Drukarka do zdjec

Data: 2009-04-23 09:47:05
Autor: Heraklit
Drukarka do zdjec
Był 22 kwiecień (środa), gdy o godzinie 21:45 *Pawel "O'Pajak"* w pocie
czoła naskrobał(a):

Drukarka ma byc tylko do zdjec w niewielkich ilosciach (kilka, kilkanascie  na miesiac). Mysle o termosublimacyjnych, czyli tasma CMYK, ale tez  zastanawiam sie nad plujkami. Czy obecna technologia plujek pozwala  dorownac jakoscia wydrukow takim termosublimacyjnym? Czy przy takim  obciazeniu nie ma klopotow z zasychajacymi dyszami? Ostatnim razem mialem  do czynienia z plujkami pare ladnych lat temu, bede wdzieczny za uwagi  praktyczne.
Termotransfer fajny jest, ale wielkosc wydruku raczej ograniczona, no i  cena eksploatacji chyba niemala. Taki to dylemat mam.
Moze jakies modele drukareczek podpowiecie.
zwróć uwagę na drukarki stałoatramentowe Xerox np.: Phaser 8560 -
świetna jakość wydruku ("żywe", intensywne kolory) i trwałość.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-04-23 09:43:44

Data: 2009-04-23 13:04:46
Autor: Heraklit
Drukarka do zdjec
Był 23 kwiecień (czwartek), gdy o godzinie 9:47 *Heraklit* w pocie czoła
naskrobał(a):

zwróć uwagę na drukarki stałoatramentowe Xerox np.: Phaser 8560 -
świetna jakość wydruku ("żywe", intensywne kolory) i trwałość.
Zapomniałem, że to nie jest jeszcze druk do zastosowań domowych - cena.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-04-23 13:03:50

Drukarka do zdjec