Drukarka laserowa

Data: 2011-09-07 09:50:27
Autor: G Nowak
Drukarka laserowa
Witam,
Przegladam grupe ale wiekszosc pytan o drukarke laserowa konczy sie dyskusja na temat wad uzywanego HP 1018. Interesuje mnie nowa, mala, mozliwie niedroga drukarka laserowa.
Mam uraz do gownianego HP, ktore zabronilo urzadzeniu wielofunkcyjnemu drukowac na czarno oraz skanowac po zaschnieciu kolorowego tuszu - ta firma to jakis gowniany zart.

--
Pozdr

Data: 2011-09-07 12:17:49
Autor: BQB
Drukarka laserowa
W dniu 11-09-07 10:50, G Nowak pisze:
[...]

Polecam jakiegoś brothera.

Data: 2011-09-07 17:01:53
Autor: Andy Niwiński
Drukarka laserowa

"BQB" <adres@antyspamowy.com.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:j47fvo$rpm$1news.task.gda.pl...
[...]

Ja również, konkretnie HL 3040C(n). Ja zapłaciłem za niego 134 Euro. I szczena mi opdła jak ładnie może byc ´drukowany kolor przez tak tanią drukarkę.

Data: 2011-09-07 09:10:55
Autor: Grzegorz Nowak
Drukarka laserowa
> Polecam jakiego brothera.

Ja r wnie , konkretnie HL 3040C(n). Ja zap aci em za niego 134 Euro. I
szczena mi opd a jak adnie mo e byc drukowany kolor przez tak tani
drukark .

Dzieki, dzieki. Czy w kwestii drukarek monochromatycznych (tych barzdo
tanich, powiedzmy ponizej 500pln) Brother rowniez ma cos godnego
polecenia? Czy obecnie wszystkie drukarki maja chipy chroniace
cardridge przed napelnianiem?

--
Pozdr

Data: 2011-09-07 18:19:25
Autor: Andy Niwiński
Drukarka laserowa

"Grzegorz Nowak" <gnowak84@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1282ee5f-308d-4f84-9a9a-78064eaeeac0n12g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

tanich, powiedzmy ponizej 500pln) Brother rowniez ma cos godnego
polecenia? Czy obecnie wszystkie drukarki maja chipy chroniace

Polecam Brother HL-2035. A tu odpowiedĹş w sprawie "chipa":
http://www.youtube.com/watch?v=1PoZhUaaB6I

Andy

Data: 2011-09-07 18:24:52
Autor: nom
Drukarka laserowa

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:5fG9q.847$pY6.709newsfe23.ams2...
Witam,
Przegladam grupe ale wiekszosc pytan o drukarke laserowa konczy sie dyskusja na temat wad uzywanego HP 1018. Interesuje mnie nowa, mala, mozliwie niedroga drukarka laserowa.

W pracy mam sporo drukarek laserowych, ale najtaniej wychodzi w eksploatacji Kyocera i Lexmark, np.
http://www.centrumdruku.com.pl/lexmark/e260.cd
albo z dupleksem
http://www.centrumdruku.com.pl/lexmark/e260d.cd
Bęben jest na 30 tys. stron, ale u  mnie jest już dużo ponad i nie wymieniałem, jedynie trzeba wyczyścić pojemnik na zużyty toner. Dosypka (ja kupuje Katuna do Samsunga ML 1660 90g na 2500str. za 18zł) bardzo łatwo się dosypuje bez rozbierania kardridża (ściaga się tarczę enkodera i później korek). Chip nie blokuje drukowania, tyle, że świeci się dioda. Dupleks super sprawa, prędkość ponad 30 str. na minutę. Ma USB i LPT jak ktoś woli. :-)
Kyocera ma bębny na 150 stron, np.
http://www.centrumdruku.com.pl/kyocera-mita/fs-1120d.cd
z dupleksem, dosypka dobrej firmy 60-80zł na 6000 stron (290g).
Mam jeszcze Canony, ale one mają mechanikę jak HP (właściwie to HP bierze mechanikę od Canona), a Ty masz uraz do HP. :-)
W tych drukarkach bęben jest zintegrowany z kardridżem i wymienia się za każdym razem po skończeniu toneru.

PS. nie jestem z CentrumDruku, tylko tam kupuję stąd linki. :-)

Data: 2011-09-07 18:34:47
Autor: nom
Drukarka laserowa

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j485sk$ok1$1inews.gazeta.pl...
Kyocera ma bębny na 150 stron, np.
http://www.centrumdruku.com.pl/kyocera-mita/fs-1120d.cd

Pomyliłem się, bo pisałem z pamięci, bęben jest na 100 tys. stron, ale 150 tys. powinien wytrzymać. :-)

Data: 2011-09-08 10:16:37
Autor: _ąćęłńóśźż
Drukarka laserowa
Możesz polecić jakiś sprzęt laser cz.-b.:

a) drukarko-skanero-kopiarko-faks z dupleksem?

b) drukarko-kopiarkę A3 z dupleksem (dupleks może byc tylko na A4 jakby co)?

-- -- -
nom napisał

Data: 2011-09-09 15:49:54
Autor: ererer
Drukarka laserowa
W dniu 2011-09-07 18:24, nom pisze:
Kyocera ma bębny na 150 stron, np.
http://www.centrumdruku.com.pl/kyocera-mita/fs-1120d.cd
z dupleksem, dosypka dobrej firmy 60-80zł na 6000 stron (290g).

Możesz podać nazwę firmy tych dosypek? Na elektrodzie straszne rzeczy piszą o nieoryginalnych tonerach i Kyocerach i nie miałem odwagi kupować póki co.

--
ererer

Data: 2011-09-11 08:50:12
Autor: nom
Drukarka laserowa

Użytkownik "ererer" <ererer@nie.pamietam.maila> napisał w wiadomości news:j4d5hr$een$1news.onet.pl...
Możesz podać nazwę firmy tych dosypek? Na elektrodzie straszne rzeczy piszą o nieoryginalnych tonerach i Kyocerach i nie miałem odwagi kupować póki co.

Katuna są bardzo dobre, a ostatnio kupiłem jakiejś firmy ceramiczny, ale wyrzuciłem butelkę do kosza i nie pamiętam nazwy. Ale zamówiłem nowy więc będę miał na dniach. W piątek wsypałem toner ACQ i niestety robi szare tło i będę musiał go wysypać.

Drukarka laserowa