Drukarka laserowa do 500

Data: 2010-09-30 22:59:51
Autor: SERG
Drukarka laserowa do 500
Szukam drukarki laserowej monochromatycznej do 500 zł.
Poszukuje sprzętu taniego w eksploatacji z dobrym dostępem do w miarę tanich materiałów eksploatacyjnych.
Może ktoś użytkuje taki sprzęt i może coś polecić ewentualnie wskazać jakiś godny produkt tego typu na rynku.
Nie wiem czy to prawda ale w tej wadze cenowej obiło mi się o uszy, że Samsung nie robi najgorszego sprzętu. Prawda li to?

Data: 2010-09-30 23:18:23
Autor: VSS
Drukarka laserowa do 500
SERG wrote:
Szukam drukarki laserowej monochromatycznej do 500 zł.

proponuje HP1320, posiada duplekser, jest mała, szybka i ma interfejs sieciowy, toner w cenie od 30 do 50PLN
mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-10-01 01:01:26
Autor: Maciej Browarczyk
Drukarka laserowa do 500
W dniu 10-09-30 23:18, VSS pisze:

proponuje HP1320, posiada duplekser, jest mała, szybka i ma interfejs
sieciowy, toner w cenie od 30 do 50PLN
mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)

Zapomniales dodac, ze nie kazdy egzemplarz ma interfejs sieciowy, ze toner "od 30 do 50zl" to zamiennik i wcale nie jest mala...w porownaniu do Samsunga ML2010 to wypada blado, bo:
a) ML2010 jest mniejsza (jesli to ma byc zaleta)
b) nie trzeba wymieniac tonera, bo z boku ma korek gdzie mozna sypac proszek (9zl/2 dosypki co daje jakies 8k stron), beben do tonera Allegro 20zl.
I ma ta sama wade co 1320, nie jest juz produkowana.
Takze "mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)".

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2010-10-01 01:02:19
Autor: Maciej Browarczyk
Drukarka laserowa do 500
W dniu 10-10-01 01:01, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Zapomnialem dodac, ze nowa ML2010 swego czasu kosztowala 180zl w Saturnie ;)

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2010-10-01 09:24:45
Autor: VSS
Drukarka laserowa do 500
Maciej Browarczyk wrote:
W dniu 10-10-01 01:01, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Zapomnialem dodac, ze nowa ML2010 swego czasu kosztowala 180zl w
Saturnie ;)

z duplekserem i interfejem sieciowym ?

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-10-01 21:07:22
Autor: Rafał Łukawski
Drukarka laserowa do 500
On 2010-10-01 09:24, VSS wrote:
Maciej Browarczyk wrote:
[...]

za 200 zł ? :>

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2010-10-01 21:06:51
Autor: Rafał Łukawski
Drukarka laserowa do 500
On 2010-10-01 01:02, Maciej Browarczyk wrote:
W dniu 10-10-01 01:01, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Zapomnialem dodac, ze nowa ML2010 swego czasu kosztowala 180zl w
Saturnie ;)

Jak gdzieś znajde ML2010, mogę sprzedawać ;) ML-1660 kosztuje ok 285

Moze to moje zboczenie, ale lubie ładne drukarki - w tej klasie zmieści się ML-1630 (jakieś 430zł). Poza wyglądem nie ma jakiejś przewagi  nad ML-1660 i innymi tanimi samsunga. JeĹźeli nie drukujesz 5-10 tys str/mies moim zdanie jest ok (sam uzywam podobnej i zupelnie odpowiada mi szybkosc druku jak i czas wydruku 1szej strony)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2010-10-01 10:59:35
Autor: SERG
Drukarka laserowa do 500
W dniu 2010-10-01 01:01, Maciej Browarczyk pisze:

I ma ta sama wade co 1320, nie jest juz produkowana.

Pewnie ma swojego następce i można przypuszczać, że odziedziczył wszystkie zalety swojego poprzednika :)

Data: 2010-10-01 18:10:03
Autor: VSS
Drukarka laserowa do 500
Maciej Browarczyk wrote:
I ma ta sama wade co 1320, nie jest juz produkowana.
Takze "mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)".

jaką ? tych drukarek przeszło przez moje rece około setki i cięzko było znaleźć jakąś powtarzającą się usterkę

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-10-04 14:24:08
Autor: Mich@l
Drukarka laserowa do 500
W dniu 2010-10-01 18:10, VSS pisze:
Maciej Browarczyk wrote:
I ma ta sama wade co 1320, nie jest juz produkowana.
Takze "mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)".

jaką ? tych drukarek przeszło przez moje rece około setki i cięzko było
znaleźć jakąś powtarzającą się usterkę

Jaką? Taką że nie jest już produkowana ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-10-04 14:31:33
Autor: Mariusz Kruk
Drukarka laserowa do 500
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "VSS"
Szukam drukarki laserowej monochromatycznej do 500 zł.
proponuje HP1320, posiada duplekser, jest mała, szybka i ma interfejs sieciowy, toner w cenie od 30 do 50PLN
mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)

Mamy chyba z pięć "we firmie". Wszystkie były już (i to po kilka razy)
w serwisie z porwanym wałkiem utrwalacza.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-10-01 20:32:32
Autor: nom
Drukarka laserowa do 500

Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i82to5$p5a$1news.onet.pl...
Szukam drukarki laserowej monochromatycznej do 500 zł.
Poszukuje sprzętu taniego w eksploatacji z dobrym dostępem do w miarę tanich materiałów eksploatacyjnych.

Teraz już nie produkowana, ale 2 lata temu kupiłem Kyocera FS920 z printserverem za 450zł w sklepie z 2 letnią gwarancją. Tonery są na 6000 stron za 100zł (ale drukują nawet do 9 tys.). Bęben i utrwalanie na 150 tys. stron.
Proszek do TK110 można kupić sam i z boku jest korek i wsypywać jak ktoś się lubi bawić. :-)
http://allegro.pl/kyocera-fs-1020d-duplex-przebiegi-do-3000-stron-i1247189775.html

Drukarka laserowa do 500