Drukarka do sporadycznego użytku

Data: 2009-05-24 21:09:39
Autor: Gil
Drukarka do sporadycznego użytku
Paweł Ubysz <puby@WYWALwp.pl> napisał(a):
Kolor nie jest niezbędny.
jedna rzecz - wolałbym nabyć cos nowego  a nie używkę.
Czy wszechwiedząca grupa ma jakies propozycje?

Odpowiedź jest prosta. Nowa  HP LaserJet P1005
Przy twoich założeniach nawet startowy toner starczy na 2-3 lata.

Data: 2009-05-25 19:51:36
Autor: Dumak
Gil pisze:
[...]

Zerknij jeszcze na P1006. Według mnie jest ładniejsza od P1005 i ma dodatkowo podajnik ręczny - bardzo przydatny przy nadrukach na kopertach itp.

Dumak

Data: 2009-05-25 22:16:57
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "Dumak" <dumakpl@_usun_gmail.com> napisał w wiadomości news:gvemdt$sua$1nemesis.news.neostrada.pl...
Gil pisze:
[...]

Juz nabyłem - samsunga ML 1640. Cicha , IMHO szybka , wymiary do zaakceptowania.

Drukarka do sporadycznego użytku