Drukarka laser kolor

Data: 2013-01-08 11:58:18
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
Kamil nabazgrał(a):

Witam
Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP   do 600zł
albo
DRUKARKA SAMSUNG CLP-365W ASAP  600-650zł
z kartą WiFi

Data: 2013-01-08 16:29:13
Autor: qwerty
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kcgu4a$qmo$1@node2.news.atman.pl...
DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP   do 600zł

Nie lepiej CLP-360?

Data: 2013-01-09 08:30:30
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
qwerty nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kcgu4a$qmo$1@node2.news.atman.pl...
DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP   do 600zł
Nie lepiej CLP-360?

Nie wiem czy nie wyszły już z obiegu, teraz ofickalnie tylko nowy model.

Data: 2013-01-09 16:25:22
Autor: qwerty
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kcj6cf$gj7$1@node1.news.atman.pl...
Nie wiem czy nie wyszły już z obiegu, teraz ofickalnie tylko nowy model.
Znajomy pod koniec roku (listopad, grudzień) kupował 360'tkę.

Data: 2013-01-10 09:35:20
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
qwerty nabazgrał(a):

[...]

Pod koniec listopada Samsung miał jeszcze dobre SSD 830 a teraz już tylko 840/840 PRO  :)

Data: 2013-01-10 10:03:50
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-10 09:35, Chris pisze:
qwerty nabazgrał(a):

[...]

http://www.komputronik.pl/product/136982/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Samsung_2_5_SSD_830_Series_128GB_Serial_ATA3_Desktop_Installation_Kit_7mm.html
lub
http://www.ceneo.pl/15758547
Chris jak zwykle pisze bzdury, mały hurtownik dalej oszukuje.

Data: 2013-01-10 16:09:17
Autor: Kamil
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości

To jest wątek o drukarkach. Wynocha.

BZXPZDR

Data: 2013-01-10 18:00:17
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-10 16:09, Kamil pisze:
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości

To jest wątek o drukarkach. Wynocha.

Nie zauważyłeś, że wszyscy zaczeli pisać o czymś innym?
Idz poskarżyć się mamusi dzieciaku, a jeżeli dyskusja nie odpowiada
TO WON szczylu.

Data: 2013-01-10 18:32:43
Autor: Andy Niwinski
Drukarka laser kolor

"Dawid" <xxx@neostada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50eef3a2$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
[...]

On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

Data: 2013-01-10 18:41:57
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-10 18:32, Andy Niwinski pisze:

On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje
słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

Co to jest słownk?
LOL obrońca uciśnionych.

Data: 2013-01-10 18:52:39
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-10 18:32, Andy Niwinski pisze:

On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje
słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

A, jeszcze jedno.
Jak w swoim słowniku nazwiesz siebie?
http://pl.rec.dom.narkive.com/NoQi2UqX/o-yska-wyjasnijcie-prosze.2
Na wielu grupach nazywają cię różnie, ale bardzo nie słownikowo :-)
Ty chcesz pisać o kulturze, zacznij od siebie.

Data: 2013-01-10 20:53:37
Autor: Andy Niwinski
Drukarka laser kolor

"Dawid" <xxx@neostada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50eeffe9$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Załosny jesteś, dzieciaku. Idź do mamy, niech ci smarka obetrze...

Data: 2013-01-11 08:47:33
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
Andy Niwinski nabazgrał(a):

[...]

Nie wywalć mi trolla z KF-a :)  toż to znany grupowy idiota :)

Data: 2013-01-11 09:15:20
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-11 08:47, Chris pisze:
Andy Niwinski nabazgrał(a):

[...]

Może i idiota, ale nie oszust taki jak ty.

Data: 2013-01-12 11:27:18
Autor: Andy Niwinski
Drukarka laser kolor

[...]

Jak to fajnie, że sie dzieciaczku chwalisz, że jesteś expertem.

Od Googla....

Data: 2013-01-12 15:23:01
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-12 11:27, Andy Niwinski pisze:

[...]

