Drukarka kolorowa, dobra jakosc wydruku, do 300zl

Data: 2013-03-07 13:42:43
Autor: BQB
Drukarka kolorowa, dobra jakosc wydruku, do 300zl
W dniu 2013-01-30 11:04, Q pisze:
W poprzednim watku czesc z Was otworzyla mi oczy stad nowe pytanie:

Poszukuje drukarki kolorowej do 300zl (za 150zl tez moze byc):
- ze wzgledu na koszty pewnie atramentowa

- wydruki beda mialy bardzo male fonty (8?), bardzo male marginesy
   oraz roznokolorowe, male kwadraciki, ktore trzeba rozroznic po kolorze,
   czyli jakosc wydruku lepiej, zeby byla lepsza

Daj jakiegoś linka do tego wydruku, wydrukuję na mojej MFC-J415W, potem zeskanuję i zobaczysz czy jest OK, jadę na zamiennikach - kupiony zestaw z większymi pojemnikami i tylko dolewam, jak wskaźnik pokazuje, że niby mało, to wysuwam kawałek pojemnika i wsuwam znów. Pojemniki wystają cały czas z drukarki, na allegro wpisz sobie wieczne kartridże do BROTHER w kategorii zamienników, to zobaczysz jak to wygląda, ja z 1,5 roku temu za zestaw płaciłem trochę ponad 100 zł.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.com

Drukarka kolorowa, dobra jakosc wydruku, do 300zl