatacji jest pomijalny a toner ma przewage nad nabojami do plujki gdyż nie zasycha przy dłużym przestoju.

Data: 2009-05-24 23:12:31
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w wiadomości news:gvcc07$92q$1news.interia.pl...

Najtańszy laser mono. Przy takim obciążeniu koszt eksploatacji jest pomijalny a toner ma przewage nad nabojami do plujki gdyż nie zasycha przy dłużym przestoju.

laser ma jedna wadę - jest duzo większy od plujki . Sa małe lasery?

Data: 2009-05-24 23:21:11
Autor: Santana

Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:gvcd7u$mk1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co to znaczy dużo? Mam samsunga ML-1640 i jest napewno wyższy od małej plujki, ale za to znacznie węższy. Szczerze mówiąc nie rozumiem problemu gdyż to w obu wypadkach niewielkie urządzenia.

Data: 2009-05-24 23:36:05
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w wiadomości news:gvccnt$a5a$1news.interia.pl...
[...]

Przede wszystkim znaczenie ma głębokość , ale widze że w przypadku polecanej w tym watku HP 1005 to tylko 7 cm różnicy wobec tej plujki co mi własnie padła. Da radę zmieścic .

Data: 2009-05-25 09:02:14
Autor: MC
Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:gvcek4$rtd$1inews.gazeta.pl...

[...]

Polecanego HP 1005? Chyba przez niedopatrzenie.

Data: 2009-05-25 09:05:47
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:gvd6m7$bbi$1node1.news.atman.pl...
[...]

To co w takim razie ?

Data: 2009-05-25 13:12:48
Autor: MC
Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:gvdg09$36t$1inews.gazeta.pl...

[...]

Taniego sprzętu jest sporo. Niedawno polecałbym Samsunga a dzisiaj wziąłbym także pod uwagę Lexmarka.

Data: 2009-05-24 23:41:41
Autor: Piotr M
Paweł Ubysz pisze:

laser ma jedna wadę - jest duzo większy od plujki . Sa małe lasery?

No bez przesadyzmu. Po pierwsze, obecnie od kilku lat lasery są naprawdę małe. Po drugie sam mówisz że to ma być sprzęt do sporadycznego użytkowania - schować go do szafy na długim kablu i cześć :)

--
pzdr, Piotr M

Drukarka do sporadycznego użytku