Boli co?
Jak się jest ujem to tak już jest.
Nie chwalę się niczym, tylko czytam od dłuższego czasu twoje wypociny na np. kuchni, gdzie jesteś takim samym EXPERTEM jak tutaj :-)
PLONK debilku

Data: 2013-01-11 14:33:42
Autor: Kamil
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Dawid" napisał:

Nie zauważyłeś, że wszyscy zaczeli pisać o czymś innym?
Idz poskarżyć się mamusi dzieciaku, a jeżeli dyskusja nie odpowiada
TO WON szczylu.

Nie wszyscy, ale podobni tobie kundle. To normalne, że w wątku nagle zaczyna się
pisać o czyms innym? Nie potrafisz tępaku załozyć własnego wątku?

PLOMK

Data: 2013-01-10 10:41:54
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Drukarka laser kolor
Dnia 2013-01-10, o godz. 09:35:20
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

qwerty nabazgrał(a):

> Znajomy pod koniec roku (listopad, grudzień) kupował 360'tkę.

Pod koniec listopada Samsung miał jeszcze dobre SSD 830 a teraz już
tylko 840/840 PRO  :)

Kupowałem 830 256GB w połowie grudnia :-P

Zdrówko

Data: 2013-01-10 10:51:42
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Wyprzedaż magazynowa :)

Data: 2013-01-10 11:57:51
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Drukarka laser kolor
Dnia 2013-01-10, o godz. 10:51:42
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Kupowałem 830 256GB w połowie grudnia :-P

Wyprzedaż magazynowa :)

E - nie. Był w normalnej ofercie sprzedaży. Inna sprawa że nie było już
mniejszych pojemności.

Swoją droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5
sekund.

Zdrówko

Data: 2013-01-10 12:50:56
Autor: Chris
Drukarka laser kolor
[...]

No mówię że wietrzą magazyny, sprzedaż do czasu wyczerpania stanu bo mało kto kupował 256GB :)

Swoją droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5
sekund.

Ja zmieniłem w siebie w Vaio na 840 128GB a normalny dysk 1.5TB wywaliłem do Qnapa TS-112 + mam drugi dysk Samsunga 750GB na USB.

Data: 2013-01-12 16:29:54
Autor: MC
Drukarka laser kolor
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20130110115751.147a8006babcia-workstation...
> [...]

Swoją droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5

Ile razy dziennie ładujesz system?

Data: 2013-01-12 22:54:29
Autor: Przemysław Ryk
Drukarka laser kolor
Dnia Sat, 12 Jan 2013 16:29:54 +0100, MC napisał(a):

> [...]

Swoją droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5

A to zależy. Jeżeli wyznawca ideologii SSD - przynajmniej raz dziennie.
;DDDD

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]

Data: 2013-01-14 09:27:11
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Drukarka laser kolor
Dnia 2013-01-12, o godz. 22:54:29
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał(a):

> Ile razy dziennie ładujesz system?

A to zależy. Jeżeli wyznawca ideologii SSD - przynajmniej raz
dziennie. ;DDDD

Wyznawcą nie jestem.  :-P
A system ładuje od zera do kilkunastu razy. To drugie dlatego że mam
tam Ubuntu i Win. Pod Ubuntu pracuję głównie ale często do dostępu do
interfejsu jakiegoś urządzenia potrzebuję IE w różnych wersjach i wtedy
trzeba przeładować system. Niestety pod wirtualizowanymi Windowsami
często pojawiają się różne problemy z interfejsami sieciowymi więc wole
zrestartować maszynę. A ponieważ klasyczny dysk systemowy zaczął
szwankować to przy okazji wymieniłem go na SSD. Dysk na dane
siedzie od dawna w miejscu napędu DVD.

A tak naprawdę to dysk SSD był mi potrzebny żeby WOT się szybciej
ładował ;-)

Zdrówko

Data: 2013-01-10 10:12:20
Autor: Dawid
Drukarka laser kolor
W dniu 2013-01-09 08:30, Chris pisze:
qwerty nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup
DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP   do 600zł
Nie lepiej CLP-360?

Nie wiem czy nie wyszły już z obiegu, teraz ofickalnie tylko nowy model.

http://www.ceneo.pl/17545207#tab=click_scroll

Drukarka laser kolor