Drukarka laserowa pod DOS

Data: 2011-10-20 17:05:02
Autor: Tom01
Drukarka laserowa pod DOS
W dniu 20.10.2011 17:00, Maciek pisze:
Szukam drukarki laserowej, która byłaby w stanie drukować pod DOS, przy
czym używany program umożliwia wybór określonej drukarki igłowej np.
Seikosha SP-1900, Epson LQ-100, Epson LX-300. Da się coś laserowego do
takiego systemu podłączyć?

Da się, ale musi to być drukarka z własnym rozumem (interpreterem), nie GDI.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2011-10-20 17:16:15
Autor: Maciek
Drukarka laserowa pod DOS
W dniu 2011-10-20 17:05, Tom01 pisze:
Da się, ale musi to być drukarka z własnym rozumem (interpreterem), nie GDI.
To wiem. Pytanie tylko, czy będzie zgodna z wyżej wymienionymi, żeby się
nie okazało, że owszem  - drukuje, ale krzaki.

Maciek

Drukarka laserowa pod DOS