Drukarka laser kolor

Data: 2013-01-08 09:06:17
Autor: Kamil
Drukarka laser kolor
Witam

Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

Pozdrawiam

Data: 2013-01-08 09:20:05
Autor: januszek
Drukarka laser kolor
Kamil napisa?(a):

ProszÄ™ kolegĂłw o podzielenie siÄ™ opiniami na temat zakupu taniej drukarki
laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

'Taniej' w zakupie, czy 'taniej' w esploatacji?

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2013-01-08 10:41:55
Autor: Kamil
Drukarka laser kolor
Użytkownik "januszek" napisał:

'Taniej' w zakupie, czy 'taniej' w esploatacji?

ProszÄ™ o ewentualne rozwaĹĽenie/omĂłwienie obu tych opcji. Chodzi o drukarkÄ™ do
użytku domowego i niewielkiej ilości wyduków, więc raczej preferuję tani zakup.
Głóownie chodzi o pzbycie się kłopotów związanych z atramentówkami,
zasychających głowic i odmowy pracy w razie potrzeby. mam kilka atramentówek i
same problemy. Jeszcze wczoraj drukowała, a dzisiaj już nie chce. Zabawy z
zakupem wkładów, atramentów, udrażniaczy, strzykawek po wydrukowaniu 10 stron
przestały mnie jużz bawić.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-08 10:33:34
Autor: januszek
Drukarka laser kolor
Kamil napisa?(a):

Proszę o ewentualne rozważenie/omówienie obu tych opcji. Chodzi o drukarkę do użytku domowego i niewielkiej ilości wyduków, więc raczej preferuję tani zakup.

W wyszukiwarke na Allegro wpisz np: laser kolor wieczny chip j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2013-01-12 16:28:03
Autor: MC
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Kamil" <kamil@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50ebe9ec$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tani zakup=droga eksploatacja i mierna jakość. Samsung proponowanyy dalej jest w sam raz.

[...]

Tabuny ludzi drukują atramentówkami i gdyby ta technologia była taka felerna jak piszesz, to nikt by jej nie używał. Musisz coś robić nie tak. Kiepski zamiennik, wyłączasz wyciągając wtyczkę z kontaktu albo jeszcze coś.

Data: 2013-01-14 00:33:24
Autor: Kamil
Drukarka laser kolor
Użytkownik "MC" napisał:

[...]

Wpisz w Googla hasło "udrażninianie głowic atramentówek", a doastaniesz setki
tysięcy wyników. poczytaj trochę na ten temat i nie bredź. Zęby starłem na
komputerach i drukarkach. Nie ucz ojca dzieci robić. Też drukuję na
atramentówkach od lat, bo lasery były za drogie. Teraz ceny znacznie spadły i
można sie przymierzyć. I pozbyć się kłopotów typowych dla plujek. A jakie to te
typowe problemy? kupujesz nową drukarkę za 150 zł. okazuje się, że atramentów ma
po 4 ml, czyli na jakieś 30 stron oszczędnego druku. Potem musisz kupić wkłady,
czarny i kolorowy po kilkadziesiąt zł każdy. Albo zestawy do napełniania
nieznanej jakości i co 3 dni coś wydrukować, coby głowice nie zaschły. Szkoda
międlić po próżnicy. Jak ktoś ma szmal i kupi dobrą plujkę i nie żałuje na
oryginalne wkłady, to i nie ma kłopotów. Ma za to wysokie koszty.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-08 11:58:18
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
Kamil nabazgrał(a):

Witam
Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP   do 600zł
albo
DRUKARKA SAMSUNG CLP-365W ASAP  600-650zł
z kart± WiFi

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-01-08 16:29:13
Autor: qwerty
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kcgu4a$qmo$1@node2.news.atman.pl...
DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP   do 600zł

Nie lepiej CLP-360?

Data: 2013-01-09 08:30:30
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
qwerty nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kcgu4a$qmo$1@node2.news.atman.pl...
DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP   do 600zł
Nie lepiej CLP-360?

Nie wiem czy nie wyszły już z obiegu, teraz ofickalnie tylko nowy model.

Data: 2013-01-09 16:25:22
Autor: qwerty
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kcj6cf$gj7$1@node1.news.atman.pl...
Nie wiem czy nie wyszły już z obiegu, teraz ofickalnie tylko nowy model.
Znajomy pod koniec roku (listopad, grudzień) kupował 360'tkę.

