Drukarka laserowa

Data: 2011-09-07 12:17:49
Autor: BQB
Drukarka laserowa
W dniu 11-09-07 10:50, G Nowak pisze:
Witam,
Przegladam grupe ale wiekszosc pytan o drukarke laserowa konczy sie
dyskusja na temat wad uzywanego HP 1018. Interesuje mnie nowa, mala,
mozliwie niedroga drukarka laserowa.
Mam uraz do gownianego HP, ktore zabronilo urzadzeniu wielofunkcyjnemu
drukowac na czarno oraz skanowac po zaschnieciu kolorowego tuszu - ta
firma to jakis gowniany zart.

Polecam jakiegoś brothera.

Data: 2011-09-07 17:01:53
Autor: Andy Niwiński
Drukarka laserowa

"BQB" <adres@antyspamowy.com.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:j47fvo$rpm$1news.task.gda.pl...
[...]

Ja również, konkretnie HL 3040C(n). Ja zapłaciłem za niego 134 Euro. I szczena mi opdła jak ładnie może byc ´drukowany kolor przez tak tanią drukarkę.

Data: 2011-09-07 09:10:55
Autor: Grzegorz Nowak
Drukarka laserowa
> Polecam jakiego brothera.

Ja r wnie , konkretnie HL 3040C(n). Ja zap aci em za niego 134 Euro. I
szczena mi opd a jak adnie mo e byc drukowany kolor przez tak tani
drukark .

Dzieki, dzieki. Czy w kwestii drukarek monochromatycznych (tych barzdo
tanich, powiedzmy ponizej 500pln) Brother rowniez ma cos godnego
polecenia? Czy obecnie wszystkie drukarki maja chipy chroniace
cardridge przed napelnianiem?

--
Pozdr

Data: 2011-09-07 18:19:25
Autor: Andy Niwiński
Drukarka laserowa

"Grzegorz Nowak" <gnowak84@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1282ee5f-308d-4f84-9a9a-78064eaeeac0n12g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

tanich, powiedzmy ponizej 500pln) Brother rowniez ma cos godnego
polecenia? Czy obecnie wszystkie drukarki maja chipy chroniace

Polecam Brother HL-2035. A tu odpowiedĹş w sprawie "chipa":
http://www.youtube.com/watch?v=1PoZhUaaB6I

Andy

Drukarka laserowa