Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.

Data: 2011-01-14 14:17:40
Autor: Adams
Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.

Użytkownik "Skrzekacz" <skrzekaczSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:igpcph$1ba$1inews.gazeta.pl...
Witam

Nie mam zbyt dużego doświadczenia z drukarkami igłowymi, a przyszło mi taką podłaczyć do pracy z systemem Optima Comarchu.
Podłaczyłem drukarkę Oki 3320, windows zainstalował sterowniki i teraz jaki jest problem.

Problem jest taki ze nie chcialo sie zajrzec do instrukcji obslugi
drukarki i programu.

Drukarka OKI moze drukowac w trybie tekstowym oraz graficznym korzystajac ze sterownika
Windows, to nalezy ustawic w programie.
Dla trybu tesktowego parametry ustawiamy korzystajac z panelu przedniego na drukarce lub
definujac wydruk w samym programie, jesli program sam ustawia sobie parametry to wtedy
wiekszosc ustawien recznych "szlag trafia" poniewaz przed wydrukiem puszcza sie reset ustawien.
W tym wypadku zaleca sie nie instalowanie sterownika OKI.

Wydruk graficzny - korzysta z ustawien steronika Windows, wolniej drukuje itp itd.

Data: 2011-01-14 14:34:38
Autor: Skrzekacz

Użytkownik "Adams" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:igphti$rf1$1polsl.pl...

Problem jest taki ze nie chcialo sie zajrzec do instrukcji obslugi
drukarki i programu.

Dlaczego zakładasz, że nie zajrzałem do instrukcji, przeczytalem ją wczoraj dokładnie.
Drukuje z programu w trybie graficznym, ale ustawienia z Windowsa jakby wogóle nie były brane pod uwagę.
Zacząłem się zastanawiać, że może jednak mimo ustawien w systemie drukarka jednak część ustawień  bierze ze swojej wewnętrznej konfiguracji.
Napisałem tutaj, bo może ktoś miał podobny problem i pomoże.

Data: 2011-01-14 15:05:00
Autor: Adams
Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.
Dlaczego zakładasz, że nie zajrzałem do instrukcji, przeczytalem ją wczoraj dokładnie.

Ok. Przepraszam :-)
Trzeba bylo tak napisac od razu :-)

Drukuje z programu w trybie graficznym, ale ustawienia z Windowsa jakby wogóle nie były brane pod uwagę.

Moze sie tak zdarzyc zwlaszcze jesli chodzi o OKI 3320 :-))
Ja osobiscie dla drukarek oki korzystam ze sterownikow epson fx np 1050,
moze byc tez tak ze programista zalozyl na stale marginesy i wtedy nic
Pan na to nie poradzi, trzeba zadzwonic do zrodla.

pozdrawiam
Adams

Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.