Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?

Data: 2009-04-20 04:18:37
Autor: javier
Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?
Witam!

Potrzebuję kupić tanią drukarkę do (bardzo)mini biura, chciałbym żeby
miała też skaner zintegrowany. Będę drukował max 50 stron miesięcznie,
do tego może z 10 w kolorze, więc atramentówka powinna  wystarczyć.
Niestety nie mam za dużego budżetu, max 400 zł, ale wolałbym
300-350...  Proszę o radę, którą wybrać?

W chwili obecnej myślę o:

Epson Stylus Office BX300F
http://www.komputronik.pl/Drukarki/Epson_Stylus_Office_BX300F/pelny,id,64084,s,1/

HP DeskJet F735
http://www.komputronik.pl/Drukarki/HP_DeskJet_F735/pelny,id,66087,s,1/

Canon PIXMA MP540
http://www.komputronik.pl/Drukarki/Canon_PIXMA_MP540/pelny,id,61296/

dzięki za wszelkie sugestie
J.

Data: 2009-04-23 12:03:54
Autor: Toper
Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?
kupiłem
Brother DCP 585CW
jest zarąbista :-)
Na razie skonfigurowałem ją na XP i Viście, w XP zdalne drukowanie i
skaner działa znakomicie. Można jednym guzikiem skanować przez sieć
podając docelowy komputer (na razie nie działa mi to w Viście, ale
jeszcze nie walczyłem z tym dłużej).
Dostęp do włożonej karty pamięci przez ftp też (drukarka wystawia
zawartość karty w swoim serwerze ftp).
Można drukować bezpośrednio z karty.
Ma zarówno Ethernet jak i Wifi, przy WiFi nie chciała mi pójść z TKIP i
zmieniłem na AES, zalogowała się do APN i działa.

Napiszę więcej jak się dłużej nią pobawię.

Pozdrawiam
Toper

Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?