Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.

Data: 2011-01-14 20:15:57
Autor: nom
Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.

Użytkownik "Skrzekacz" <skrzekaczSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:igpcph$1ba$1inews.gazeta.pl...
Witam

Nie mam zbyt dużego doświadczenia z drukarkami igłowymi, a przyszło mi taką podłaczyć do pracy z systemem Optima Comarchu.
Podłaczyłem drukarkę Oki 3320, windows zainstalował sterowniki i teraz jaki jest problem.

Wydruk z Optimy idzie w formacie A4. Klient drukuje na składance 12 cali z nadrukowanym nagłówkiem z logiem bezposrednio na składance.

Zadzwoń do działu serwisu Comarchu i niech poprawią, Program olewa ustawienia drukarki i  ma na "sztywno" w programie zrobiony wydruk na A4.

Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.