Data: 2013-01-10 09:35:20
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
qwerty nabazgrał(a):

[...]

Pod koniec listopada Samsung miał jeszcze dobre SSD 830 a teraz już tylko 840/840 PRO  :)

Data: 2013-01-10 10:03:50
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-10 09:35, Chris pisze:
qwerty nabazgrał(a):

[...]

http://www.komputronik.pl/product/136982/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Samsung_2_5_SSD_830_Series_128GB_Serial_ATA3_Desktop_Installation_Kit_7mm.html
lub
http://www.ceneo.pl/15758547
Chris jak zwykle pisze bzdury, mały hurtownik dalej oszukuje.

Data: 2013-01-10 16:09:17
Autor: Kamil
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomo¶ci

To jest w±tek o drukarkach. Wynocha.

BZXPZDR

Data: 2013-01-10 18:00:17
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-10 16:09, Kamil pisze:
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomo¶ci

To jest w±tek o drukarkach. Wynocha.

Nie zauważyłe¶, że wszyscy zaczeli pisać o czym¶ innym?
Idz poskarżyć się mamusi dzieciaku, a jeżeli dyskusja nie odpowiada
TO WON szczylu.

Data: 2013-01-10 18:32:43
Autor: Andy Niwinski
Drukarka laser kolor

"Dawid" <xxx@neostada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50eef3a2$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
[...]

On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

Data: 2013-01-10 18:41:57
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-10 18:32, Andy Niwinski pisze:

On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje
słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

Co to jest słownk?
LOL obrońca uci¶nionych.

Data: 2013-01-10 18:52:39
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-10 18:32, Andy Niwinski pisze:

On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje
słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

A, jeszcze jedno.
Jak w swoim słowniku nazwiesz siebie?
http://pl.rec.dom.narkive.com/NoQi2UqX/o-yska-wyjasnijcie-prosze.2
Na wielu grupach nazywaj± cię różnie, ale bardzo nie słownikowo :-)
Ty chcesz pisać o kulturze, zacznij od siebie.

Data: 2013-01-10 20:53:37
Autor: Andy Niwinski
Drukarka laser kolor

"Dawid" <xxx@neostada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50eeffe9$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Załosny jeste¶, dzieciaku. IdĽ do mamy, niech ci smarka obetrze...

Data: 2013-01-11 08:47:33
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
Andy Niwinski nabazgrał(a):

[...]

Nie wywalć mi trolla z KF-a :)  toż to znany grupowy idiota :)

Data: 2013-01-11 09:15:20
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-11 08:47, Chris pisze:
Andy Niwinski nabazgrał(a):

[...]

Może i idiota, ale nie oszust taki jak ty.

Data: 2013-01-12 11:27:18
Autor: Andy Niwinski
Drukarka laser kolor

[...]

Jak to fajnie, że sie dzieciaczku chwalisz, że jeste¶ expertem.

Od Googla....

Data: 2013-01-12 15:23:01
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-12 11:27, Andy Niwinski pisze:

[...]

Boli co?
Jak się jest ujem to tak już jest.
Nie chwalę się niczym, tylko czytam od dłuższego czasu twoje wypociny na np. kuchni, gdzie jeste¶ takim samym EXPERTEM jak tutaj :-)
PLONK debilku

Data: 2013-01-11 14:33:42
Autor: Kamil
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Dawid" napisał:

Nie zauważyłe¶, że wszyscy zaczeli pisać o czym¶ innym?
Idz poskarżyć się mamusi dzieciaku, a jeżeli dyskusja nie odpowiada
TO WON szczylu.

Nie wszyscy, ale podobni tobie kundle. To normalne, że w w±tku nagle zaczyna się
pisać o czyms innym? Nie potrafisz tępaku załozyć własnego w±tku?

PLOMK

Data: 2013-01-10 10:41:54
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Drukarka laser kolor
Dnia 2013-01-10, o godz. 09:35:20
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

qwerty nabazgrał(a):

> [...]
> Znajomy pod koniec roku (listopad, grudzień) kupował 360'tkę.

Pod koniec listopada Samsung miał jeszcze dobre SSD 830 a teraz już

Kupowałem 830 256GB w połowie grudnia :-P

Zdrówko

Data: 2013-01-10 10:51:42
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Wyprzedaż magazynowa :)

Data: 2013-01-10 11:57:51
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Drukarka laser kolor
Dnia 2013-01-10, o godz. 10:51:42
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Kupowałem 830 256GB w połowie grudnia :-P

Wyprzedaż magazynowa :)

E - nie. Był w normalnej ofercie sprzedaży. Inna sprawa że nie było już
mniejszych pojemno¶ci.

Swoj± droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5
sekund.

Zdrówko

Data: 2013-01-10 12:50:56
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
[...]

No mówię że wietrz± magazyny, sprzedaż do czasu wyczerpania stanu bo mało kto kupował 256GB :)

Swoj± droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5
sekund.

Ja zmieniłem w siebie w Vaio na 840 128GB a normalny dysk 1.5TB wywaliłem do Qnapa TS-112 + mam drugi dysk Samsunga 750GB na USB.

Data: 2013-01-12 16:29:54
Autor: MC
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20130110115751.147a8006babcia-workstation...
> [...]

Swoj± droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5

Ile razy dziennie ładujesz system?

Data: 2013-01-12 22:54:29
Autor: Przemysław Ryk
Drukarka laser kolor
Dnia Sat, 12 Jan 2013 16:29:54 +0100, MC napisał(a):

> [...]

Swoj± droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5

A to zależy. Jeżeli wyznawca ideologii SSD - przynajmniej raz dziennie.
;DDDD

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]

Data: 2013-01-14 09:27:11
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Drukarka laser kolor
Dnia 2013-01-12, o godz. 22:54:29
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał(a):

> Ile razy dziennie ładujesz system?

A to zależy. Jeżeli wyznawca ideologii SSD - przynajmniej raz
dziennie. ;DDDD

Wyznawc± nie jestem.  :-P
A system ładuje od zera do kilkunastu razy. To drugie dlatego że mam
tam Ubuntu i Win. Pod Ubuntu pracuję głównie ale często do dostępu do
interfejsu jakiego¶ urz±dzenia potrzebuję IE w różnych wersjach i wtedy
trzeba przeładować system. Niestety pod wirtualizowanymi Windowsami
często pojawiaj± się różne problemy z interfejsami sieciowymi więc wole
zrestartować maszynę. A ponieważ klasyczny dysk systemowy zacz±ł
szwankować to przy okazji wymieniłem go na SSD. Dysk na dane
siedzie od dawna w miejscu napędu DVD.

A tak naprawdę to dysk SSD był mi potrzebny żeby WOT się szybciej
ładował ;-)

Zdrówko

Data: 2013-01-10 10:12:20
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
qwerty nabazgrał(a):

http://www.ceneo.pl/17545207#tab=click_scroll

Data: 2013-01-08 16:36:14
Autor: nom
Drukarka laser kolor

Użytkownik "Kamil" <kamil@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50ebd384$1$1231$65785112news.neostrada.pl...
Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

Canon lub HP, zamienników tonerów jest mnóstwo, bo to najpopularniejsze drukarki, np. model Canon LBP5050 każdy kolor na 1500 stron kosztuje ok. 100zł. Albo dwa nowe modele
http://www.centrumdruku.com.pl/canon/lbp7010c.cd
http://www.centrumdruku.com.pl/canon/lbp7018c.cd
za 370zł, ale tonery tylko na 1000 stron każdy.

Data: 2013-01-09 12:18:49
Autor: Kamil
Drukarka laser kolor
Użytkownik "nom" napisał:

http://www.centrumdruku.com.pl/canon/lbp7010c.cd
http://www.centrumdruku.com.pl/canon/lbp7018c.cd
za 370zł, ale tonery tylko na 1000 stron każdy.

Dzięki za te linki. Rzadki przypadek porz±dnie i przejrzy¶cie zrobionych stron.
Podany jest nawet koszt wysyłki. Nie dopatrzyłem się na tych stronach danych na
ile stron
wystarczaj± tonery. Przyjmuj±c 1000 stron na każdy toner, czy należy to rozumieć
tak, że je¶li będę drukował np. pisma które będ± zawierały tekst w różnych
kolorach to tonerów wystarczy na 4000 stron?

pzdr

Data: 2013-01-08 16:37:25
Autor: Andy Niwinski
Drukarka laser kolor

"Kamil" <kamil@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50ebd384$1$1231$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

Pozdrawiam

Brother HL 3040-CN. Tonery bez żadnych czipów, napełniać da się tonerem z butelki. Resetowanie "meldowaczy" z panelu - zajmuję 15 sekund.

Drukarka laser kolor